Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista että hesburgerin myyjä-tyttö on tikun laiha??

Vierailija
11.09.2018 |

Lihoisin itse ainakin 30 kiloo t. Mies turku

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No usein olen huomannut, että pikaruokalan työntekijät paisuvat töiden lomassa.

Ei silti kaikki.

Minä en esimerkiksi voi syödä ranskalaisia ollenkaan. Maistuvat pahalta.

Lisäksi hampurilainen ei uppoa ollenkaan jos siinä on lihaa. Ihan sama minkä paikan lihapihvi on kyseessä, mutta maistuu tunkkaiselta ja kuolemalta.

Kasvishampurilainenkin on sellainen, että ihan viimeinen vaihtoehto melkein on.

Jotkut wrapit ja salaatit on ihan jees tuommoisissa paikoissa.

Sen sijaan jos olisin töissä aasialaisessa tai sushipaikassa olisin varmsti syönyt itseni pinkeäksi kuormasta ja sushin takia kropassa olisi elohopeaa enemmän kuin lämpömittarissa.

Vierailija
22/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät vessassa oksentamassa ruokailun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei napostele asiakkaiden ylijääneitä ranskanperunoita, eikä syö lattialle pudonneitakaan, vaan potkii ne tiskien alle.

Ao. tyttö ei myöskään hörppää asiakkaan liian täyteen tulleesta juomasta - niin kuin yleensä.

Ko. tyttö ei varasta Heseltä annoksia itselleen, vaan tuo oman ruisleivän kannikkansa aamuisin mukanaan taskussa.

Vierailija
24/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minultakin lähtisi ruokahalu jos joutuisin olemaan hesessä töissä. En varmaan ikinä enää söisi yhtään hampparia tai ranskalaista.

Vierailija
25/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä palkoilla liho.

Vierailija
26/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se möi möi!

Vierailija
27/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin mäkkärissä töissä 7 vuotta opintojen ohella aikoinaan enkä kertaakaan syönyt mäkkärin ruokia. Se oli vain duuni.

No pitkät on olleet opinnot..

Oletko ihan Puupää, kun ei tieto mene kaaliisi ??

Vierailija
28/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei ole maistuneet mansikat samalla tavalla sen jälkeen, kun olin joskus kaksi viikkoa poimimassa mansikoita. En mitenkään ylettömästi edes syönyt, mutta tuli kyllästyminen. Sama ilmiö varmaan pikaruokalan työntekijällä. Voisin kuvitella, että kun on rasvan käryssä monta tuntia päivästä, niin ei enää vaan maistu.

Vierailija
29/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laihduin. Tuli inhoreaktio rasvan hajusta. En koskaan syönyt hamppareita enkä ranskalaisia. En kyllä pystynyt olemaan siellä töissä kuin alle vuoden.

Tämä. Ainoastaan pahimmat laardikasat kykenevät syömään sitä ympärillä olevaa safkaa töiden lomassa/jälkeen. Kaikki jotka tunnen saivat töiden takia suunnilleen laattausreaktion Mäkkärin ruokiin eliniäksi kun oli sen ympäröimänä vuoden. Haju ei lähde helpolla pois.

Sama pätee muuten energiajuomiin. Kaikki jotka tunnen, jotka ovat olleet tehtaalla töissä ja näkivät sen teollisen prosessin jolla sitä tehdään, lopettivat lipittelyn.

En kyllä käsitä miten ihmiset ei ymmärrä näkemättä valmistamista millaista teollista kuraa ne energiajuomat on.

Vierailija
30/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työvuoron siinä rasvan hajussa on, ei varmaan tee mieli syödä niitä burgereita ja ranskiksia.

Vierailija
31/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä " tämä " ?

Tämä.

Sama kuin idiootti

Vierailija
32/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin laihduin. Tuli inhoreaktio rasvan hajusta. En koskaan syönyt hamppareita enkä ranskalaisia. En kyllä pystynyt olemaan siellä töissä kuin alle vuoden.

Tämä. Ainoastaan pahimmat laardikasat kykenevät syömään sitä ympärillä olevaa safkaa töiden lomassa/jälkeen. Kaikki jotka tunnen saivat töiden takia suunnilleen laattausreaktion Mäkkärin ruokiin eliniäksi kun oli sen ympäröimänä vuoden. Haju ei lähde helpolla pois.

Sama pätee muuten energiajuomiin. Kaikki jotka tunnen, jotka ovat olleet tehtaalla töissä ja näkivät sen teollisen prosessin jolla sitä tehdään, lopettivat lipittelyn.

En kyllä käsitä miten ihmiset ei ymmärrä näkemättä valmistamista millaista teollista kuraa ne energiajuomat on.

Markkinointi ja ryhmäpaine toimii hyvin nuoriin. Siksi se onkin erityisen niljakasta toimintaa, koska suurin osa heidän tuotoistaan tulee nuorten terveyden kustannuksella.

Olen itse 33v ja juon kyllä energiajuoman ehkä kerran kuussa jos on tosi paha paikka ja en saanut hyvin unta edellisenä yönä. Mutta lipittely hirvittää.

Vierailija
33/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireista ja fyysista tyota:)

Vierailija
34/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehny mieli syödä kun näki miten niitä hamppareita valmistetaan.

Vierailija
35/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siellä myymässä ruokia, ei syömässä niitä.

Vierailija
36/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittanut juuri

Vierailija
37/37 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hesburgerilla on baskat safkat, monesti saanut kuivia hamppareita sieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän