Miten voi jatkaa liittoa pettäjän kanssa?
Kommentit (49)
No jos olet varma että haluat vielä yrittää, niin...
Itse sain miehen ehdotuksesta luvan lukea hänen postinsa ja katsoa puhelimensa aina kun halusin... Mies myös soitti naiselle minun kuulteni ja päätti suhteen ihan julkisesti. Näillä päästiin alkuun luottamuksen kanssa, mutta kauan se kesti. Tästä on siis 15-20 v aikaa ja edelleen ollaan yhdessä. Enää ei moisia lupia ole, enkä niitä kaipaakaan.
Onko se sen arvoista, että kannattaa jatkaa pettäjän kanssa. Elämä on parempaa yksin kuin luottamuspulassa jatkaa suhdetta . Mielestäni yksi ainoa elämä menee hukkaan huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin se pettäminen jää yhteen kertaan.
Silleen että se pettäjä ei jää kiinni, eli siis petetty ei tiedä tulleensa petetyksi, hyvin jatkuu liitto.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään.
Ei tarvitsekaan. Miksi pettäjän pitäisi saada kaikki herkut kerralla eli kotona vaimo ja lapset ,sitten käy omia tarpeitaan tyydyttämässä muitten naisten kanssa.
En tiedä, itse yritin, mutta hitaasti rakkauteni kuoli ja lähdin.
Me jatkettiin muuttamalla suhteen statusta avoimeen suhteeseen. Koettiin, että meillä molemmilla on oikeus seksuaaliseen vapautteen. Minulla oikeus olla harrastamatta ja miehen harrastaa. Emme halunneet päättää suhdetta vain yhden osa-alueen ongelmien takia. Arki on meillä hyvää puhalletaan yhteen hiileen, jne. Pettäminen opetti meille sen, että puhuminen on suhteen lujin perusta.
Pettäjä ei ansaitse parisuhdetta. Pihalle vaan sellainen luuseri.
Mun kokemus on se, ettei kannata yrittää. Meni meilläkin joitakin vuosia hyvin pettämisen jälkeen, mutta mies petti uudestaan. Kadun sitä, etten lähtenyt eka pettämisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään.
Ei tarvitsekaan. Miksi pettäjän pitäisi saada kaikki herkut kerralla eli kotona vaimo ja lapset ,sitten käy omia tarpeitaan tyydyttämässä muitten naisten kanssa.
Jännästi oletat, että se on automaattisesti mies, joka pettää. Vaikka voihan naisellakin toki olla vaimo ja lapset. N34
Vierailija kirjoitti:
Itse et ikinä tee virheitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen ja niillä virheillä on seuraksensa. Pettämisestä seuraa parisuhteen päättyminen. Ylinopeudesta seuraa sakko jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei ole virhe vaan tietoisesti otettu riski. Joskus riski realisoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei ole virhe vaan tietoisesti otettu riski. Joskus riski realisoituu.
Kyllä, jopa epävakailla ja bipoilla pettäminen on valinta vaikka sairauden takaa vingutaankin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei ole virhe. Se on tietoinen teko, joka satuttaa toista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään.
Miksi aina oletetaan että pettäjä on mies?
En ota takaisin miestä, joka satuttaa. Ihan sama onko kyseessä henkinen vai fyysinen satuttaminen. Pettäminen on henkistä väkivaltaa.
Pettämään kykenevä on empatiakyvytön luuseri. Tulee pettämään uudestaan ja uudestaan niissä seuraavissakin liiitoissa.
Petetty arvostaa itseään lopettamalla suhteen luikeron kanssa. Suurin lohtu on se, ettei pettäjä koskaan tule pohjimmiltaan onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jopa epävakailla ja bipoilla pettäminen on valinta vaikka sairauden takaa vingutaankin muuta.
Kukaan ei pakota olemaan yhdessä pettävän epävakaan ja bipon kanssa. Sekin on virhearviointi, jos näin tekee.
Mies katui tekoaan ja jatkettiin. Tehtiin vielä yksi lapsi sen jälkeen, mutta muutama vuosi sen jälkeen toisti pettämisen ja lähti 20v kestäneestä avioliitosta.