Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te työttömät joita työttömyys ei hävetä

Vierailija
11.09.2018 |

Miten pystytte siihen? Mitä kauemmin jatkuu niin sitä suuremmaksi häpeä kasvaa, eikä loppua näy.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yli 40v työelämässä ilman katkoksia, todennäköisesti pidempään kuin ap. 1,5 v sitten pari lafkaa fuusioituivat ja sen seurauksena meitä joutui iso porukka pihalle. Mitä pitäisi hävetä? Huonoa johtoa jotka eivät parempaan pystyneet vai kenties Sipilän hallitusra. Tai työnantajia jotka eivät ota töihin kun olen kuulemma liian vanha. Rahapulaakaan ei tarvitse hävetä kun rahaa on vaikka sinne terassille.

Vierailija
62/64 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllä on Suomessa kaikki mahdollisuudet mihin ammattiin tahansa ja päästäkseen tiettyyn paikkaan on esteenä vain yksilön halu tehdä kaikki mahdollinen paikan saavuttamiseksi.

Niin, minäkin halusin lentoemännäksi. Lentoyhtiö väitti, että heillä on joku hassu pituusvaatimus, eivätkä suostuneet palkkaamaan, koska olin heille liian lyhyt. No, minä sitten perustin oman, lyhyille tarkoitetun lentoyhtiön ja sain samalla palkattua muitakin vertikaalisesti rajoittuneita lentäjiksi ja lentoemoiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi viedä navetan taakse nämä muita arvostelevat.

Tunnnen ihmisen joka katsoi kun halpaa makkaraa kun kerroin olevani työtön.

Taisi unohtua että on eläkkeellä itse ja täysin terve.

Pääsi aikoja sitten eläkkeelle syövän takia.

Nykyään täysin terve ja hyväkuntoinen.

Itse tein nuorena aina kahta työtä per päivä ja myöhemmin pitkiä päiviä yrittäjänä.

Inhoan ylimielisiä ihmisiä.

Olen itsestäni ylpeä mutta nykyään en puhu työasioistani mitään.

Netto tulot 1400 euroa siitä osa työmarkkinatukea.

En kerro mistä ylimääräistä rahaa saan.

Jos joku rupeaa neuvomaan niin keskeytän heti. On se kumma että eräs naapuri kertoo mulle mihin haen töihin ja mihin muutan kun teinit muuttaa pois.

Tosin minun ja hänen ajatus ei kohtaa.

Tuo asuminen huvitti kun mahdollinen vaihtoehto hyvin maaseutumainen koti kaupungin laidalla.

Hänen mielestä keskusta kahviloiden läheisyydessä.

Kauheasti ei kannata neuvoa ja puuttua muiden asioihin.

Vierailija
64/64 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä on yksi pahiten ihmistä nakertavista tunteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme