Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi jatkaa liittoa pettäjän kanssa?

Vierailija
12.09.2018 |

Harvoin se pettäminen jää yhteen kertaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydät anteeksi että ajoit puolison pettämään, selvität mistä se johtui (eikö kotona saa tarpeeksi, vaihtelunhalu, oletko päässyt rupsahtamaan) ja sen mukaan sitten toimenpiteet.

Vierailija
22/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pyydät anteeksi että ajoit puolison pettämään, selvität mistä se johtui (eikö kotona saa tarpeeksi, vaihtelunhalu, oletko päässyt rupsahtamaan) ja sen mukaan sitten toimenpiteet.

Oletko bipo vai narsisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko bipo vai narsisti?

Ei se pettäminen syyttä tapahdu.

Vierailija
24/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Ei tarvitsekaan.  Miksi pettäjän pitäisi saada kaikki herkut kerralla eli kotona  vaimo ja lapset ,sitten käy omia tarpeitaan tyydyttämässä muitten naisten kanssa. 

Myös se nainen voi olla pettäjä. Ei tämä ole yksin miehinen ongelma.

Vierailija
25/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämään kykenevä on empatiakyvytön luuseri. Tulee pettämään uudestaan ja uudestaan niissä seuraavissakin liiitoissa.

Petetty arvostaa itseään lopettamalla suhteen luikeron kanssa. Suurin lohtu on se, ettei pettäjä koskaan tule pohjimmiltaan onnelliseksi.

Mistä päättelet ettei pettäjä tule koskaan onnelliseksi pohjimmiltaan? Minä ainakin olen.

Vierailija
26/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jatkoin. Olen onnellinen, että jatkoin. Minulla on tätä nykyä niin ihana mies, että parempaa tuskin löytyisi. Oli se kyllä ihana silloinkin, vaikka menikin ja teki virheen.

Tietääkseni ei ole sitä virhettä toistanut. Jos on, niin niinkauan ei väliä, kun en sitä saa tietooni eikä se vaikuta millään tavoin yhteiselämäämme, jota on sen jälkeen jatkunut jo pari vuosikymmentä.

Vierailija
27/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jatkoin. Olen onnellinen, että jatkoin. Minulla on tätä nykyä niin ihana mies, että parempaa tuskin löytyisi. Oli se kyllä ihana silloinkin, vaikka menikin ja teki virheen.

Tietääkseni ei ole sitä virhettä toistanut. Jos on, niin niinkauan ei väliä, kun en sitä saa tietooni eikä se vaikuta millään tavoin yhteiselämäämme, jota on sen jälkeen jatkunut jo pari vuosikymmentä.

Pettäjä ei voi olla ihana. Se on mahdotonta. Sinä vaan olet säälittävä.

Vierailija
28/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo yli 20 vuotta. Juuri tänä aamuna taas asiaa mietin; mietin että elän elämää ennen pettämistä ja pettämisen jälkeen. Sitä ennen oli "me", sen jälkeen "minä ja hän".  Enemmän, kuin mitään muuta elämässäni, kadun sitä, että jäin. 

Vierailija
29/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Ei tarvitsekaan.  Miksi pettäjän pitäisi saada kaikki herkut kerralla eli kotona  vaimo ja lapset ,sitten käy omia tarpeitaan tyydyttämässä muitten naisten kanssa. 

Miten sinä sen noin päin heti ajattelet? Itse olen mies enkä ole pettänyt kertaakaan, vaimokkeella nuorempana kymmenkunta reissua väärissä sängyissä.

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, anna anteeksi tai jatka matkaa toiseen suuntaan. Välitilaa ei ole. Mikäli et voi antaa anteeks ja päästä yli niin eroa kehiin. Mustasukkainen vahtiminen, kännykän tarkistelu jne myrkyttää vaan oman mieles eikä suhdekaan voi toimia

Vierailija
30/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Miten olet niin varma että pettää juuri toisen naisen kanssa? Oma mies petti miehen kanssa minua.

Vierailija
31/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi, mistä se tuo väite nyt tuli?

Vierailija
32/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella ei voi olla onnellista suhdetta, koska kärttyinen av-mamma on sitä mieltä.

Vierailija
33/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Miten olet niin varma että pettää juuri toisen naisen kanssa? Oma mies petti miehen kanssa minua.

Jos mun mies pettäisi miehen kanssa niin laatta lentäis

Vierailija
34/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä ei ansaitse parisuhdetta. Pihalle vaan sellainen luuseri.

Itse et ikinä tee virheitä?

Pettäminen ei ole virhe vaan tietoisesti otettu riski. Joskus riski realisoituu.

Kyllä, jopa epävakailla ja bipoilla pettäminen on valinta vaikka sairauden takaa vingutaankin muuta.

Maniassa tunnetusti tehdään muitakin hirmu järkeviä ratkaisuja, niinhän? Joita ei yhtään voi selittää sillä sairaudella?

Vierailija
35/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on säälittävää virua katkeruudessa iät ja ajat. Joko annat pettämisen anteeksi kokonaan tai etsit muuta seuraa. 

Vierailija
36/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on säälittävää virua katkeruudessa iät ja ajat. Joko annat pettämisen anteeksi kokonaan tai etsit muuta seuraa. 

Nimenomaan

Vierailija
37/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voikaan eikä kannata. Aika paljon saa tapahtua, että petetty pystyy luottamaan pettäjään ja että pettäjä löytää suhteestaan niin paljon uusia hyviä puolia ettei koe enää tarvetta pettämiselle.

Itse olen pettänyt kahta miestä, kumpaakin vielä kahdesti. Kummastakaan suhteesta en saanut sitä mitä olisin tarvinnut. Nykyistä miestä en pystyisi pettämään koskaan, saan suhteesta kaiken (ja vielä enemmän) mitä olisin koskaan voinut edes kuvitella. 

Vierailija
38/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan "pettäjistä", niinkuin se olisi joku ihan oma ihmistyyppinsä tai paremminkin diagnoosi, vaikka tosiasia on, että kaikenlaiset ihmiset pettävät ja eri syistä. Ei kai se ikinä ole paras ratkaisu ja toimintamalli, mutta ihmiset nyt eivät aina toimi fiksusti.

Vierailija
39/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Jos mun mies pettäisi miehen kanssa niin laatta lentäis

Itse taas en pitäisi sitä ollenkaan niin pahana kuin suhdetta toiseen naiseen. Enhän voi tarjota samaa, mitä joku mies.

Vierailija
40/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sit ne petetyt, joita petetään jo heti suhteen alussa? Silloin ku suhteessa on se alkuhuuma vielä päällä? Onko sekin petetyn vika, on rupsahtanut muutamassa viikossa jne.