Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, ettå tavallinen mukavamies ei vaan saa naista?

Vierailija
11.09.2018 |

Mies joka on:
- mukava
- kiltti
- huomaavainen
- kohtelias
- empaattinen
- ottaa naisen huomioon
- rauhallinen
- ei juo tai käytä huumeita
- luotettava
- työssäkäyvä ja omistaa auton

Niin on aina vaan ikisinkku? :( Selittäkää naiset?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mistä me voidaan tietää, millaista naista kaipaat ja millainen olet ja miksei nämä asiat kohtaa, kun et kumpaakaan kerro. Aloituksessasi listaamasi asiat ovat itsestään selviä jokaiselle sivistyneelle ihmiselle, ei ne ole mitään plussia vaan lähtökohta. Niiden päälle tulee sitten se sun persoona ja kohderyhmä eli mitkä ne on?

Puhutaan vasta sitten, kun tässä ketjussa on edes jotain informaatiota olemassa. Ei kai kukaan luule, että vain olemalla mies tulisi saada joku nainen?

Trollihan tää tosin onkin.

Vierailija
62/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvailemasi mies ilman ajokorttia ja omalla kohdalla uskon sen johtuvan kahdesta isosta ristiriitaisesta piirteestä. Kuvitellaan semilihaksikas, tatuoitu, katutappelijan näköinen mies baarissa. Mies on ammatiltaan kätilö ja harrastaa runoutta sekä toimii paikallisen pasifistikerhon puheenjohtajana. Minkälaisen naisen mies voi saada? Vastaus: Todennäköisesti ei minkäänlaista. 

Deittailu on myös arpapeliä. Itse antaisin esim. tinderissä tuolla kuvauksella olevalle miehelle ihan satavarmasti sydämen, jos ulkonäkö olisi edes sinne päin. Minun korvaani kuulostat kiinnostavalta ja moniulotteiselta.

Sen sijaan jos kirjoittaisit että "oon mukava rehellinen mies, tykkään kirjoista ja järjestötoiminnasta", niin en varmaan swaippaisi, koska et ole jaksanut panostaa kuvailuun. Nettideiteillä on tärkeää, että pystyy sanallisesti ilmaisemaan itseään mielenkiintoa herättävästi.

Vierailija
64/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä on nämä Tinderit ja kaikki. Nuorilla naisilla on niin paljon valinnan varaa ja nuori mies, joka on naisten kanssa vähänkin epävarma on statukseltaan alinta pohjasakkaa. Näin se on. Ei tuohon ole mitään helppoa ratkaisua.

Jos Tinderissä ei nappaa niin voin kertoa että maailma on täynnä harrastuksia ja tapahtumia joissa on älyttömästi enemmän naisia kuin miehiä.  Kaikki mahdolliset tanssikurssit ja jopa budolajit,  paikalliset luontokerhot, sekakuorot, sen ja tämän yhdistyksen retket ja tapahtumat, luennot, avoin yliopisto tai kansalaisopistot. Riittää kun käyttäydyt normaalisti, et yritä liikaa tai iskeä kaikkea liikkuvaa mutta saat kuitenkin suusi luontevasti auki ja tutustuttua ihmisiin. En tietenkään tiedä oletko jotenkin poikkeavan kauhea ulkonäöltäsi joka olisi varsinainen este.

Niin ja lähesty tavallisia suunnilleen itsesi ikäisiä naisia äläkä sitä samaa kaunotarta josta kilpailee kymmenen muutakin. 

Ei auta miehiä tämä. Naiset noissa harrastuksissa ja yhdistyksissä ovat harvoja poikkeuksia lukuunottamatta siellä Tinderissä myös eli silti kilpailet myös siellä Tinderissä olevien miesten kanssa. Ei ole olemassa mitään oikopolkuja. Jotenkin täytyy päihittää kiinnostavuudessa ne kaikki miehet. Jos olet vähän hiljaisempi, ja naisten kanssa varovaisempi, niin jäät kakkoseksi.

Jos kokee ettei itsessään ole mitään mistä kukaan voisi kiinnostua eikä itseään voi kehittää niin silloin ei kannatakaan yrittää. Mutta silloin myös pitää myöntää ettei vika ole siinä että olisi mukava.

Jaahas. Mitä yrität sanoa? Sepustuksessani ei esiintynyt ihmistä, joka kokisi, ettei ole kenenkään silmissä kiinnostava. Mistä sen tempaisit?  Tosiasia on se, että mukavuus ei riitä. Sillä ei erotu joukosta.

Vierailija
65/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalle riiittää perusteeksi seurusteluun se, että toinen on vaan "mukava". Eihän se kerro mitään oikeastaan.

Vierailija
66/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha aloittaa näistä. Naiset eivät pidä peiliin katsomisesta. Lainkaan, eivätkä siihen kykenekään.

Meillä ei ole miespeilejä, kuten teillä, vaan näemme peileistä todellisen kuvamme.

Haluaisin ehdottomasti miespeilin, jossa olisin älykäs, nokkela, nuori, äärettömän kaunis ja hyväkroppainen!

Vierailija
67/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v mies, täsmään kuvaukseen suht hyvin. Nuorena ei ollut juurikaan vientiä, syy tähän oli oletettavasti se että olin hiljainen hissukka. Tinderistä, netin seuranhakusivustoilta hain seuraa - jokusen matchi tuli mutta ei vaan johtanut mihinkään. Lopetin etsimisen, keskityin omaan elämään, työhön ym. En odottanut että neiti oikea pompsahtaisi mun elämään, tekemään minut onnelliseksi. 

En juurikaan katsonut naisia sillä silmällä, olin ehkä vähän ystävällisempi naisia kohtaan kun miehiä, mutta en muuten käyttäytynyt eri tavalla. Heitän tyhmää läppää, juttelen kaverinaisten, naispuoleisen työkavereiden kanssa kaikesta mahdollisesta kun nähdään, ja arvaas mitä - mulla vientiä ihan helvetisti :D

Naiset, välillä aika suoraankin ilmaisevat kiinnostuksensa, ja treffeillä olen käynyt mutta ei ole vielä kolahtanut. Tinderit ym jätin jo kauan sitten

Vierailija
68/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko ainuttakaan miestä joka ilmoittaa itse  olevansa

- rauhallinen

- luotettava

Noi listan muut asiat on sillain näkemyskysymyksiä, että itse en niitä osaisi arvioida, mutta nuo kaksi kohtaa on kyllä sellaisia, että tiedän moinen olevani.

Vierailija
69/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi nyt kerro susta oikeastaan mitään, paitsi että et ole raivohullu psykopaatti. Jes! Itse olen harrastanut (netti)treffailua vähän liikaakin, ja juuri tuollaisia äärettömän ympäripyöreitä kuvailuja tuli vastaan todella paljon. Ei siitä tullut muuta mieleen, kuin että ei taideta älyllä juhlia. Fiksu ihminen saa lyhyenkiin tekstiin paljon informaatiota ja tunnelmaa (sitten kun löysin mieheni, sillä oli pari hassua riviä, mutta sitäkin paremmin kirjoitetut). Millainen luonne olet, mikä kiinnostaa, osaatko olla ihmisten kanssa..? Jopa hissukoille löytyy puolisoita niistä toisista hissukoista. Miehet ovat vain aivan törkeän liian vaateliaita.

Vierailija
70/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin joku nainen on viimeksi sanonut sinua mukavaksi? Kerro siitä tilanteesta. Milloin joku on ylipäänsä sanonut sinua mukavaksi? Kerro mitä hän sanoi ja missä tilanteessa.

Vierailija
71/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorovaikutustaidot ja kemia?

Varmaan ja myös sosiaalinen kömpelyys, mutta se ei selitä sitä että naisilta en ole ikinä saanut mitään positiivista huomiota, tuntuu että naiset juoksee karkuun.

On mulla lapsi minkä äiti kertoi lapsen syntymän jälkeen ettei ikinä ole tykännyt minusta, kulli on ällöttävä, seksi ei ole tuntunut ikinä miltään ym.ym.

Vierailija
72/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noi nyt kerro susta oikeastaan mitään, paitsi että et ole raivohullu psykopaatti. Jes! Itse olen harrastanut (netti)treffailua vähän liikaakin, ja juuri tuollaisia äärettömän ympäripyöreitä kuvailuja tuli vastaan todella paljon. Ei siitä tullut muuta mieleen, kuin että ei taideta älyllä juhlia. Fiksu ihminen saa lyhyenkiin tekstiin paljon informaatiota ja tunnelmaa (sitten kun löysin mieheni, sillä oli pari hassua riviä, mutta sitäkin paremmin kirjoitetut). Millainen luonne olet, mikä kiinnostaa, osaatko olla ihmisten kanssa..? Jopa hissukoille löytyy puolisoita niistä toisista hissukoista. Miehet ovat vain aivan törkeän liian vaateliaita.

Eikä tarvi olla edes toinen hissukka, että se oma kohderyhmä on hissukat. 😎 Olen itse erittäin ulospäinsuuntautunut, itsenäinen ja reipas nainen, mutta mun miestyyppi on hiljainen ja harkitseva. Johtuu ihan siitä, että vähänkin supliikimmat tapaukset ovat monesti hyvin ylimielisiä ja kaikkitietäviä, kun taas se hiljainen on joskus oikeasti jopa kuunnellut ja itse ajatellutkin jotain. Keskustelu on paljon kiinnostavampaa jälkimmäisen kanssa, kun saa aikaan oikean dialogin eikä toinen vain julista omia totuuksiaan.

Ihmettelen, kun tällä palstalla aina mollataan ujoja miehiä. Irlissä ihmiset mielestäni pitävät ujoutta ja herkkyyttä suloisina ominaisuuksina, eivät halveksi todellakaan. Ainakaan siis peruskoulun jälkeen ja kaupungissa...

Vierailija
73/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin joku nainen on viimeksi sanonut sinua mukavaksi? Kerro siitä tilanteesta. Milloin joku on ylipäänsä sanonut sinua mukavaksi? Kerro mitä hän sanoi ja missä tilanteessa.

Ei ole ikinä sanonut.

Vierailija
74/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v mies, täsmään kuvaukseen suht hyvin. Nuorena ei ollut juurikaan vientiä, syy tähän oli oletettavasti se että olin hiljainen hissukka. Tinderistä, netin seuranhakusivustoilta hain seuraa - jokusen matchi tuli mutta ei vaan johtanut mihinkään. Lopetin etsimisen, keskityin omaan elämään, työhön ym. En odottanut että neiti oikea pompsahtaisi mun elämään, tekemään minut onnelliseksi. 

En juurikaan katsonut naisia sillä silmällä, olin ehkä vähän ystävällisempi naisia kohtaan kun miehiä, mutta en muuten käyttäytynyt eri tavalla. Heitän tyhmää läppää, juttelen kaverinaisten, naispuoleisen työkavereiden kanssa kaikesta mahdollisesta kun nähdään, ja arvaas mitä - mulla vientiä ihan helvetisti :D

Naiset, välillä aika suoraankin ilmaisevat kiinnostuksensa, ja treffeillä olen käynyt mutta ei ole vielä kolahtanut. Tinderit ym jätin jo kauan sitten

Tämä. Ei vain kolahda. Ei se ole kenenkään syy.

Vierailija
75/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on:

Ruma naama

Huonot hampaat

Pieni kikuli

Haisee pahalle

Huono palkka(alle 40000e/v) tai vielä pahempaa jos on työtön

Niin on tuomittuna kulkeman yksin ilman naista 4ever

Ei muuten pidä paikkansa. Tiedän parikin miestä, joilla naisia riitti, vaikka heille oli melkein nuo kaikki ominaisuudet, +alkoholiongelma.

Vierailija
76/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on:

- mukava

- kiltti

- huomaavainen

- kohtelias

- empaattinen

- ottaa naisen huomioon

- rauhallinen

- luotettava

Epäilyttävä luettelo. Jos jokin asia näyttää liian hyvältä, se yleensä on huijausta.

Vierailija
77/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on:

- mukava

- kiltti

- huomaavainen

- kohtelias

- empaattinen

- ottaa naisen huomioon

- rauhallinen

- luotettava

Provohan tämä on mutta jaksetaan silti...

Ylläolevat ominaisuudet ovat ihan peruskamaa, eli olet normaali. Onneksi olkoon.

Haluaisin tietää, millaiset asiat sinua kiinnostavat, mitä harrastat, jne. jotta tietäisin sovimmeko yhteen ihmisinä. Tietysti ulkoiset seikat vaikuttavat jonkin verran (huono hygienia, epäsiisti olemus = ei jatkoon), mutta minua kiinnostaa persoona. Ap:n kuvaus ei kerro persoonasta yhtikäs mitään, joten mahdotonta sanoa miksi juuri sinä - normaali ihminen - olet mielestäsi ikisinkku.

Onko sinulla muuten naispuolisia ystäviä ap?

Vierailija
78/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta ominaisuuslista mätsää muhun, paitsi en omista autoa (omistan asunnon, voiko sillä korvata?), niin voinen vastata. Muistaakseni mukavaksi ei ole sanottu, harvoin muutenkaan kehuttu. Yksi nainen sanoi meilissä treffien jälkeen, että "vaikutan fiksulta", tosin siinä samassa meilissä antoi myös pakit. Toinen nainen sanoi mua tarkkanäköiseksi. Tuosta pidän. Se oli tarkkanäköistä naiselta sanoa minua tarkkanäköiseksi. Sekään ei silti riittänyt naisen kiinnostuksen heräämiseen. No olin mä friendzonessa vähän aikaa, sellaisessa terapeutin roolissa. Muita en nyt muista. Lukiossa oli sellainen leikki, että laitettiin selkään paperi, johon toiset sai sitten kehua. Siinä oli jotain positiivista tytöiltä. Olin jonkun mielestä söpö. Tuolla muistolla lämmittelen yksinäisinä sateisina syysiltoina.

Vierailija
79/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kai 50-65v?

Ehkä et katsele tasoisiasi etkä ikäisiäsi.

Ehkä näytät jo ruutupaitoinesi papalta, mutta et ole huomannut sitä.

Mitkään asiat eivät auta, jos ei vaan kolahda ja etsit itseäsi vetovoimaisempia naisia...

Vierailija
80/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, asutko niillä alueilla maassamme joissa 100:aa naista kohti on yli 170 miestä?

Tästä on kysymys. Häivyin aina baareista, joissa naiset/miehet olivat 1/2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän