Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi naapurini odottaa kaksosia rööki huulessa

Vierailija
12.09.2018 |

Saatiin tänne meidän lähiöön aivan ihana uusi naapuri. Juttelin niitä näitä sen kanssa kun kävin tervehtimässä ja esitteli vatsaansa, kertoi odottavansa kaksosia. Kaksi lasta ennestään pyöri vieressä. Sitten tämä niin ihana nainen otti esiin röökiaskin ja sytytti tupakan. Vein omat lapset heti kauemmas tästä ja meinasin sanoa että ootko nyt ihan tosissasi. Muuttui heti kuva tästä naisesta, en itse ymmärrä moista. Olisiko kuulunut sanoa jotain vaikka asiahan ei minulle kuulu?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sanoisin asiasta ja varsinkin jos omien lapsieni lähellä alkaisi tupakoimaan. Kamalia tuollaiset.

Vierailija
2/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap asut tuollaisessa luuserien lähiössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sitä ihmisroskaa kyseessä?

Vierailija
4/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu pariskunta yritti saada lasta, vaikka kumpikin käytti alkoholia runsaasti joka päivä.

Naiselle tuli kaksi keskenmenoa ja lopulta mies jätti naisen. Onnekas lapsi, kun ei syntynyt ollenkaan.

Vierailija
5/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisitko naapuriasi ihmisroskaksi?

Vierailija
6/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva lapsen yritys jatkuvista keskenmenoista huolimatta on sama asia kuin abortti. En voi ymmärtää. Miettikääpä jos lapsi ehtii vaikka joka kerta vikoille16-20 ja aina tulee kesken jonkun kohdun vian takia niin varmasti se kärsiijo kipuja tms. Kuinka julmaa on toistuvasti tappaa omia vauvoja/sikiöitä itsekkyydestä haluta lapsi. Jos kerran tietää että on mahdollisuus että raskaus ei kestä, niin silloin ei pitäisi pakko yrittää yli kolmea kertaa ainakaan. 

Oli vähän ohis avautuminen mutta oli pakko.

Vierailija
7/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin poltin raskaana ja terveitä lapsia 3.joten jättäisin sen arvostelun ja antaisin toisen tehdä niinkuin parhaaksi näkee.

Vierailija
8/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin poltin raskaana ja terveitä lapsia 3.joten jättäisin sen arvostelun ja antaisin toisen tehdä niinkuin parhaaksi näkee.

Mistä tiedät lastesi olevan terveitä? Yksi raskausaikaisen tupakoinnin mahdollisia seurauksia on poikalapsen hedelmättömyys. Jos lapsesi joskus itkee sinulle ettei saa lapsia, muista että se saattaa olla sun syy.

Ei se niin vaikeaa ole lopettaa kun sen tekee oman lapsen parhaaksi. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
9/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoivan älykkyysosamäärä on yli 10 pistettä matalampi kuin tupakoimattoman, koska aivojen hiusverisuonet tukkeutuvat. Ja kyky itsepetokseen uskomaton, koska tupakka manipuloi aivojen tunnekeskusta.

Vierailija
10/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, miten itsekäs ihminen voi olla.

Sanoisin naapurille asiasta, sekä omieni että hänen tulevien lasten takia. Sairasta.

Vierailija
11/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoivan älykkyysosamäärä on yli 10 pistettä matalampi kuin tupakoimattoman, koska aivojen hiusverisuonet tukkeutuvat. Ja kyky itsepetokseen uskomaton, koska tupakka manipuloi aivojen tunnekeskusta.

Olen hyvä äiti lapsilleni sanoivat muut mitä tahansa. Tiedän itse parahaiten. Jokainen äiti on paras äiti just omalle lapselleen

Vierailija
12/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin siihen paikkaan, kun raskaustestiin tulikin ne kaksi viivaa. Ehkäisystä huolimatta alkanut raskaus, mutta silti lopetin kerrasta, enkä käyttänyt mitään korvaavia valmisteita. Tästä on yli kymmenen vuotta jo, enkä ole polttanut sen jälkeenkään. Ei ollut helppoa, mutta oli silti ihan mahdollista. Ja kyllä, olen jopa ylpeä itsestäni että lopetin. 

Tupakoiva raskaana oleva on sama kuin lastaan lyövä ja pahoinpitelevä vanhempi. Sillä hetkellä, kun äidin keuhkot täyttyy savusta, sikiö kärsii hapenpuutteesta. Joka ikinen henkäys. Sama kuin kuristaisit lastaan vähän väliä. 

Vierailija
13/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä äiti lapsilleni sanoivat muut mitä tahansa. Tiedän itse parahaiten. Jokainen äiti on paras äiti just omalle lapselleen

Tämä on yksi typerimpiä kliseitä mitä on. Jokaisen huostaanotetun lapsen äitikin on tuolla logiikalla paras äiti omalle lapselleen. P*skapuhetta. Sä saatat muuten olla hyvä äiti mutta lastesi terveydestä et välitä yhtään.

Vierailija
14/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupak­ka-al­tis­tuk­sesta joh­tuvat aivo­toi­minnan muu­tokset saat­tavat al­tistaa lap­sen myöhem­mille psyyk­ki­sille ongel­mille. Suoma­lai­sessa rekis­te­ri­tut­ki­muk­sessa to­dettiin, et­tä vuo­sina 1987–89 synty­neiden nuor­ten tupak­ka-al­tistus sikiöai­kana oli yhtey­dessä 1,5–1,9 ker­taa suu­rempaan psy­kiat­risen sairas­tu­vuuden ris­kiin verrat­tuna altis­tu­mat­tomiin nuo­riin. Tutki­muk­sessa otettiin huo­mioon mo­nia tausta­te­ki­jöitä, mu­kaan lu­kien äi­din vai­keat psy­kiat­riset on­gelmat.

Vierailija
15/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rv24 menossa ja poltan silloin tällöin. En välttämättä joka päivä mutta kuitenkin. Turha sun on sitä naapuriasi tuomita ja töllötellä. Eiköhän se elossa se lapsikin siellä pysy. On munkin äiti polttanut kaikki raskautensa ja ihan ihmisiä meistä kasvoi.

Vierailija
16/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan tajunnut tätä että miksi tupakoimattomat luulevat olevansa jotenkin parempia vanhempia? Me rakastetaan lapsia ihan yhtälailla ja varmasti enemmänkin kun moni muu.

Vierailija
17/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen heitto jota ei näköjään tarvitse todistaa. Jokainen äiti ei ole paras äiti omalle lapselleen. Sinä olet todistus juuri sellaisesta äidistä että ei ole paras.

Vierailija
18/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tajunnut tätä että miksi tupakoimattomat luulevat olevansa jotenkin parempia vanhempia? Me rakastetaan lapsia ihan yhtälailla ja varmasti enemmänkin kun moni muu.

Jaa et tajua miksi lapsen terveyttä omaa itsekkyyttään pilaava vanhempi on jotenkin huonompi kuin sellainen joka ei sitä tee? Rakkaus on myös tekoja, ei vain tunteita. 

Vierailija
19/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut eri asioista. Rakkaus on tekoja eikä mitään omaa kiintymystä lapseen.

Ei sinun oma rakkaus näy lapselle jos pilaat lapsen elämän jo alussa.

Vierailija
20/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin eukko tuli mulle valittamaan kerran kun poltin rivarini takapihalla ja lapset leikkivät siinä. Mitenkönhän ne lapset siinä myrkyttyt jos itse poltan. Huoh, en ymmärrä näitä napisijoita. Pitäkää huolta omasta elämästänne