Miespuolisen työkaverin outo käytös?
Kyseessä varattu mies joka tuo itseään tykö mutta puhuu tyttöystävästään ja heidän seksielämästään, oman kalunsa koosta ja kehuu muita naisia minulle myös. Otan huumorilla nämä jutut mutta mietin että miksiköhän hän kertoo tällaisia minulle, kun muita kohtaan on asiallinen. Myönnän, että voisin kiinnostua tästä miehestä, jos hän olisi vapaa, ja minua satuttaa kuunnella kun hän kehuu omaa tyttöystäväänsä ja muita naisia minulle. Mistä tällainen voisi johtua?
Kommentit (29)
Haluaa tehdä sut mustasukkaiseksi ja päästä pöksyihisi. Yksi valloitus muiden joukossa - tai hän siis työskentelee sarjassa, yksi kerrallaan ja seuraava kumoon.
Vierailija kirjoitti:
Parantumaton häntäheikki, yök. Unohda koko juttu.
Tätä olen miettinyt, mutta miksiköhän hän on täysin asiallinen muita naisia kohtaan? Miksi minä saan tällaista "erityiskohtelua"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt, mutta miksiköhän hän on täysin asiallinen muita naisia kohtaan? Miksi minä saan tällaista "erityiskohtelua"?
Koska sinä mahdollistat sen ja muut ottaneet tilanteesta todellista vastuuta sanomalla ettei tuollainen käytös sovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet vuorossa. Kun hän on kaatanut sinut, alat saada joko samanlaista käytöstä kuin muut tai hän ignooraa sinut täysin, ja siirtyy seuraavaan kohteeseen.
Kur kur kulta...siellä taas yksin teiniprinsessa luulee olevansa joku uniikki lumihiutale<3
Puhuu työpaikalla kalunsa koosta yms? Ilmoita esimiehelle. Asiatonta.
Tyhmäkö olet? Tai tosi nuori ja hyvin epätoivoinen ainakin. En kuuntelisi yhden yhtä kalun koosta kertovaa sanaa joltakin työkaverilta. Missään tapauksessa en jutuille typerästi hymyilisi. Jos minulle tulisi joku tuollaisia juttuja höpöttämään, varattu tai vapaa, niin sanoisin hyvin selkeästi, että hän voi painua hevon kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Otat huumorilla asiattoman käytöksen?
No en jotenkin halua suuttuakaan niin olen vaan hymähdellyt jotain "vai niin".
T.ap
Joo joo on se ihan rakastunut sinuun. R-kioskilta hakemaa häälehtiä ja alat suunnittelemaan häitänne. Ja sitten te elätte onnellisina elämänne loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet samanlainen typerys kuin mies. Hän pitää sinua kaltaisenaan vähä-älyisenä typeränä mudelina, jolta saa aivan varmasti lovea heti kun on sopiva aika. Tuo äijäke ei ole mikään ruudinkeksijä, mutta et ole kyllä sinäkään.
Voisit olla kiinnostunut tyypistä, joka työpaikalla selittää kalunsa koosta? Ei sullakaan hyvin mene.
Se haluaa näyttää kaapin paikan. Se on seksuaalista häirintää ja esimiehellä on velvollisuus saada loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo on se ihan rakastunut sinuun. R-kioskilta hakemaa häälehtiä ja alat suunnittelemaan häitänne. Ja sitten te elätte onnellisina elämänne loppuun asti.
😂😂
Tää oli paras! Kyllä 😅
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Eli elättelet toivoa, että hän tekee rakkauden tunnustuksen?
Onneksi olkoon, olet friend-zonetettu! Hyvä että naisetkin saavat kokea millaista se on.
m35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.ap
Tässä teille arvon rouvat oikein oivallinen esimerkki siitä miksi seksuaalinen häirintä on niin yleistä esim. työelämässä. Tuolla on tavaton määrä naisia, joita se enemminkin imartelee kuin häiritsee.
Missä vika ap? Tunnepuolen köyhyydessä, kyvyttömyydessa asettua esim. miehen tyttöystävän asemaan? Haluaisitko sinä, että miehesi puhuisi muille teidän seksielämästä?
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää sinua hyvänä jätkänä?
Tämä. Naurat hänen jutuilleen samalla tavalla kuin hänen yhtä typerät jätkäkaverit :D