Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hammaslääkärin vika, jos hammas joudutaan juurihoitamaan, koska paikan alle on jäänyt bakteereja?

Vierailija
11.09.2018 |

Vai onko kaikki aina asiakkaan vika?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole siun hampaat, ei kai se hammaslääkäri niitä ole aamuin illoin ole käynyt pesemässä, eli oma vika on jo se kun reikiä tulee.

Vierailija
2/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole siun hampaat, ei kai se hammaslääkäri niitä ole aamuin illoin ole käynyt pesemässä, eli oma vika on jo se kun reikiä tulee.

Olipa typerä kommentti. Ap kyselee onko hammaslääkärin vika kun jättää paikan alle bakteereja. Tottakai se on, mutta mitään vastuuta eivät kanna, kuten ei muutkaan lääkärit näistä hoitovirheistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että on minun oma vikani, että hampaassa on reikä (tai sitten sen tyypin vika, jolta olen saanut karieksen suuhuni), mutta onko myös ajoissa hoidetun hampaan joutuminen juurihoitoon lääkärin virheen takia minun vikani. 

Vierailija
4/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsitkö peruskoulussa yhtään luetun ymmärtämisen koetta läpi? Pääsitkö peruskoulua läpi?

Vierailija
5/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legopalikoiden uudelleenjärjestelijä ei voi mitenkään varmistaa, että bakteereita ei sinne alle jää. Hän voi kylläkin suorittaa toimenpiteet, joilla tuo mahdollisuus minimoituu.

Vierailija
6/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsitkö peruskoulussa yhtään luetun ymmärtämisen koetta läpi? Pääsitkö peruskoulua läpi?

Onko sulla tekarit? Pesee hampaat edes kerran päivässä niin ei tuu reikiä, fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan