Jos inhoat miehiä/petyt toistuvasti miehiin, miksi yrität aina uutta suhdetta?
Miksi et ole yksin?
Tai kokeile vaikka naista?
Miksi aina pitää kokeilla uutta miestä, ja jälleen pettymys kulman takana.
Kommentit (27)
Varatut on ihan hyviä jos ei halua kuin säännöllistä seksiä. Ei tartte odottaa mitään eikä myöskään pettyä rikottuihin lupauksiin. Muu parisuhdepaska saa olla, ei jaksa enää tässä iässä
Mulla on vaan mieskavereita ja pidän miehistä. Olen siis nainen 25v. :D Arvostan miehiä ihan valtavasti, varsinkin empaattisia, hauskoja ja emotionaalisesti älykkäitä. Eksäni joka on nyt hyvä ystäväni on ihan sika ihana ihminen. Oltaisiin yhdessä jos vaan tarpeet elämässä kohtais mutta eipä tee niin.
Nauratti kun toinenpäivä joku tuntematon Filippiililäinen mies facebookissa kyseli oonko naimisissa ja tylsyyttäni päätin vastata että "en ole koska en ole sellaista tyyppiä" ja tähän hän sitten vastasi että taidan olla miesten vihaaja X'D Että joo voin jo olettaa minkälainen mies on taas kyseessä. Hän kuitenkin mainitsi olevansa naimisissa ja hänellä on myös vauva... Säälin sen miehen vaimoa.
Minäkin tahdon uskoa, että parisuhde miehen kanssa vielä onnstuu - kestävästi. Minulla on hämärät muistikuvat toimivasta ja rakkaudentäyteisestä, intohimoisesta, hauskasta ja tasavertaisesta yhteiselosta miehen kanssa. Olen nyt 47. Saattaa olla untakin, mutta muistaakseni näin olisi ollut. Kahden eri miehen kanssa, ja kestänyt jonkin aikaa. Se on ainakin ihan fakta että ensimmäisen mieheni kanssa oli monta huonompaa vuotta.
Olen kyllä aika varma etten voisi rakastua naiseen. Itse asiassa ei se muna sinänsä ole se juttu. Olen olllut todella ihastunut aseksuaaliseen mieheen. Siitä syystä että hän on mies, vaikka ei taikasauvansa käyttänytkään. Mies on mies, ja sellaisen kanssa haluan olla. Nyt olen jossain limbossa, välimaastossa, eli etäsuhteessa. Tämä ei ole mikään ihannetilanne, mutta näillä näkymin aion yrittää vielä. Joko tämän samaisen tyypin mikäli todella pitkä erillään olo sen kestää, tai löytää uuden.
Koska miehen kanssa eläminen on ollut pikkasen vaativaa olen kokeillut pitkää selibaattia, yli 5 v. Aika ehkä kultaa muistot, mutta siitäkin ajasta muistan jotain ihan huippujaksoja jolloin vain itsekseen oleminen oli parasta. Kaipuu miehen luo voitti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään yritä. Oon takonut kalloa puuhun tarpeeksi monta kertaa. Jos ihastun johonkin mieheen, hän ei piittaa minusta. Ja jos joku mies ihastuu minuun, olen useimmiten välinpitämätön. Eikä kaikki miehet, joihin ihastun, ole korkean tason miehiä, päivastoin. Tunteet ovat kummallisia.
Kiinnostut vain miehistä jotka ovat oman tasosi yläpuolella, vaikka muuta väitätkin.
Minä vaihdoin miehestä naiseen. Tiedän olevani bi. Jotenkin naisen kanssa on näin aikuisella iällä hellempää. Miehet ovat liian seksikeskeisiä.
Minun kaikki miehet on olleet mustasukkaisempia kuin nykyinen nainen, vaikka toistakin olen kuullut. Olen kuitenkin itsellinen nainen, ja tarvitsen myös omaa aikaa, enkä todellakaan ole pettämässä ketään.
No ei välttämättä nainen, jos ei sytytä, mutta kun joka kerta saa pettyä mieheen, niin miksi aina pitää löytää uusi? Alle vuoden sisään edellisestä suhteesta? Ja kumma juttu, taas samoja vikoja. Epäterveitä, omistushaluisia, mustasukkaisia, pettureita.