Vit un mu lkut - Työpaikkahuumoria?
"Tämän yhteistyön tärkein ja ainoa tavoite on VIEDÄ TEIDÄN VIT UN MU LKKUJEN RAHAT.”
Tervetuloa asumaan kaupungin omistamaan Pirkan Opiskelija-asunnot Oy:hyn...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005824747.html
Miten voidaan sallia tuollainen "työpaikkahuumoriksi? Tässäkö on tosiaan Suomen sivistyksen taso? Asiallista on työpaikoilla tuollainen kunhan se ei vaan tule julkisuuteen?
Hyvä, että tuli julkisuuteen niin tiedetään mitä kaupunki ajattelee opiskelijoistaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan maksa noita Q-Parkin leikkisakkoja?
Koska ei tarvitse! Kiistätte vaan ajaneenne, ette siis ole sopijapuoli ja sillä hyvä.
Näin mä teen myös nopeusvalvontasakkojen kanssa (ihan oikeasti). Hullu se on joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän jokaisella työpaikalla ole oma huumorinsa, jota ei todellakaan ole tarkoitettu asiakkaiden tai muiden korviin.
Itse työskentelen kiinteistöhuollossa ja näemme päivittäin ties mitä ja kyllä näistä asioista heitetään läppää ja joskus manataan asiakkaat alimpaan h e l v e t t iin.
Ja jokainen pitää visusti huolen ettei nämä jutut päädy ulkopuolisten korviin. Joskus saattaa vahinkoja sattua, mutta toistaiseksi ei onneksi mitään pahempaa.Hyvässä työpaikassa jätetään läpät heittämättä.
Hyvässä työpaikassa just läppä lentää ja on rento meininki! Ei olis kivaa, jos kaikki istuis tauolla tuppisuuna.
Ettekö keksi mitään muuta sanottavaa kuin toisten ihmisen haukkumisen ja pilkkaamisen?
Onko sekin kiusaamista, kun entisellä työpaikalla vastasin puhelimeen (luulin kollegan soittavan) leppoisasti "Vaivaako peräpukamat? Apua on saatavilla!"'
Oli btw asiakas, joka soitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän jokaisella työpaikalla ole oma huumorinsa, jota ei todellakaan ole tarkoitettu asiakkaiden tai muiden korviin.
Itse työskentelen kiinteistöhuollossa ja näemme päivittäin ties mitä ja kyllä näistä asioista heitetään läppää ja joskus manataan asiakkaat alimpaan h e l v e t t iin.
Ja jokainen pitää visusti huolen ettei nämä jutut päädy ulkopuolisten korviin. Joskus saattaa vahinkoja sattua, mutta toistaiseksi ei onneksi mitään pahempaa.Hyvässä työpaikassa jätetään läpät heittämättä.
Päinvastoin: hyvässä työpaikassa herja nimenomaan lentää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei tarvitse! Kiistätte vaan ajaneenne, ette siis ole sopijapuoli ja sillä hyvä.
Näin mä teen myös nopeusvalvontasakkojen kanssa (ihan oikeasti). Hullu se on joka maksaa.
Mutta mitäs sitten tapahtuu? Kutsu poliisilaitokselle keskustelemaan asiasta & kuvaa katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitäs sitten tapahtuu? Kutsu poliisilaitokselle keskustelemaan asiasta & kuvaa katsomaan.
Juu pari kertaa ne pyytää, mut pahus kun unohdin. Sitten loppuu resurssit siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä työpaikassa just läppä lentää ja on rento meininki! Ei olis kivaa, jos kaikki istuis tauolla tuppisuuna.
Ettekö keksi mitään muuta sanottavaa kuin toisten ihmisen haukkumisen ja pilkkaamisen?
Onko sekin kiusaamista, kun entisellä työpaikalla vastasin puhelimeen (luulin kollegan soittavan) leppoisasti "Vaivaako peräpukamat? Apua on saatavilla!"'
Oli btw asiakas, joka soitti.
Kollega sanoi asiakkaalle joka valittiin laskun olevan päin persettä, että älä istu sen päällä. Asiakkaalla riitti huumori.
Ei kai läpänheittäminen ole synonyymi haukkumiselle?
Tässä esimerkkitapauksessa, joo, mutta tuohan oli nimenomaan huumorilla kirjoitettu vaihtoehto. Läpällä. Tarkoitus ei ollut sitä kenellekään oikeasti lähettää, vaan hauskuuttaa työkaveria.
Mä ymmärrrän hyvin tuollaisen huumorin, ja saattaisin itekin pilailla jotain vastaavaa.
Tauoilla me nauretaan niitänäitä, joskus läälläristä tulevia ilmoituksia, joskus päivän säätä, mitä milloinkin. Mutta saattaa se ärsyttävä asiakaskin saada osansa. Siis meidän työkaverien kesken.
Asiakkaat palvellaan aina iloisesti ja kohteliaasti. Vaikka olisikin ärsyttävä. Onneksi vain harvat on.