Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielteinen ihastuminen

Vierailija
11.09.2018 |

Onko täällä muita limerenssin pauloihin joutuneita? Millä pakonomaisesta ihastumisesta pääsee eroon vai pääseekö koskaan? Aluksi luulin, että olen normaalisti ihastunut ihanaan mieheen. Suhteeseen ei ole ollut mahdollisuutta, enkä ole varma vastapuolen tunteista. Kun mies yhä vuosien jälkeen saa sykkeen nousemaan, mutten ole enää varma tahtosinko hänen kanssaan yhteistä tulevaisuutta, olen tulkinnut olevani limerenssin uhri.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsitys limerenssistä on se, että todellakaan ei halua mitään muuta kuin sen yhteisen tulevaisuuden toisen kanssa millä keinolla tahansa, vaikka väkisin, ja jokaisesta pienestäkin kuvitellusta merkistä on myös varma, että vastapuoli tuntee samoin, vaikka kuinka kieltäisi asian. Ap kuulostaa vain tavallisesti mutta pitkäkestoisesti ihastuneelta.

Vierailija
2/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kymmenen vuotta, joista ehkä puolet todella intensiivisesti. Koko tunneskaala on käyty läpi moneen kertaan epätoivosta euforiaan. Että kiitos vaan Heidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pakkomielteeni häipyi, eikä elämälläni enää ole tarkoitusta :( En voi stalkata enää, yhyy.

Vierailija
4/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on limerenssi.

Vierailija
5/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi nainen jolle olen itseäni säästänyt, mutta hän ei taida haluta minua yhtä kovin miten minä häntä.

Vierailija
6/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on limerenssi.

Juoma limestä ja pomeranssista.

Vierailija
7/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun käsitys limerenssistä on se, että todellakaan ei halua mitään muuta kuin sen yhteisen tulevaisuuden toisen kanssa millä keinolla tahansa, vaikka väkisin, ja jokaisesta pienestäkin kuvitellusta merkistä on myös varma, että vastapuoli tuntee samoin, vaikka kuinka kieltäisi asian. Ap kuulostaa vain tavallisesti mutta pitkäkestoisesti ihastuneelta.

Voin tietysti halutakin naimisiin ja lapsia, ainakin mielikuvissani. Tosiasia taitaa kuitenkin olla, että liittomme olisi tuhoon tuomittu. Ja kyllä niitä merkkejä on etsitty ja löydetty. Faktana voi sanoa, että vähintään pidetään tai pidettiin toisistamme ihmisinä. Muu voi olla hullunlailla hullaantuneen hullun houreita. Ap

Vierailija
8/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on limerenssi.

Juoma limestä ja pomeranssista.

Google laulamaan, hullusta rakkaudesta tai pakonomaisesta ihastumisesta on kyse.

Vierailija
9/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies oli hetken pakonomaisesti mielessä ja on sitä ajoittain vieläkin. Ei kuitenkaan enää sillä tavalla että limerenssiksi voisi kutsua. Tietyn tyyppinen epätietoisuus toisen ajatuksista ja tunteista jäi, mutta uskon että pystyn elämään sen kanssa. Oikea mies vielä löytyy! :)

Vierailija
10/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi nainen jolle olen itseäni säästänyt, mutta hän ei taida haluta minua yhtä kovin miten minä häntä.

Säästynyt miten? 

Vierailija
11/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästynyt miten? 

neitsyyttänsä selkeästi

Vierailija
12/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pakonomaisesti exä mielessä 2v. Seurusteltiin vuosia sitten enkä koskaan ole lakannut rakastamasta häntä.

Ehdin jo tavallaan unohtaa hänet muutamaksi vuodeksi, sen verran, että mieleen tuli vain hetkittäin. Nyt on kaksi vuotta ollut mielessä päivittäin. Ihan pakkomiele tämä varmasti jo on, koska niin intensiivisesti on ajatuksissa. Aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä, vaikka mitä yritän. Hävettää jo omat kuvitelmani, kun tiedän, ettei hän vasmastikaan juuri ajatustakaan hukkaa minuun.

Niin että miten tällaisesta pääsee eroon?

Vierailija
13/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko sinua jos kohde sanoisi sulle, että anna olla, lopeta haaveilu ja seurailu? Että se mikä oli ei tule koskaan enää takaisin, ei koskaan. Se oli, meni ja nyt on molemmilla oma elämä mihin toinen ei kuulu eikä koskaan tule kuulumaan. Että se mitä tapahtui lopetti kaikki tunteet ja jäljellä on vain välinpitämättömyys. Auttaisiko sinua jos saisit kuulla nuo sanat? Pääsistkö eteenpäin?

Vierailija
14/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko sinua jos kohde sanoisi sulle, että anna olla, lopeta haaveilu ja seurailu? Että se mikä oli ei tule koskaan enää takaisin, ei koskaan. Se oli, meni ja nyt on molemmilla oma elämä mihin toinen ei kuulu eikä koskaan tule kuulumaan. Että se mitä tapahtui lopetti kaikki tunteet ja jäljellä on vain välinpitämättömyys. Auttaisiko sinua jos saisit kuulla nuo sanat? Pääsistkö eteenpäin?

Tämä kuulosti ihan siltä mitä ex voisi sanoa. Oletko exäni??

En tiedä auttaisiko tuo. Ehkä se voisi auttaa...

Vierailija
15/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulosti ihan siltä mitä ex voisi sanoa. Oletko exäni??

En tiedä auttaisiko tuo. Ehkä se voisi auttaa...

Jos kohtaan erään tulen sanomaan näin. Haluan että ymmärtää viimein.

Vierailija
16/16 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihme pakkomielteinen ihastuminen vaikka olen pitkässä parisuhteessa jossa on mennyt elämä liian tasapaksuksi. Ihastuin mieheen jolla imeni kaikkea sellaista mitä en kumppanissa toivoisi olevan. Mutta se ihastuminen jäyti ja jäyti. Tiesin ettei missään ole mitään järkeä enkä ymmärtänyt itseäni alkuunkaan. En koskaan fyysisesti tavannut ihastustani mutta olimme hyviä kavereita somessan Lopulta oli pakko kääntää kytkin offille ja kääntää katse takaisin omaan kumppaniin. Siis vaan väkisin. Ehkä henkinen yksinäisyyteni oli mennyt liian pitkälle ja hain lohtua ihastuksesta. Se oli aluksi jännittävää ja ihanaa mutta lopulta ihan hirveän kuormittavaa ja väärin kumppaniani kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän