Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos inhoat miehiä/petyt toistuvasti miehiin, miksi yrität aina uutta suhdetta?

Vierailija
12.09.2018 |

Miksi et ole yksin?
Tai kokeile vaikka naista?
Miksi aina pitää kokeilla uutta miestä, ja jälleen pettymys kulman takana.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yritä.

Vierailija
2/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne vetoa naisiin. Ei sitä voi lesboksi noin vain ryhtyä. Ainoastaan miehet kiinnostaa seksuaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä kun petyt samaan mieheen aina uudelleen ja uudelleen? Miksi ei voi vain päästää irti?

Vierailija
4/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yritä. Oon takonut kalloa puuhun tarpeeksi monta kertaa. Jos ihastun johonkin mieheen, hän ei piittaa minusta. Ja jos joku mies ihastuu minuun, olen useimmiten välinpitämätön. Eikä kaikki miehet, joihin ihastun, ole korkean tason miehiä, päivastoin. Tunteet ovat kummallisia.

Vierailija
5/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä inhoa mikään valtaosa naisista

Tältä palstalta saa väärän kuvan.

Minä ainakin haluan miehen ja parisuhteen. Suurin osa naisista haluaa, vaikka tämän palstan muutama katkera, ylipainoinen kissanainen väittäisi muuta.

Vierailija
6/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen rahaa. Tuilla ei pitkälle pötkitä ja töihin en mene.

Vierailija
7/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy, kun etsii samasta segmentistä. Koettakaa hakea laajemmalla kirjolla. Tai tutustukaa erilaisiin miehiin paremmin, eikä vaan pinnallisesti. Meitä muita on viljalti.

Vierailija
8/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen miesvihaaja aloitus tuo on? Miksi koitat saada naiset kääntymään lesboiksi? Ei lesbous ole mikään harrastus ta valinta. Herrantähden. Ihme puhetta.

Vaikka kuinka pettyisin johonkin mieheen, ei se tarkoita sitä, että seksuaalinen suuntautumiseni muuttuisi. Mitä ihmettä.

Vierailija
9/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGH! Miksi et kokeile naista?! Niin, että naisetkin vielä leikkimään naisten tunteilla?!

Vierailija
10/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sitä sitten haetaan sympatiaa tyttökaveilta?

Vierailija
11/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä. Sinkkuna menty nyt 7 vuotta ja aika todennäköistä että näin mennään loppuun asti. 

Vierailija
12/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli mitta täyteen.

Viimeisin eliö oli niin hirvittävä kokemus, että kaikki läheisyyden kaipuu ja halu mihinkään fyysiseen kontaktiin miesten kanssa kuolivat totaalisesti.

Moneen vuoteen ei ole ollut minkään näköistä halua tutustua miehiin.

Sellainen joka takoo päätään seinään, ei ole vielä kokenut tarpeeksi inhottavaa suhdetta.

Sellainen suhde jossa sinua kohdellaan kuin esinettä ja halpaa sellaista.

Voi myös olla niin että aikaisemmissa suhteissa uskoin ansaitsevani törppöjen alistavan ja huonon käytöksen.

Sitten ehkä joku järjen ääni heräsi päässäni ja sanoi, ettet todellakaan ansaitse tuollaista kohtelua.

Vierailija
13/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin käy, kun etsii samasta segmentistä. Koettakaa hakea laajemmalla kirjolla. Tai tutustukaa erilaisiin miehiin paremmin, eikä vaan pinnallisesti. Meitä muita on viljalti.

Kyl se vaan niin on, että useimmat miehet vähintään haluaisivat pettää... ne rumatkin. 

Vierailija
14/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokusen kerran tullut petyttyä mieheen ja joitain miehiä inhoankin, mutta sama kokemus mulla on myös naisista esim. ystävyyssuhteissa. Koska ymmärrän, että ihmiset ovat yksilöitä, etsin silti edelleen elämänkumppania miehestä ja ystävystyn uusien ihmisten kanssa.

Vierailija
15/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tahdon uskoa että on vielä potentiaalisia hyviä miehiä  ja että eivät vain ole osuneet omalle kohdalle. 

Vierailija
16/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritäkään enää.

Mulla on nyt elämässäni mies, joka on paras tähänastisista. Seitsemän suhdetta mulla on tähän ikään (kohta 40) mennessä ollut, yhen kerran olen ollut naimisissa ja kaksi kertaa kihloissa.

Sen olen vakaasti päättänyt/siihen päätynyt, että jos tämä suhde vielä päättyy, niin mun seurustelut on sitten seurusteltu. Pärjään sitten ihan itseksenikin.

Hyvin erilaisia nämä mieheni ovat olleet. Korkeasti ja matalasti koulutettuja, herkkiä ja koviksia ja siltä väliltä. Komeaa ja ei-niin-komeaa.

Kaikissa aiemmissa ollut jotain perustavanlaatuista vikaa; yksi paljastui juopoksi ja siivelläeläjäksi, toinen jahtasi muita(kin) naisia, kolmas teki selväksi etten kelpaa hänelle ja kaikki muut naiset ovat parempia ja osaavat kaiken paremmin, neljäs kohteli minua täysin itsestäänselvyytenä ja solvasi törkeästi eikä koskaan pyytänyt mitään anteeksi, viides ripustautui minuun täysin, vahti mustasukkaisesti ja uhkasi lopulta tappaa itsensä kun tarvitsin tilaa itselleni, kuudes oli muuten ok mutta olosuhteet ja erisuuntiin kulkevat tulevaisuudensuunnitelmat erottivat meidät... nyt menossa seitsemäs mies, joka vaikuttaa lupaavalta. Omat ongelmat tässäkin suhteessa, mutta ainakin vielä ovat soviteltavissa olevia.

Vierailija
17/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuiset optimistit uskovat, että se seuraava on parempi. Ja oikea. Ja ihana koko loppuelämän.

Sama juttu miehillä, jotka ovat pettyneet seitsemän kertaa, mutta haluavat "pysyvän suhteen" ehkä sen seuraavan kanssa.

Vierailija
18/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yritäkään enää.

Mulla on nyt elämässäni mies, joka on paras tähänastisista. Seitsemän suhdetta mulla on tähän ikään (kohta 40) mennessä ollut, yhen kerran olen ollut naimisissa ja kaksi kertaa kihloissa.

Sen olen vakaasti päättänyt/siihen päätynyt, että jos tämä suhde vielä päättyy, niin mun seurustelut on sitten seurusteltu. Pärjään sitten ihan itseksenikin.

Hyvin erilaisia nämä mieheni ovat olleet. Korkeasti ja matalasti koulutettuja, herkkiä ja koviksia ja siltä väliltä. Komeaa ja ei-niin-komeaa.

Kaikissa aiemmissa ollut jotain perustavanlaatuista vikaa; yksi paljastui juopoksi ja siivelläeläjäksi, toinen jahtasi muita(kin) naisia, kolmas teki selväksi etten kelpaa hänelle ja kaikki muut naiset ovat parempia ja osaavat kaiken paremmin, neljäs kohteli minua täysin itsestäänselvyytenä ja solvasi törkeästi eikä koskaan pyytänyt mitään anteeksi, viides ripustautui minuun täysin, vahti mustasukkaisesti ja uhkasi lopulta tappaa itsensä kun tarvitsin tilaa itselleni, kuudes oli muuten ok mutta olosuhteet ja erisuuntiin kulkevat tulevaisuudensuunnitelmat erottivat meidät... nyt menossa seitsemäs mies, joka vaikuttaa lupaavalta. Omat ongelmat tässäkin suhteessa, mutta ainakin vielä ovat soviteltavissa olevia.

Mulla yhdistyi yhdessä miehessä kohdat 1, 2 ja 3 :-D.

Vierailija
19/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritäkään enää.

Mulla yhdistyi yhdessä miehessä kohdat 1, 2 ja 3 :-D.

Ja kohta nro 4 sopi myös tähän samaan mieheen. No nyt en siedä enää yhtään ulkonäön haukkumista, aliarvioimista ja muutakaan lyttäämistä.

Vierailija
20/27 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne vetoa naisiin. Ei sitä voi lesboksi noin vain ryhtyä. Ainoastaan miehet kiinnostaa seksuaalisesti.

Niin, no mikä siinä munassa on niin ihmeellistä :D

Eikö voisi rakastua persoonaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi