Joko joku katuu tatuointia?
Oletko jälkeen päin katunut ottamaasi tatuointia?
Itse en ole ottanut syystä, että mitä jos sitten kyllästyn siihen.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kadun. Olin nuori (joo, 8 vuotta nuorempi kuin nyt) ja masentunut. Halusin piristää itseäni voimaannuttavalla tekstillä, ja nyt vain muistan sen paskavaiheen elämästäni. Onneksi tatuointi on selässä, joten en näe sitä itse koko ajan.
Tämä on suuri riski, kun masentunut ihminen tekee tatuoinnin ettei ole tarkkaan harkittu asiaa.
Ihminen joka itseään leimaa tulisi olla tasapainossa itsensä kanssa henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadun. Olin nuori (joo, 8 vuotta nuorempi kuin nyt) ja masentunut. Halusin piristää itseäni voimaannuttavalla tekstillä, ja nyt vain muistan sen paskavaiheen elämästäni. Onneksi tatuointi on selässä, joten en näe sitä itse koko ajan.
Tämä on suuri riski, kun masentunut ihminen tekee tatuoinnin ettei ole tarkkaan harkittu asiaa.
Jep. Sitä vielä masennuspäissäänkin helposti kuvittelee, että on oikein esimerkki tasapainoisesta ihmisestä, kun jotenkin sitä vaan on ajatukset niin vääristyneet.
T: Lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sitä vielä masennuspäissäänkin helposti kuvittelee, että on oikein esimerkki tasapainoisesta ihmisestä, kun jotenkin sitä vaan on ajatukset niin vääristyneet.
T: Lainaamasi
Ei ole kyllä kaduttanut. Minulla on useampia tatuointeja ympäri kehoa, ei kuitenkaan naamassa, kaulassa tms. Omaa silmääni miellyttää, ja esimerkiksi mies on mielestäni heti 50% vetävämpi jos hänellä on hyvin tehtyjä tyylikkäitä tatuointeja. Samoin oma mies on sanonut minusta, että mitä enemmän tatskoja, sitä sexympi. Sitten taas nämä viisivuotiaan piirtämän kirkkoveneen tyyliset ei sytytä niin yhtään, tuskin ketään. Mutta kysymykseen paremmin palatakseni, yhtä tatuointia kaduin kun nuorena köyhänä menin jollekin tuntemattomalle kotitekijälle laittamaan kun olin kuullut kehuja. Näin jo hänen sitä tehdessään, että eihän tuosta tule mitään mutta en kerrassaan uskaltanut sanoa mitään, kun oli huone täynnä miehen kavereita; kaulaan asti tatuoituja isoja linnakundeja kultahampaineen. Maksoin jonkun kolmekymppiä siitä, livistin tieheni ja heti kun oli parantunut, (n.2vk) marssin ammattitatuoijalle korjauttamaan sen, ja nyt olen siihenkin tyytyväinen. ,
Minulla on yksi pieni kuva joka on otettu reilu 20 vuotta sitten eron jälkeisessä sekasorrossa/myllerryksessä. En usein muista edes koko kuvaa kun ei näy jos en ole alasti. En niinkään kadu mutta joskus oon miettinyt jos poistaisin sen tai että ottaisin toisen kuvan siihen päälle kun on jo menettänyt merkityksensä. Toisaalta se on osa mua eikä haittaa ketään 😉
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi pieni kuva joka on otettu reilu 20 vuotta sitten eron jälkeisessä sekasorrossa/myllerryksessä. En usein muista edes koko kuvaa kun ei näy jos en ole alasti. En niinkään kadu mutta joskus oon miettinyt jos poistaisin sen tai että ottaisin toisen kuvan siihen päälle kun on jo menettänyt merkityksensä. Toisaalta se on osa mua eikä haittaa ketään 😉
Tuossa onkin hyvä ettei ole liian näkyvällä paikalla
Tottakai useaakin ihmistä tatuoinnit haittaavat myöhemmin elämässä, mutta eihän sitä nyt kukaan kehtaa myöntää tehneensä virhearvion ;)
En kadu. Suunnitelmissa lisää.
Asia kun nyt on niin, että omasta kropastani päätän minä, ja haistatan haileet sille mitä muut ajattelevat. Miksi sen pitäisi mitenkään minua liikuttaa?
Mulla on paljon tatuointeja ja rakastan niitä, vaikea uskoa että tulisin koskaan katumaan. Yksi on vähän huonosti tehty, mutta se on kovin pieni ja pidän siitä tosi paljon. Sen sais helposti korjattua paremmaksi, mutta se on aika sympaattinen noin. Kaikki muut on todella upeasti tehty ja lisää otan aina kun vaan on varaa.
AV:n yleinen kanta on tullut selväksi, mutta ei hetkauta pätkääkään jos joku pitää minua roskasakkina tatuointeineni :D
Yhtä kännipäissäni 18 -vuotiaana otettua tatuointia kadun, muita en.
Taitaa olla useampia mielenterveyspotilaita joilla tatuointia hetken huumassa tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Tautointi on ikuinen, avioliitto ei!
Tatuointi naisella on totaalinen turn off!
Miten avioliitto liittyy tauointeihin?
Kyllä kaduttaa. Onneksi tatuointi on aika pieni, ja sellaisessa paikassa, ettei se näy.
Otin tökeröt tatuointini 17- ja 21-vuotiaana. Nyt olen 38v. Katunut en ole, ne ovat elettyä elämää. Itse en kiinnitä niihin edes huomiota. Toinen on näkyvällä paikalla, mutta eipä ole estänyt esim. työnhaussa. Aspa-töissä nätti naama ja ystävällinen käytös yhdistettynä pitkään pinnaan ovat olleet kovaa valuuttaa. "Pätevämmissä" töissä on ollut pitkät hihat.
Enää en ottaisi yhtään tatuointia, mutta ei ole tullut mieleenkään näitä lähteä poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miksi näistä pitää näin paljon vauhkota. Jos joku on halunnut tatuoinnin ottaa niin miksi siitä pitää jonkun saada paskahalvaus?
Osuiko arkaan kohtaan?
Tunnusta pois ettei se tatuointi ollutkaan niin hieno kuin luulit.Tässä ap kysyy onko joku katunut eikä tässä kukaan ole halvauksia saanut
Puhuin yleisesti kun täälläkin tatuointeja aina haukutaan ja myös niiden kantajia. Minulla ei ole tatuointia, teille taisi osua kun joku kritisoi toisen jatkuvaa lässytystä siitä kuinka on parempi ihminen kun ei ole tatskoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi naisella on totaalinen turn off!Tuo on niin totta, että fiksut naiset ei tatuointia ota näkyvälle paikalle
Tervejärkinen nainen ei töhri rumilla tatuointitöherryksillä vartaloaan mistään kohtaa.
Eikä liioin mies! Tatuointi on ällöttävimpiä ulkonäköasioita mitä tiedän, mutta harmiteltavan yleinen miehillä. Nykyään kysyn ihan suoraan tapailukumppanilta, että onko sillä piilossa jokin kuva, koska päältä päin ei ikinä pysty päättelemään sitä, mitä jonkin kauluspaidankin alla piilee.
Miehillä ne kuvat on usein vielä jotain kauheita epäammattimaisia ja rumia, teiniaikaisia kännivitsejä, kun jollain luokkakaverilla on sattunut olemaan välineet ja mustetta himassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi naisella on totaalinen turn off!Tuo on niin totta, että fiksut naiset ei tatuointia ota näkyvälle paikalle
Tervejärkinen nainen ei töhri rumilla tatuointitöherryksillä vartaloaan mistään kohtaa.
Eikä liioin mies! Tatuointi on ällöttävimpiä ulkonäköasioita mitä tiedän, mutta harmiteltavan yleinen miehillä. Nykyään kysyn ihan suoraan tapailukumppanilta, että onko sillä piilossa jokin kuva, koska päältä päin ei ikinä pysty päättelemään sitä, mitä jonkin kauluspaidankin alla piilee.
Miehillä ne kuvat on usein vielä jotain kauheita epäammattimaisia ja rumia, teiniaikaisia kännivitsejä, kun jollain luokkakaverilla on sattunut olemaan välineet ja mustetta himassa.
Hivenen tähän liittyen. Olen kummastellut teitin neitojen innoikkuutta tatuointeihin. Nainen itsessään on kyllä aina kaunis, ihan luojanluomana.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hivenen tähän liittyen. Olen kummastellut teitin neitojen innoikkuutta tatuointeihin. Nainen itsessään on kyllä aina kaunis, ihan luojanluomana.
Ei tullut mieleen että jonkun mielestä ne tatuoinnit on hienoja? Jotkut tatutoi kulmakarvansa, joku ottaa implantit, joku ottaa lävistyksen, joku täyttää huulet ja poskipäät botoxilla ja joku ottaa tatuoinnin.
Se ei itsessään kenellekään kuulu mitä valintoja oman kehonsa suhteen joku tekee ja teet itsestäsi vain pellen haukkumalla toisen ulkonäköä. En käsitä mitä sairasta mielihyvää tälläkin palstalla ihmiset saavat siitä, kun heittelevät loukkaavia kommentteja toisen ulkonäöstä oli se sitten vartalon mallista, hiuksista, naamasta, tatuoinneista tai kulmakarvoista.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen että jonkun mielestä ne tatuoinnit on hienoja? Jotkut tatutoi kulmakarvansa, joku ottaa implantit, joku ottaa lävistyksen, joku täyttää huulet ja poskipäät botoxilla ja joku ottaa tatuoinnin.
Se ei itsessään kenellekään kuulu mitä valintoja oman kehonsa suhteen joku tekee ja teet itsestäsi vain pellen haukkumalla toisen ulkonäköä. En käsitä mitä sairasta mielihyvää tälläkin palstalla ihmiset saavat siitä, kun heittelevät loukkaavia kommentteja toisen ulkonäöstä oli se sitten vartalon mallista, hiuksista, naamasta, tatuoinneista tai kulmakarvoista.
Tässä nyt oli puhe alunperin, että katuuko noita ja voihan niitä implanttiakin katua, mutta ei tässä ulkonäköä ole tarkoitus ollut arvostella
Ei kaduta. Otin tatuoinnin viiltelyarpien peitoksi. Ne arvet oli todella noloja. Aina piti piilotella niitä. On ihanan vapautunut olo kun niiden tilalla on kaunis kuva.