Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpyhuulileikkaus

Vierailija
11.09.2018 |

Olen vuosia miettinyt enkä osaa vieläkään päättää. Miesten mielipiteitä toivoisin.
Toinen sisempi häpyhuuli näkyy noin 5mm isompien välistä ja tästä johtuen myös klitoriksen huppu esillä häppärien välissä, luultavasti kaikki sisemmät pysyisi seisoaltaan piilossa jos tuota toista sisempää huulta pienentäisi vähän.

Leikkauksessa käyneiden naisten kokemukset myös kiinnostaa.

Häpyhuulileikkaus

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, niin nähdään tarvitseeko operoida.

Jäämme odottamaan.

Vierailija
2/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mielummin gallup aiheesta "minkä värisiä nappeja tarvitsen kun halua leikellä ihan normaalin pillun jonkin kuvitteelisen kosmeettisen syyn takia"

a) punaisia

b) sinisiä

Jos huulet roikkuvat polvissa ja tekevät pyöräilystä ja seksistä mahdotonta, et tarvitse kenenkään neuvoa siihen että ne pitää leikata. Se että huulet ovat eri kokoiset tai pilkottavat haarojen välistä on niin puuduttavan tavallista että meidän pikku lumihiutaleessa ei ole kertakaikkiaan mitään poikkeuksellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte tuollasta miettiä ..sinä kyllä kelpaat tosi hyvin noinkin..

Eiköhän suhde muodostu paljon muusta kuin nuista eikä kyllä seksissä haittaa yhtään. voit olla persoonallinen ja ylpeä tuollaisena kuin olet..

Se joka sua saa hyväillä ja kiihottua sun kanssa ei kyllä tuohon takerru ..nauti itsestäsi vaan täysillä noin kuin olet.

Jotkut häppärit nähnyt +50 mies tuumaa näin..

Vierailija
4/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suhde muodostu paljon muusta kuin nuista eikä kyllä seksissä haittaa yhtään. voit olla persoonallinen ja ylpeä tuollaisena kuin olet..

Se joka sua saa hyväillä ja kiihottua sun kanssa ei kyllä tuohon takerru ..nauti itsestäsi vaan täysillä noin kuin olet.

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Vielä kun oppisi itse tykkäämään itsestään tällaisena. 20 vuodessa en ole oppinut.

-ap

Vierailija
5/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Vielä kun oppisi itse tykkäämään itsestään tällaisena. 20 vuodessa en ole oppinut.

-ap

Siihen ei mikään leikkaushoito välttämättä auta.

Vierailija
6/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Siihen ei mikään leikkaushoito välttämättä auta.

Mahdollista, voihan se olla, että leikkaustulos ei olekaan mieluinen.

Haluaisin vaan, että ei häppärit vilku saunassa ym.

Vierailija
7/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku vai vapaa.Ei asiaa muuta mihinkään mutt sä tarttisit vähän itsetunnon kohotusta..sun hyvien piirteiden esille tuontia..kehuja oli ne sitten mistä vaan..luonteen piirteistä..ulkonäöstä..kurveistasi..hymystäsi..silmistäsi..tekis mieli nähdä sutt kuvana ja vaatteet päällä ja kertoo..korostaa sun hyviä juttuja..

Sama ukko joka on jotkut..nähnyt

Zemppiä sulle..

Vierailija
8/14 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muutamat nähnyt, eikä ne niin symmetrisiä ole olleet. Kiva niitä on ollut silti katsella ja niiden väliin työntyä.

Seuraavan kerran kun olet miehen kanssa kahdestaan, niin esitteppä oikein itse tuo aarteesi miehelle ja kysy haluaisko hän tänne väliin. Arvaappa kolme kertaa sanooko mies että en kun ei ole saman pituiset. Saattaa hamuta molemmat suuhunsa ja sanoa nam.

Niin niiden naisten ja tyttöjen, joiden pimpin olen nähnyt, niin ihan yhteinen huolen aihe on ollut se että kun se on tuon näköinen. Eli tässäkin suhteessa olet kyllä ihan terve tavallinen naisen alku, kunhan et anna huolestumisesi ottaa liikaa valtaa. Ei tuollaisia huolia paranneta leikkauksilla. Nuo huolet paranevat sillä että sinulla on mies (avio tai avo) joka tykkää sinusta ja sinun pimpsastasi, jossain vaiheessa hänen seurassaan er enää muistakkaan tuota kokoeroa, niissä molemmissa kun tuntuu just yhtä hyvältä miehesi touhut.

M65

Vierailija
9/14 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun häpyhuulet ovat jonkin verran epäidenttiset. Ei ole koskaan kukaan elämänkumppaneistani häpyhuulista kommentoinut ja hyvin on pimpsa maistunut elämäni miehille. Älä missään tapauksessa harkitse leikkausta. Sinä kelpaat sellaisena kuin olet. Aivan varmasti.

Vierailija
10/14 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei ole ollut ongelmia häpyhuulistaan (ellei sellaisiksi lasketa pään sisäistä ongelmaa, murehtimista)

Ulkonevista häpyhuulista EI ole haittaa.

Vierailija
11/14 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei ole ollut ongelmia häpyhuulistaan (ellei sellaisiksi lasketa pään sisäistä ongelmaa, murehtimista)

Ulkonevista häpyhuulista EI ole haittaa.

No ei kai ole jos se näkyy puoli senttiä! :-o

Jos alapäässä on karvat niin kukaan, edes ap itse ei huomaa sitä.

Vierailija
12/14 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään mene, oletko ihan hullu? Häpyhuulten ja kiltoriksen kuuluukin olla isoja ja näkyvillä.

M45

Vierailija
13/14 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä vielä kysyn, sekä miehiltä että naisilta:

Onko jollakin naisella ihan luonnostaan täysin samanlaiset sisemmät häpyhuulet?

Ja onko joku nainen ollut joskus ihan tyytyväinen pimpsaansa yleensä, ennenkuin on todennut että miehethän tykkäävät siitä.

M65

Vierailija
14/14 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M65 kysymykse en vastaus:

Olen keski-ikäinen hoituri ja ollut töissä pääasiassa naisten osastoilla. Minulla on se käsitys että lepotilassa sen pimpsan on tarkoituskin olla sellaine kurtturuusu, eikä siihen mitkään symmetriat edes kuulu. Sitten kiihottuneena sis emmät häpyhuulet ainakin minulla paisuvat ja avautuvat hiukan sillai kutsuvasti, mutta ei silloinkaan niin symmetrisesti. Pääasia on että minulla ainakin mies siitä tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä