Rehtori kommentoi koulussa ilmennyttä seksuaalista häirintää:
Rehtori T.P., Kärsämäki
”Onko todellista tai jotain muuta? Mikäänhän ei tässä maailmassa vittu yllätä. Olihan se surullinen tieto. Oppilashuoltoryhmässä tehtiin jonkinlaisia juttuja. Teimme ysiluokkalaisille täsmennettyjä toimenpiteitä. En nyt muista äkkiseltään kuka piti ja millä teemalla. Sitten oli joku paperilappukysely ja jotain seurantaa.
Sitä, onko tilanne muuttunut parempaan suuntaan, niin sitä ei tiedä THL, sitä ei tiedä vastanneet itsekään, enkä minä. Tasa-arvosuunnitelma on päivitetty kesäkuussa.
Onko kouluruoka hyvää tai pahaa? Asialle voidaan tehdä tiettyyn rajaan saakka jotakin. Loppu pitää vain kestää. Ei sillä, että hyväksyisin seksuaalista häirintää, mutta sellaista se nyt vaan on.
Sitten tietenkin, kun pillua tekkee mieli miespuolisella. Niin eihän sitä osaa aina kauniisti sanoa. Onhan sitä kaikennäköistä porsastelijaa baarimaailmassakin.”
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Rehtori T.P., Kärsämäki
”Onko todellista tai jotain muuta? Mikäänhän ei tässä maailmassa vittu yllätä. Olihan se surullinen tieto. Oppilashuoltoryhmässä tehtiin jonkinlaisia juttuja. Teimme ysiluokkalaisille täsmennettyjä toimenpiteitä. En nyt muista äkkiseltään kuka piti ja millä teemalla. Sitten oli joku paperilappukysely ja jotain seurantaa.
Sitä, onko tilanne muuttunut parempaan suuntaan, niin sitä ei tiedä THL, sitä ei tiedä vastanneet itsekään, enkä minä. Tasa-arvosuunnitelma on päivitetty kesäkuussa.
Onko kouluruoka hyvää tai pahaa? Asialle voidaan tehdä tiettyyn rajaan saakka jotakin. Loppu pitää vain kestää. Ei sillä, että hyväksyisin seksuaalista häirintää, mutta sellaista se nyt vaan on.
Sitten tietenkin, kun pillua tekkee mieli miespuolisella. Niin eihän sitä osaa aina kauniisti sanoa. Onhan sitä kaikennäköistä porsastelijaa baarimaailmassakin.”
Kuvottavaa. Rehtorille potkut ja äkkiä!
Tässä lausunnossa on niin monta asiatonta juttua... Ihan kiroilusta alkaen. Sitten vielä tuo suhtautuminen itse asiaan.
Hyi helvetti, mikä juntti. Jos olisi oman lapseni koulun rehtori, niin vaatisin potkuja ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä lausunnossa on niin monta asiatonta juttua... Ihan kiroilusta alkaen. Sitten vielä tuo suhtautuminen itse asiaan.
Hyi helvetti, mikä juntti. Jos olisi oman lapseni koulun rehtori, niin vaatisin potkuja ja äkkiä.
Ennemmin mitalli suorapuheisuudesta.
No ku pilluu tekkee mieli!
Just, eipä siinä sitten. Pientä on ihmisroska-puheet tähän verrattuna. Ja hän on työkseen kasvattaja! Ihan käsittämätöntä.
Sai potkut :)
Kyllä nuoret ovat itse heränneet asiaan. Tytöt osaavat aikaisempia sukupolvia paremmin pitää rajat. Tarkoitan ettei hyväksy ympäristöstään mitä tahansa käytöstä itseään tai toisia kohtaan. Tytöt ja pojat. Katson vain asiaa omien kokemusteni kautta. Siksi puhun tytöistä.
Tämä ei poista koulun vastuuta. Tämä on vain sivu huomio.
Tuo on näitä vanhan polven pojat on poikia -ääliöitä.
Seiskalla pojat puristelivat ohimennen tyttöjen rintoja (joka vieläpä teki turkasen tuskaa, kun rinnat olivat vielä kasvuvaiheessa). Opettaja vain nauroi...
"kun pillua tekkee mieli niin eihän sitä aina osaa ihan kauniisti sanoa"
No miten sen ylipäätän voi KAUNIISTI sanoa tai miksi se edes PITÄISI sanoa? Yleensä tapana on lähteä liikkeelle vähän muusta....
Tyhmä äijä tuo Pesonen. Ei voi mitään.
Ettei vaan Pesonen muistelisi omaa nuoruuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin mitalli suorapuheisuudesta.
Sinun pitäisi mennä takaisin koulun penkille Pesosen puristeltavaksi. Samalla hän voisi opettaa sinulle äidinkieltä.
Onko Kärsämäellä enemmänkin tuollaisia metsästä repäistyjä?
Rehtori joka hokee vittua ja pillua ylen haastatelussa? Vai oliko siellä puhelimessa sittenkin joku kasiluokkalainen jonne pilailemassa...`?
Tuollainen rehti suorapuheinen mies. Taattua ainesta PS:n kansanedustajaehdokkaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Saatiin taas yksi mies pois opettajakunnasta. Hienoa siskot!
Niin monta kuin tarvitaan että seksuaalisen häirinnän hyväksyntä loppuu. Jouti mennäkin. Seuraava sukupolvi ei näitä asenteita enää hyväksy. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, helvetti, saatana tota kiroilua. Asiatonta.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/09/11/rehtori-vertaa-oppilaiden-koke…