Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, ettå tavallinen mukavamies ei vaan saa naista?

Vierailija
11.09.2018 |

Mies joka on:
- mukava
- kiltti
- huomaavainen
- kohtelias
- empaattinen
- ottaa naisen huomioon
- rauhallinen
- ei juo tai käytä huumeita
- luotettava
- työssäkäyvä ja omistaa auton

Niin on aina vaan ikisinkku? :( Selittäkää naiset?

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v mies, täsmään kuvaukseen suht hyvin. Nuorena ei ollut juurikaan vientiä, syy tähän oli oletettavasti se että olin hiljainen hissukka. Tinderistä, netin seuranhakusivustoilta hain seuraa - jokusen matchi tuli mutta ei vaan johtanut mihinkään. Lopetin etsimisen, keskityin omaan elämään, työhön ym. En odottanut että neiti oikea pompsahtaisi mun elämään, tekemään minut onnelliseksi. 

En juurikaan katsonut naisia sillä silmällä, olin ehkä vähän ystävällisempi naisia kohtaan kun miehiä, mutta en muuten käyttäytynyt eri tavalla. Heitän tyhmää läppää, juttelen kaverinaisten, naispuoleisen työkavereiden kanssa kaikesta mahdollisesta kun nähdään, ja arvaas mitä - mulla vientiä ihan helvetisti :D

Naiset, välillä aika suoraankin ilmaisevat kiinnostuksensa, ja treffeillä olen käynyt mutta ei ole vielä kolahtanut. Tinderit ym jätin jo kauan sitten

Tämä on feikki juttu. Naisen kehittämä tarina.

Nuorena hait Tinderistä seuraa? Tinder on ollut olemassa vasta vuodesta 2012. Miten voi olla vientiä helvetisti? Voisi ehkä olla, jos kävisit baareissa, et mainitse, miksi? Kaverinaisten? Mistä sä niitä hommaat?

Et odota, että nainen pompsahtaisi elämään? Sori vaan, mutta kyllä odotat. Jos kerran nettipalstat jätit, etkä tilalle hankkinut muita tapoja naisiin tutustumiseen. Hyvin harvalla miehellä on mahdollisuus tutustua naisiin työpaikalla.

Olit hiljainen hissukka ja sitten yht'äkkiä heität tyhmää läppää. Ei kuule ihmisen perusluonne niin muutu.

Lue vähän tarkemmin, nuorena ei ollut vientiä ollenkaan. Seuranhakupalstoja kokeilin aikasemmin, ja tinderiä silloin kun tuli Suomeen (lopetin parin kk jälkeen) Baareissa ei juurikaan käy enää, ja kaverinaiset ovat pääsääntöisesti miespuolisten kavereiden tyttöystävät/vaimot. En ole "hommannut" ketään, ne on vaan tullut vastaan elämässä. Olen siis aina ollut positiivinen ihminen, nuorena en vaan uskaltanut näyttää sitä kenellekään, koulukiusaamisen takia.

Sori, olen kyllä ihan mies, ja tuon minkä kirjoitin on täyttä totta. Jos haluat jonkun kliseen tohon mukaan, niin "puhkesin kukkaan" 30 jälkeen

No kerro nyt sitten, miten sulla sitä vientiä sitten on niin paljon? Naiset, välillä aika suoraankin ilmaisevat kiinnostuksensa, siis missä näin tapahtuu?

Lähinnä töissä, eli työkaverit ja asiakkaat. Asiakaspalvelupainoitteinen työ, niin tapaan ihmisiä jatkuvasti, tuo on osasyy miksi olen sen verran sosiaalinen kun olen, tänä päivänä.

Tämä että jos mies menee töihin jossa joutuu hiomaan sosiaalisia taitojaan, ennemmin tai myöhemmin alkaa flaksi käydä. Näin se vaan menee vaikka palstamiehet kuinka vastustelisivat suojellakseen itseään epämukavuusalueelle joutumiselta.

En tiedä kehen viittaat palstamiehillä. Kukaan ei ole väittänyt, etteikö ennen pitkää flaksi alkaisi käydä. Jopa hiljaisemmalla miehellä, mikäli muutoin on jaksanut pinnistellä (käynyt töissä, hankkinut asunnon ja säästöjä) kuivan kauden läpi ja on älynnyt pysyä alkoholista kaukana. Mutta vaikea siinä on olla vähän katkeroitumattakaan, koska reilua se ei miehelle ole.

Siis mistä se mies on katkera?

Tosissaanko kyselet? Siitä, ettei ole kelvannut kenellekään aiemmin. Niistä lukemattomista pakeista. Se, että sun täytyy muuttua, ettet kelpaa sellaisena kuin olet. Ja mistä voit sitten lopulta tietää, pitääkö nainen susta oikeasti vai kiehtooko helppo elämä hyvin ansaitsevan kiltin miehen kanssa, kun parasta ennen aika on naisella takanapäin.

Tuo "parasta ennen" -aika kertoo sinusta kaiken. No, itsehän katkeruudestasi kärsit. Ikinä et pysty enää palaamaan niihin nuoruusvuosiin, kun olisi ollut mahdollista löytää nuori tyttöystävä, joten nyt olet ihan itse vapaa valitsemaan joko katkeran loppuelämän yksinäisyyden tai aikuistumisen ja sen ymmärtämisen, että ihmiset ihan luonnostaan kehittyvät, kasvavat ja muuttuvat. Ihminen on 29-vuotiaana erilainen kuin 17-vuotiaana ja niin kuuluukin olla. Mutta it's your life, enjoy.

Ahaa. Tarkoitatko siis, että kiltin ja kunnollisen miehen suosiminen naisen myöhemmällä iällä johtuu siis naisen kehittymisestä ja kasvamisesta? Eli siinä menee se 10+ vuotta, että nainen oppi arvostamaan kilttiä ja kunnollista? Jos voisinkin uskoa tuon.

Joidenkin kohdalla johtuu. Jotkut arvostaa kiltteyttä ja kunnollisuutta läpi elämänsä. Ihan niinkuin jotkut miehet oppivat arvostamaan naisessa luonnetta enemmän kuin mahdollisimman koreaa ulkonäköä vasta aikuistuttuaan sen kymmenen vuotta. Ja jotkut pitävät luonnetta ehdottomasti tärkeämpänä kuin ulkonäköä läpi elämänsä.

Sulla kyllä näyttää olevan aika ikäviä käsityksiä naisista näiden juttujesi perusteella. Ne eivät kyllä kieli kovinkaan kiltistä ja mukavasta luonteesta. 😞

- ruma nainen

En ole sanonut olevani kiltti missään vaiheessa. Mun universaalin kiltteyden aika on ohi. Olen kiltti vain niille, jotka on mulle kilttejä. En ole kiltti naiselle, joka kieltää minun katkeruuden tunteet ja tarjoaa ratkaisuksi aikuistumista niin kuin tunteeni olisi jotain lasten leikkiä, tai luulee, että tunteeni jostain katkaisimesta kääntämällä katoaisivat. Sinä vastasit hyvin. Se oli vastaus tuntevalta ihmiseltä toiselle tuntevalle ihmiselle. Kiitos siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän