Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi luulet saavasi kirppiksellä täysin uutta vastaavan tuotteen tyyliin eurolla?!

Vierailija
11.09.2018 |

Olen nyt myynyt nettikirppiksellä vaatteita ja asusteita halvalla hinnalla. Tyyliin Makian takki 20 euroa tai Longchampin klassikkolaukku 15 euroa. Kaikki hyväkuntoisia, ehjiä tuotteita, joita voisin edelleen pitää, jos vaan silmää miellyttäisi. Ja ei hemmetti menee hermot näihin tiedustelijoihin, että onko takissa pesunukkaa? Joo, takin resorissa on aivan normaalin aikuisen ihmisen käytössä tullutta hentoa nyppyä. Vastaus: No ei sit, vapautan. Onko Longchampissa haalistumaa? No joo, laukun vasemmassa kulmassa on väri aavistuksen vaalentunut. Vastaus: Emmä sit otakaan.

Miksi ihmiset luulee, että kirppiksillä myydään AIVAN TÄYSIN KÄYTTÄMÄTÖNTÄ tavaraa puoli-ilmaiseksi? Aaargh. Vien noi ihan just Uffiin, jossa sama kama myydään kaksinkertaisella hinnalla.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota ”pesunukkaa” et sitten viitsinyt nyppiä pois?

Ei mulla ole aikaa nyppiä jotain hiton haituvia päivät pitkät. Kyseessä on vuoden vanha, yli 200 euron merkkitakki, myynnissä nyt 20 eurolla.

ap

Viehän sekin aikaa, että ylipäätään myy vanhoja vaatteita. Puhumattakaan siitä, miten paljon aikaa menee tienata rahat uuteen yli 200 euron merkkitakkiin.

Vierailija
42/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole aikaa nyppiä jotain hiton haituvia päivät pitkät. Kyseessä on vuoden vanha, yli 200 euron merkkitakki, myynnissä nyt 20 eurolla.

ap

200 euron merkkituli ja jo nyppyyntynyt. Kannattaisi ostaa laatua, eikä merkkiä.

No näitkö ne nypyt? Niistä oli kuva aiemmin.

Sellaista voi olla melkein ihan uudessakin takissa. Näytti laadukkaalta.

Ei ne olleet ap ostoaikeissa. Kunhan huvikseen kyseli. Yleensä mittojen kyselijät eivät ikinä osta. Tai muutkaan kyselijät.

Kyllä takille ostaja löytyy.

Aivan harvinaisen laadukkaan näköisiä nyppyjä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus klikkibaittiin: "Miksi luulet saavasi kirppiksellä täysin uutta vastaavan tuotteen tyyliin eurolla?!"

Koska olen ostanut monta kertaa uuden tuotteen, hintalaput kiinni kirpikseltä eurolla. Myyjänä kuvaan kaikki uudesta kunnosta poikkeavat kohdat selkeästi ja turhille kyselijöille voin esittää vastakysymyksen "luithan ilmoituksen?" On jopa tullut kauppoja. Kirppismyyntiä kannattaa harrastaa silloin, kun on luppoaikaa. On mennyt kyllä kieltämättä työlääksi.

Vierailija
44/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ihmeessä myyt ton hintasta takkia parilla kympillä? Varmasti netistä löytyisi ostajia kalliimmallakin jos takki on tosiaan muuten uudenveroinen.

Vierailija
45/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

200 euron merkkituli ja jo nyppyyntynyt. Kannattaisi ostaa laatua, eikä merkkiä.

Ei ne olleet ap ostoaikeissa. Kunhan huvikseen kyseli. Yleensä mittojen kyselijät eivät ikinä osta. Tai muutkaan kyselijät.

Näin! Eikä vaikuttanut laadukkaalta. En olisi ostanut.

Vierailija
46/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin ostamatta ihan vain siksi, jos ovh on mainittu. Ärsyttää vain kun myyjät luulevat, että muut maksaisivat ylihintaa vain siksi että he ovat ostaneet ylihintaisen tuotteen.

Vierailija
47/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No nimenomaan, eihän siinä edes näkynyt mitään nyppyjä.

Vierailija
48/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nyt Specsaversille!

Vierailija
49/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kirpputorien idea? Ahneet itsekkäät ihmiset ovat maailman syöpä.

Vierailija
50/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, parempi että kauppoja ei tullut. Minulle kävi niin, että myin lastenvaatteen, josta oli ilmoituksessa tarkka kuvaus ja lisäkuva puutteista, ja vielä teksti että tuote ei ole uusi vaan ollut käytössä X ajan. Kaupat tehtiin, postitin vaatteen, ja sen jälkeen alkoi sähköpostin spämmäys että tämä ei ole uusi ja tämä ei vastaa sitä mitä luulin ja mitä luvattiin. 

Meni hermot, enkä myy enää mitään kenellekään. Jos oikein on huono päivä, lahjoitan jonnekin vastaanottokeskukseen kaikki. Siinä sitten ihmettellään, miten ma* muilla on niin hyväkuntoisia lastenvaatteita. Siis hyväkuntoisia, ei uuden veroisia. 

Vierailija
51/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Käynti optikolla voi auttaa.

Vierailija
52/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka naurettavaa syyttää muita siitä, että oma vanha lumppu ei mennyt kaupaksi. Hulvattomin ketju pitkään aikaan. Kiitos.

Vierailija
53/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajana minun ei tarvitse ostaa tuotetta, joka ei miellytä. Ap myy jollekkin muulle takkinsa parillakympillä. Kyllä sille ostaja löytyy. Miksi siitä kiukuttelemaan, jos joku ei sitä ostanutkaan.

Vierailija
54/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koko? Mä ostan!

Vierailija
55/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ne myöskään ostaisi selkeästi käytetyn näköistä kamaa ja kyllä minä kysyn kuntoa ennen kuin ostan.

Se, mitä en aina ymmärrä on ihmisten ajatus siitä että oikeasti kaikki pitäisi saada täysin puoli-ilmaiseksi. Ymmärrän ettei oikeasti jo selkeästi kuluneesta tavarasta voi pyytää isoja summia, mutta jos kyseessä on esimerkiksi lähes uudenveroinen (ei näy kulumaa tai käytön jälkiä eikä ole paljoa käytetty muutenkaan) ja sekin pitäisi myydä lähes ilmaiseksi.

Joskus myin kirppiksellä isoa laatikollista kovia muovieläimiä (kappalehinta kaupoissa riippuen koosta ja eläimestä 3-15€). Esimerkkikuva: https://bellapuoti.com/jasmel-metsan-elaimet-10-kpl

Laatikossa oli erilaisia koti- ja villieläimiä kymmeniä kappaleita, isoja ja pieniä. Hyväkuntoisia ja ehjiä, ei kulumaa tms. Pyysin koko laatikosta hurjat 25€ kun niiden arvo oli pitkälle yli satasen ellei toistakin. Sanottiin että pyydän liikaa ja olen ahne. Vitosella joku meinasi ostaa...

On myös niitä, jotka pyytävät nukkaantuneista halpisvaatteista jopa yli 10€ kun uuden saa pitkälti samalla hinnalla. Tätä voi kutsua jo ahneudeksi.

Käyttämättömistä ehkäistä farkuista pyysin 5€/kpl, ei kelvannut koska oli liian kallista.

Käytetystä mutta ehjästä ja hyväkuntoisesta mekosta pyysin 10€ (ovh 80€) ja siitäkin joku tuohtui. Sanoin etten halvemmalla myy koska se on melkein 100€ mekko ja moitteettomassa kunnossa. Haukuttiin lopulta lutkamaiseksi vaatteeksi kun en myynyt sitä kahdella eurolla :D ihan asiallinen mekko oli jos joku sitä miettii.

Että tämmöistä, en enää normikirppiksellä myy tavaraa vaan lahjoitan pois mitä voin ja saatan arvokkaampaa tavaraa myydä Facebookissa jos joku kysyy.

Vierailija
56/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin ostamatta ihan vain siksi, jos ovh on mainittu. Ärsyttää vain kun myyjät luulevat, että muut maksaisivat ylihintaa vain siksi että he ovat ostaneet ylihintaisen tuotteen.

Kyllä minä ainakin haluan tietää minkä arvoista olen ostamassa jos kyseessä ei ole mikään j&m lumppu.

Jos myydään odotettua kalliimmalla niin ovh selittää osittain sitä miksi pyytää enemmän kuin luulisi (esim jos on aitoa nahkaa oleva takki niin kyllä siitä voi maksaa muutaman kympin enemmän kuin tekonahasta tehdystä kapistuksesta)

Vierailija
57/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ne myöskään ostaisi selkeästi käytetyn näköistä kamaa ja kyllä minä kysyn kuntoa ennen kuin ostan.

Se, mitä en aina ymmärrä on ihmisten ajatus siitä että oikeasti kaikki pitäisi saada täysin puoli-ilmaiseksi. Ymmärrän ettei oikeasti jo selkeästi kuluneesta tavarasta voi pyytää isoja summia, mutta jos kyseessä on esimerkiksi lähes uudenveroinen (ei näy kulumaa tai käytön jälkiä eikä ole paljoa käytetty muutenkaan) ja sekin pitäisi myydä lähes ilmaiseksi.

Joskus myin kirppiksellä isoa laatikollista kovia muovieläimiä (kappalehinta kaupoissa riippuen koosta ja eläimestä 3-15€). Esimerkkikuva: https://bellapuoti.com/jasmel-metsan-elaimet-10-kpl

Laatikossa oli erilaisia koti- ja villieläimiä kymmeniä kappaleita, isoja ja pieniä. Hyväkuntoisia ja ehjiä, ei kulumaa tms. Pyysin koko laatikosta hurjat 25€ kun niiden arvo oli pitkälle yli satasen ellei toistakin. Sanottiin että pyydän liikaa ja olen ahne. Vitosella joku meinasi ostaa...

On myös niitä, jotka pyytävät nukkaantuneista halpisvaatteista jopa yli 10€ kun uuden saa pitkälti samalla hinnalla. Tätä voi kutsua jo ahneudeksi.

Käyttämättömistä ehkäistä farkuista pyysin 5€/kpl, ei kelvannut koska oli liian kallista.

Käytetystä mutta ehjästä ja hyväkuntoisesta mekosta pyysin 10€ (ovh 80€) ja siitäkin joku tuohtui. Sanoin etten halvemmalla myy koska se on melkein 100€ mekko ja moitteettomassa kunnossa. Haukuttiin lopulta lutkamaiseksi vaatteeksi kun en myynyt sitä kahdella eurolla :D ihan asiallinen mekko oli jos joku sitä miettii.

Että tämmöistä, en enää normikirppiksellä myy tavaraa vaan lahjoitan pois mitä voin ja saatan arvokkaampaa tavaraa myydä Facebookissa jos joku kysyy.

No en minäkään mistään laatikollisesta muovieläimiä maksaisi 25 euroa. Ihan sama mitä maksavat uutena.

Vierailija
58/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka naurettavaa syyttää muita siitä, että oma vanha lumppu ei mennyt kaupaksi. Hulvattomin ketju pitkään aikaan. Kiitos.

Näitä on kirppiksiä koskevat keskusteluketjut täynnä.

Vierailija
59/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse myin juuri kirppiksellä lapselta pieneksi jääneitä haalareita, kenkiä ja sisävaatteita. Pari kertaa käytetty haalari lähti kympillä (ei ollut edes mikään hifistelymerkki), Kuoma -saappaat myös kympillä per pari.

Vierailija
60/67 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluan tietää minkä arvoista olen ostamassa jos kyseessä ei ole mikään j&m lumppu.

Jos myydään odotettua kalliimmalla niin ovh selittää osittain sitä miksi pyytää enemmän kuin luulisi (esim jos on aitoa nahkaa oleva takki niin kyllä siitä voi maksaa muutaman kympin enemmän kuin tekonahasta tehdystä kapistuksesta)

Kannattaa olla enemmän kiinnostunut siitä vaatteen materiaalista, kuin ovh:sta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän