Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, ettå tavallinen mukavamies ei vaan saa naista?

Vierailija
11.09.2018 |

Mies joka on:
- mukava
- kiltti
- huomaavainen
- kohtelias
- empaattinen
- ottaa naisen huomioon
- rauhallinen
- ei juo tai käytä huumeita
- luotettava
- työssäkäyvä ja omistaa auton

Niin on aina vaan ikisinkku? :( Selittäkää naiset?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt...

Vierailija
2/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutustaidot ja kemia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinua luullaan homoksi otsikkoon kirjoittamasi å-kirjaimen vuoksi.

Vierailija
4/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kaikkia noita ja ottajiahan hänellä olisi ollut ennen minua vaikka kuinka 😁

Vierailija
5/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa teille pitää selittää nämä samat asiat? Taidatte vaan olla tyhmiä.

Vierailija
6/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä mieltä olet asioista? Poliittinen näkemys, lapset, koulutus, uskonto, kerjäläiset, työttömät, perhearvotjne. Kun tarpeeksi kerrot, tiedämme mikset löydä.

Vierailija
7/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä samanlainen aloitus. Siksi.

Vierailija
8/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höpsi! Suomessa on leegio onnellisia aviomiehiä, jotka täyttävät nuo kriteerit ainakin suurelta osin. Toki jos etsit naiseksi rempseää pubiruusua, voi olla vaikeampaa, mutta tavalliset kivat naiset kyllä tykkäävät kunnon miehistä.

Vierailija
9/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas - asiallista kommenttiani ei sitten edes julkaista.

Mies 43v

Vierailija
10/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet vapaa-ajallasi, onko harrastuksia tms?

Vierailija
11/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinuun voisi törmätä?? Ehkä se vikana, (ettei löydy) itsekin etsin (miestä, olen nainen).

Vierailija
12/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ymmärrä mukavuutta ja empatiaa samalla tavalla kuin naiset. Mies on mukava omasta mielestään, kun osoittaa siiderivalasta ja sanoo, että entäs jos valas sanoisikin röh röh ja nauraa päälle. Naisesta tällainen ei ole mukavaa. Kun miehen vaimo tulee raiskatuksi, niin mies pesee haisevat varpaansa niin kuin joka ilta ja ajattelee, että olen minä vaan niin empaattinen kun pesen varpaani. Naisen mielestä tämä ei ole empaattista.

Vierailija
13/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen tehneelle tiedoksi, että on myös paljon naisia, jotka eivät miehille kelpaa.

Jos mies on tavallinen, hän löytää kyllä seuraa kunhan ei odota kunnan kesäpäivillä kauneuskilpailuun osallisuneen näköistä naista.

Mitä enemmän ns. äärimielipiteitä löytyy, sitä hankalammaksi kumppanin löytyminen käy.

Moni hyvin älykäs kokee myös ongelmakseen löytää kumppania koska se itselle sopiva valikoima on pienempi kuin älyllisesti ”taviksilla”.

Vierailija
14/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän tarvitse selittää.Jo se että peräät täällä selitystä kertoo ettet ole mikään mukava ihminen.

Minä en usko ainuttakaan miestä joka ilmoittaa itse  olevansa

- mukava

- kiltti

- huomaavainen

- kohtelias

- empaattinen

- ottaa naisen huomioon

- rauhallinen

- luotettava

koska todellisuudessa tuo  harvoin pitää paikkansa. Noihin pitää saada ulkopuolisen arvio.Sellaisen ihmisen joka todella  on nähnyt tuon käytännössä. Itsestään kun voi valehdella ihan mitä vaan.

Vierailija
15/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuttavapiirini edes suurin piirtein nuo kriteerit täyttävä mies on joko nyt tai on ainakin ollut parisuhteessa.

Kaksi ikisinkkua löytyy, joista toinen on ihan hyvä ihminen, mutta todella introvertti ja vielä ujo erakkoluonne kaupan päälle. Vaikea sitä kai on kumppania löytää kun ei mies juuri ruokakauppaa pidemmälle "ihmisten ilmoille" mene kuin just kerran vuoteen juhannuksena. Toinen ikisinkuista puolestaan on ehta sovinisti, rasisti ja viina maistuu paremmalta kuin suihkussa käyminen.

Vierailija
16/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju varmaan poistetaan ihan kohta, joten vastaan lyhyesti: a) koska nämä "mukavat" miehet ovat usein myös arkoja miehiä eivätkä ymmärrä sen merkitystä, b) koska sosiaaliset taidot puuttuvat tutustumisvaiheessa vaikka itse suhteessa olemiseen ehkä riittäisivätkin ja koska c) tavalliset miehet ovat luoneet itsestään valtavan ylitarjonnan.

Vierailija
17/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on:

- mukava

- kiltti

- huomaavainen

- kohtelias

- empaattinen

- ottaa naisen huomioon

- rauhallinen

- ei juo tai käytä huumeita

- luotettava

- työssäkäyvä ja omistaa auton

Niin on aina vaan ikisinkku? :( Selittäkää naiset?

Mieheni on kaikkea tuota, en muuten olisi hänen kanssaan. Nuo ovat edellytyksiä, itsestäänselvyyksiä. Mutta lisäksi hän ensinnäkin "osui kohdalle" eli jotta pystyin hänestä kiinnostumaan, minun piti tavata hänet. Missä sinut voi tavata? Kuinka usein tutustut uusiin ihmisiin, missä ja miten?

Entä millaista naista etsit ja miksi sellainen nainen kokisi sinut kiinnostavaksi? Minä kiinnostuin miehestäni, kun ystäväni kertoi hänestä, että hän on matkustellut paljon, on kielitaitoinen, lähes raitis ja harrastaa kulttuuria. Tunnistin heti yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

Vierailija
18/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon vähemmän naisia kuin miehiä, joiden kanssa yhteiset kiinnostuksenkohteet ovat elämäntapatyöttömyys, kaljoittelu, pelaaminen ja naisten kyykytysyritykset av:llä. Tämä on vain fakta jonka kanssa on opittava elämään.

Vierailija
19/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen arvion mukaan olet kiltti mukava, empaattinen ja naisen huomioon ottava? Mistä voit tietää olevasi tätä myös parisuhdemielessä, jollei sinulla ole kokemusta parisuhteesta?

En tarkoita pahalla. Toivon ja haluan uskoa että olet todella kaikkea tuota, mutta tällä palstalla on helppo kyynistyä. Oikeasti täällä itseään kiltiksi ja kunnolliseksi mainostavat miehet saattavat haukkua naisia minkä ehtivät. Kertovat joutuvansa tyytymään tavisnaiseen, koska eivät voi rakastua kuin kaunottariin, joihin taas oma ulkonäkö ei riitä. Tai kertovat olevansa kilttejä ja kunnollisia siksi, koska käyvät kiltisti töissä ja maksavat veronsa, vaikka eivät saa edes p*llua kiitokseksi. Tai pitävät erityisenä kiltteytenä sitä, että eivät pettäisi, koska eivät saisi siihen tilaisuutta kuitenkaan.

Naisten mielestä taas mikään noista ei kuvaa sitä, minkä naiset yleensä mieltävät kiltiksi ja kunnolliseksi.

Vierailija
20/121 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan pyydä naisia treffeille? Tai sitten kelpaa vain kaunein kymmenys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme