Miten voi olla mahdollista että hesburgerin myyjä-tyttö on tikun laiha??
Kommentit (37)
Ihan yhtä helppoa, kuin se, että terveydenhoitaja on lihava
Olin mäkkärissä töissä 7 vuotta opintojen ohella aikoinaan enkä kertaakaan syönyt mäkkärin ruokia. Se oli vain duuni.
Olin Mäkkärissä nuorena töissä 8vuotta. Mitat mennessä 173cm/51kg ja lähtiessä 173cm/43kg. Anoreksia.
Minäkin laihduin. Tuli inhoreaktio rasvan hajusta. En koskaan syönyt hamppareita enkä ranskalaisia. En kyllä pystynyt olemaan siellä töissä kuin alle vuoden.
Tietää, että se ei ole oikeaa ruokaa.
Miten Alkon myyjä voi olla selvin päin? Yhden olen ainakin nähnyt. Luulisin. Iisalmessa. Vuonna 1987.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laihduin. Tuli inhoreaktio rasvan hajusta. En koskaan syönyt hamppareita enkä ranskalaisia. En kyllä pystynyt olemaan siellä töissä kuin alle vuoden.
Tämä. Ainoastaan pahimmat laardikasat kykenevät syömään sitä ympärillä olevaa safkaa töiden lomassa/jälkeen. Kaikki jotka tunnen saivat töiden takia suunnilleen laattausreaktion Mäkkärin ruokiin eliniäksi kun oli sen ympäröimänä vuoden. Haju ei lähde helpolla pois.
Sama pätee muuten energiajuomiin. Kaikki jotka tunnen, jotka ovat olleet tehtaalla töissä ja näkivät sen teollisen prosessin jolla sitä tehdään, lopettivat lipittelyn.
ei pakollinen kirjoitti:
Miten Alkon myyjä voi olla selvin päin? Yhden olen ainakin nähnyt. Luulisin. Iisalmessa. Vuonna 1987.
tämä.
Saa olla lihava tai laiha ei haittaa!
Meinaatko, että siellä on jotenkin pakko syödä niitä ruokia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä " tämä " ?
Tämä.
Plösö on kai useammin siellä ostaja-puolella.
Olipa taas omituinen aloitus. Meinaatko, että Hesen myyjien pitäisi ahtaa niitä ruokia mahaansa hirveät määrät päivittäin?
Jos on kahdeksan tuntia töissä ja kävelee/juoksee koko ajan niin siinä tulee aika kivasti liikuntaa päiväannokseksi. Eikä niitä ruokia tarvitse syödä.
En kyllä ihmettele. Sitä ihmettelen että joku pystyy oleskelemaan ja tekemään töitä siinä löyhkässä mikä siellä vallitsee?! Eiköhän päinvastoin ruokahalu katoa kokonaan! Kamala työpaikka.
Jos harrastaa liikuntaa säännöllisesti, voi myös syödä vähän reilummin. Ehkä se tyttö ei edes tykkää hampurilaisista, vaan sillä on omat eväät mukana?