Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolisen työkaverin outo käytös?

Vierailija
12.09.2018 |

Kyseessä varattu mies joka tuo itseään tykö mutta puhuu tyttöystävästään ja heidän seksielämästään, oman kalunsa koosta ja kehuu muita naisia minulle myös. Otan huumorilla nämä jutut mutta mietin että miksiköhän hän kertoo tällaisia minulle, kun muita kohtaan on asiallinen. Myönnän, että voisin kiinnostua tästä miehestä, jos hän olisi vapaa, ja minua satuttaa kuunnella kun hän kehuu omaa tyttöystäväänsä ja muita naisia minulle. Mistä tällainen voisi johtua?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saat "erityiskohtelua", koska hän pelkää sinun olevan ihastunut häneen ja hän koettaa kaikin keinoin viestittää, ettei saumaa ole.

Vierailija
22/29 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä lapsi kulta ymmärrät, että tuollainen käytös ei kuulu työpaikalle ja sinun on otetteva kyseisen henkilön kanssa jutuiksi, että tuollainen käytös ei vaan sovi ja se häiritsee sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kur kur kulta...siellä taas yksin teiniprinsessa luulee olevansa joku uniikki lumihiutale<3

Tyhmä kommentti. Kuka noin luulee? Ap ihmetteli aiheesta, minäkin kummeksuisin.

Vierailija
24/29 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kur kur kulta...siellä taas yksin teiniprinsessa luulee olevansa joku uniikki lumihiutale<3

Ja kirjoittaisit siitä aihe vapaalle sen sijaan, ottaisit tilanteesta todellista vastuuta puhumalla asian läpi kyseisen käytätytyjän kanssa?

Vierailija
25/29 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen höpistä omiaan, saahan sitä jutella. KUNHAN ET VAIN ITSE MENE IHASTUMAAN !!

Vierailija
26/29 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi vähän epäselväksi mistä tällainen sinusta voisi johtua. Tuossa sentään piikiteltiin, että se voi johtua aloittajan omasta kuvitelmasta, että hän on jossain erikoisasemassa kuten ap itsekin toisaalla kertoi.

Vierailija
27/29 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinnostunut susta. Haluu susta tyttöystävän tai panon. Mulla oli kanssa parikymppisenä tommonen ukko töissä, se oli naimisissa ja näytti mulle vaimonsa kuvia. Sit se ite otti valokuvia musta ja laitto tekstiviestejä perään. Olin sinkku siihen aikaan.. naurat sille vaan ja unohdat ton tyypin. Pillua se halajaa ja nuorta semmosta.

Vierailija
28/29 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies mikään pelimies ainakaan ole, jos kuvittelee, että muista naisista ja kalunsa koosta puhumalla parantaa saumojaan kellistää ap. Ehkä tosiaan lätisee vain "hyvä jätkä"-meiningillä tai haluaa hämmentää ja kiusata. Ääliö joka tapauksessa.

Vierailija
29/29 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä lapsi kulta ymmärrät, että tuollainen käytös ei kuulu työpaikalle ja sinun on otetteva kyseisen henkilön kanssa jutuiksi, että tuollainen käytös ei vaan sovi ja se häiritsee sinua?

Eipä se taida niin kovasti ap:tä häiritä kuitenkaan...