Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde pienten lasten isään, kokemuksia?

Pilvilinna
11.09.2018 |

Olen kolmekymppinen nainen ja erosin vajaa vuosi sitten pitkästä parisuhteesta. Viimeiset neljä kuukautta olen ollut suhteessa työkaveriini. Ongelma on se, että hänellä on puoliso ja kaksi pientä lasta. Tapaamme lähinnä työajalla minun luonani (joustavat asiantuntijaduunit), ja satunnaisesti iltaisin.

Minua on ruvennut ärsyttämään se, miten tapaamme vain miehen aikataulun mukaan, silloin kuin hän ehtii ja pääsee. Hän ei ole sanonut jättävänsä perhettään, enkä tiedä haluankokaan sitä. Hän kuitenkin käytöksellään viestii, että hän on hyvin ihastunut ja haluaa olla kanssani. Suhteemme alkoi hänen aloitteestaan. Seksi on mahtavaa, enkä haluaisi luopua hänestä. Nyt olen alkanut kehittää tunteita häntä kohtaan ja mietin, voiko tästä seurata mitään hyvää, vai saanko vain entistä pahemmin siipeeni?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ylpeänä kertoa, mikä kohotti omaa itsetuntoani.

Ihastuin naimisissa olevaan pienten lasten idään, himoitsin siis aivan hulluna, ajattelin varmaan vuoden ajan joka päivä ja oli ihan fyysistä kipua, kun olisin halunnut koskettaa. Huomasin hänenkin katsovan minua samalla mielellä.

Ajattrlin, että hä ellä on pirnet lapset, jotka ansaitsevat isän. Mies vaikutti kaiken lisäksi kunnolliselta js varmaan hyvältä ja hoivaavalta isältä. En tehnyt aloitetta, en alkanut suhteeseen ja pettää. Tunsin olevani hyvä ihminen ja omaavani selkärankaa. Se kohotti itsetuntoani. Jos olisin alkanut sihteeseen, olisi se verottanut itsetuntoani pahasti, kun olisin toiminut vastoin omaatuntoa.

Vierailija
42/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvilinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan lähtee työpaikalta kun suhde paljastuu vaimolle?

Miksi se mun työhöni vaikuttaisi? Enkä kyllä usko, että saa tietää.

Olen ollut parissakin työpaikassa, jossa seurustelusta työkaverin kanssa piti kertoa työnantajalle. Toisessa pomon kanssa seurustelevalle järjestettiin uusi työpaikka toisesta saman alan yrityksestä, toisessa taas oli politiikkana, että toinen siirrettiin työskentelemään eri töihin talon sisällä. Olen myös nähnyt miten HR-tehtävissä ollut sanottiin irti (tietty yt-neuvotteluiksi naamioituna), kun ei kertonut seurustelusta ja järjesti tyttikselleen etuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt eron jälkeen sanot salasuhteen hivelevän itsetuntoasi. Ajattele vähän pidemmälle, miten itsetuntosi tulee käymään eri skenasrioissa:

-miehen vaimo saa tietää, mies valitsee vaimonsa, jättää sinut kylmästi ilmaisemalla, ettet ole yhtä hyvä tai ettei ikinä ollut kyse kuon seksistä tai jopa blokkaamalla

-miehen vaimo saa tietää, potkaisee miehen ulos, mies ei halua sitoutua sinuun vaan kerrankin.panna kaikkea, mikä liikkuu, sinkku kun on

-miehen vaimo saa tietää, potkaisee miehen ulos, mies majoittuu luoksesi helppona käytännönratkaiduna, saat uusperheen ja jatkuvan kontaktin lasten äitiin, joka vihaa sinua, alat epäillä miehen uskolisuutta ja että hän pettää sinuakin panemalla kaikkea, mikä liikkuu

-sama kuin edellinen paitsi ette muuta yhteen ja mies asuu omassa kodissaan ja epäilet hänen esittävän siellä sinkkua ja panevan siellä kaikkea, mikä liikkuu, alat epäillä epämääräisiä kirveleviä oireita sukuelintesi alueella, pitäisikö mennä testeihin

-loöetat sujteen itse jömäkästi sanomalla, ettei olisi pitänyt ikinä ryhtyäkään siihen, teit virheen ollessasi haavoittuvainen ja nyt tiedät ansaitsevasi parempas ja ettet myöskään voi olla jatkossa ystävä noin halpamaisen moraalin omaavan miehen kanssa, etsit uuden miehen, joka on sinkku ja joka haluaa sinut ykköseksi

Henk koht vain jälkimmäinen skenaario parantaisi mun itsetuntoani, muut laskisivat sitä.

Ja yksi variaatio vielä:

- miehen vaimo saa tietää, potkaisee miehen ulos, mies majoittuu luoksesi helppona käytännön ratkaisuna, saat uusperheen ja jatkuvan kontaktin lasten äitiin, joka vihaa sinua,  alat odottaa yhteistä lasta ja jäät äitiyslomalle, jonka aikana mies aloittaa suhteen työpaikan sinkkunaisen kanssa.

Vierailija
44/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän työpaikassa tulee kenkää suhteesta? Jos suhde on sinkun ja varatun välinen, niin ainoa joka saattaa lähteä on se varattu, jonka puoliso käskee etsimään työpaikan liitossa pysymisen ehtona.

Ilmeisesti täällä löytyy laittomien irtisanomisten kannattajia alapeukuista päätellen.

Vaikka puolisonsa salasuhdekumppania inhoaisi, laillisesti voi irtisanoa vain molemmat rakastavaiset ja silloinkin täytyy olla vahva näyttö sivusuhteesta johtuneista työtehtävien laiminlyönneistä. Rakastuminen ei ole rikos ja työnantaja ei ole sukupuolimoraalin vartija.

Vierailija
45/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvilinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% tuollaisista tapauksista siitä ei seuraa mitään hyvää, joten mikset vain etsi toista, vapaata miestä? Varmasti on maailmassa sellaisiakin ja voit saada heiltä mahtavan seksin lisäksi muutakin, kuten sen, että kaikki ei mene vain miehen ehdoilla ja aikatauluilla, ei tarvitse olla huonoa omatuntoa osallistumisesta pettämiseen (kyllä, se on pettäjän vika, mutta aika huolestuttavaa jos se ei aiheuta toiselle osapuolelle ollenkaan omatunnontuskia), ei ole riskiä saada kaikenlaista p*skaa niskaan kun asia paljastuu, yhdessä olo on avointa ja voi vapaasti tavata missä vaan ja tehdä mitä vaan, jos tunteita ja halua on molemminpuolin niin suhteella voi olla tulevaisuus sen sijaan, että a) jäät sydän särkyneenä nuolemaan näppejäsi kun mies valitseekin perheensä tai b) vaimo pistää miehen pihalle minkä jälkeen parisuhde kanssasi yhtäkkiä kelpaakin etkä voi olla miettimättä olisitko koskaan saanut miestä ellei hän olisi tullut jätetyksi.

En ollut ajatellut tällaista lainkaan, enkä hakenut itselleni miestä. Yllätyksekseni työkaveri teki selväksi olevansa kiinnostunut, ja olin ollut häneen salaa ihastunut jo aiemmin.

Itse en koe tekeväni mitään väärää, minä olen sinkku. En tiedä, mitä miehen kotona on meneillään, eikä se minua niin kiinnostakaan, mutta selvästikään parisuhde ei ole kovin onnellinen. Perheestään emme puhu. Nuorempi lapsista on alle vuoden ikäinen. En usko, että olisivat yhdessä ilman lapsia.

Itseäkin on kyllä alkanut mietityttämään voiko tällä tavalla alkaneella suhteella olla tulevaisuutta. Aiemmin en niinkään miettinyt sitä, eihän minulla ole tässä mitään menetettävääkään ollut.

Tässä on nyt kaikki muut mahdolliset syrjähyppykliseet paitsi että mies olisi esimies, jotta täytyy olla kyse porvoolaisesta työpaikasta.

Vierailija
46/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala treffailemaan muita miehiä ja välillä sitten heilutat peittoa tuon miehen kanssa omaksi iloksesi. Sitten kun löydät paremman niin eiköhän tommonen varattu isukki unohdu. Älä vaan nyt takerru siihen.

Vierailija
47/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies ota sua, vaikka vaimo heittäisi ulos. Tervejärkinen mies ei päästä vilunkinaista lähellekään lapsia.

Vierailija
48/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta ihanalta, nauti nyt elämästäsi sillä olet sen huipulla. Kohta rupsahdat etkä kelpaa kellekään - sydämesi on musta kuin hiili. Tulee yt:t, saat kenkää. Istut kohta pystybaarissa ja jaat siellä peffaa.

Vaihtoehto:

Tunnustat tekeväsi väärin, kerrot miehen vaimolle ja kadut - vain näin voit pelastaa itsesi ja miehen perheen. 

t.ennustaja 

Vierailija
49/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta luulin, että olet tutustunut yh-isään, jolla on pieniä lapsia. Sekin olisi itsessään haasteellista, koska ainakin elossa olevat exät osaavat olla suoraan helv.......  Tilannetta ei suinkaan kohenna se, kun mies on varattu eli on valmis riskeeraamaan perhe-elämänsä pelkän seksisuhteen vuoksi. Tällaiset miehet tekevät samaa jatkossakin, sillä se on heidän tapansa lohduttaa itseään parisuhteen ja perheen haasteissa. 

Vierailija
50/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti suhteessa mun seinänaapurin kanssa? Siellä on aina äiti kahden pienen lapsen kanssa yksinään ja isä on paljon poissa sekä liikkuu aina yksinään. Auto on tietty isän käytössä.

Kunniallinen selitys voi olla sekin, että ovat ottaneet liian ison asuntolainan ja nyt sitten mies paiskii kahta tai useampaa työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi