Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde pienten lasten isään, kokemuksia?

Pilvilinna
11.09.2018 |

Olen kolmekymppinen nainen ja erosin vajaa vuosi sitten pitkästä parisuhteesta. Viimeiset neljä kuukautta olen ollut suhteessa työkaveriini. Ongelma on se, että hänellä on puoliso ja kaksi pientä lasta. Tapaamme lähinnä työajalla minun luonani (joustavat asiantuntijaduunit), ja satunnaisesti iltaisin.

Minua on ruvennut ärsyttämään se, miten tapaamme vain miehen aikataulun mukaan, silloin kuin hän ehtii ja pääsee. Hän ei ole sanonut jättävänsä perhettään, enkä tiedä haluankokaan sitä. Hän kuitenkin käytöksellään viestii, että hän on hyvin ihastunut ja haluaa olla kanssani. Suhteemme alkoi hänen aloitteestaan. Seksi on mahtavaa, enkä haluaisi luopua hänestä. Nyt olen alkanut kehittää tunteita häntä kohtaan ja mietin, voiko tästä seurata mitään hyvää, vai saanko vain entistä pahemmin siipeeni?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelma on että et tiedä mitä tahdot.

Vierailija
2/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea äitipuolelle tulevaan uusperhehelvettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata rakennella mitään pilvilinnoja. Tulette jatkossakin näkemään vain miehen aikataulun mukaan, sillä hän ei ole puhunut perheensä jättämisestä. Hän hakee sinulta seksiseuraa, mutta prioriteettinä vaimo, lapset ja työ. Jos olet ihastanut ja haluat enemmän, kannattaa miettiä lopettamista.

Vierailija
4/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole rakkautta.

Vierailija
5/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parempi otsikko ois ollu "Suhde varattuun mieheen, kokemuksia"? Mä jo kuvittelin, että ongelma on lapsiin tutustuminen tai yhteisen ajan saanti... mutta ei. Tässä ongelma olikin miehen parisuhde

Vierailija
6/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei seuraa mitään hyvää ja tiedät sen pirun hyvin itsekin.

Vierailija
7/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä luulin että tässä ollaan treffailtu jotain eronnutta miestä jolla on pieniä lapsia ja olin tulossa kertoilemaan omia kokemuksiani aiheesta. Mutta tässähän onkin kyseessä löyhämoraalinen naisihminen, joka jörnii varattua miestä.

Vierailija
8/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää sinua vain tyydyttääkseen omia itsekäitä tarpeitaan ja sellaisesta ei ole koskaan seurannut mitään hyvää.

Vierailija
9/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yksinäistä joulua, uutta vuotta ja muita juhlapyhiä. Hyviä yksinäisiä lomia. Hyvää "parisuhdetta", jossa ei koskaan voi näyttäytyä yhdessä julkisilla paikoilla, ei käydä leffassa tai ulkona syömässä, ei matkustella. Vain seksiä sinun luonasi ja sen jälkeen mies lähtee perheensä luo.

Vierailija
10/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Vai oikein ihastanut :D (kai sitä k****llakin voi ihastua)  Kai tajuat, että sinun tilalla voisi olla ihan kuka tahansa nainen? Sinä vain satuit olemaan helposti saatavilla. Ja kasvojen menetyksen pelossa työpaikalla, et huutele asiasta. 

Vierailija
11/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan lähtee työpaikalta kun suhde paljastuu vaimolle?

Vierailija
12/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tietäväni että haluan vain seksiä, mutta nyt minun on jo vaikea luopua miehestä. Tunnemme jo pitkältä aikaa, ja olimme ystäviä ennen suhdetta. En ollut ajatellut, että olisi minusta kiinnostunut, lisäksi olin itse ennen parisuhteessa.

Vierailija
13/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mun työhöni vaikuttaisi? Enkä kyllä usko, että saa tietää.

Vierailija
14/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla parempi nauttia nyt tästä ja pitää tunteet erillään. Kyllähän se on pakko myöntää, että suhde on nostanut itsetuntoani pitkän parisuhteen ja tuskaisan eron jälkeen. En vaan haluaisi loukata itseäni.

Vierailija
15/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvilinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko mua, vaimo saa tietää, teidän "rakkaus" loppuu siihen päivään ja usko mua siinäkin, että lähtijä sieltä työpaikalta olet sinä. Nimim: kokemusta on, sen vaimon roolissa tosin

Vierailija
16/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät miestä hyväksesi.

Vierailija
17/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvilinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloisen sinisilmäistä<3

Vierailija
18/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvilinna kirjoitti:

Luulin tietäväni että haluan vain seksiä, mutta nyt minun on jo vaikea luopua miehestä. Tunnemme jo pitkältä aikaa, ja olimme ystäviä ennen suhdetta. En ollut ajatellut, että olisi minusta kiinnostunut, lisäksi olin itse ennen parisuhteessa.

Tässä se nähdään, että miehet ja naiset voivat olla aina vain ystäviä :'D

Vierailija
19/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilvilinna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko mua, vaimo saa tietää, teidän "rakkaus" loppuu siihen päivään ja usko mua siinäkin, että lähtijä sieltä työpaikalta olet sinä. Nimim: kokemusta on, sen vaimon roolissa tosin

Miten sait tietää suhteesta? Jatkuiko parisuhteesi pettämisestä huolimatta?

Vierailija
20/50 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% tuollaisista tapauksista siitä ei seuraa mitään hyvää, joten mikset vain etsi toista, vapaata miestä? Varmasti on maailmassa sellaisiakin ja voit saada heiltä mahtavan seksin lisäksi muutakin, kuten sen, että kaikki ei mene vain miehen ehdoilla ja aikatauluilla, ei tarvitse olla huonoa omatuntoa osallistumisesta pettämiseen (kyllä, se on pettäjän vika, mutta aika huolestuttavaa jos se ei aiheuta toiselle osapuolelle ollenkaan omatunnontuskia), ei ole riskiä saada kaikenlaista p*skaa niskaan kun asia paljastuu, yhdessä olo on avointa ja voi vapaasti tavata missä vaan ja tehdä mitä vaan, jos tunteita ja halua on molemminpuolin niin suhteella voi olla tulevaisuus sen sijaan, että a) jäät sydän särkyneenä nuolemaan näppejäsi kun mies valitseekin perheensä tai b) vaimo pistää miehen pihalle minkä jälkeen parisuhde kanssasi yhtäkkiä kelpaakin etkä voi olla miettimättä olisitko koskaan saanut miestä ellei hän olisi tullut jätetyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi