Uusio perheenheiden lapset
Miten olette itse suhtautuneet isä- tai äiti puoleenne. Itse en voinut sietää oikein kumpaakaan. En vain pitänyt heistä enkä edes yrittänyt pitää. Nykyään tullaan toimeen ihan hyvin. Miehellä taas on ollut aina lämpimät välit isäpuoleensa, mutta äitipuoli oli se hirviö. Mies pitää isäpuoltaan enempi isänään kuin oikeaa isäänsä.
Itse olin 6-vuotias vanhempien erotessa. Äiti löysi uuden samantien ja isä kun olin 7-vuotias. Äidillä kumppani vaihtui vasta kun olin 20-vuotias. Isällä edelleen sama nainen.
Mies oli vanhempien erotessa 4-vuotias. Hänen molemmat vanhempansa löysivät melkein heti uudet kumppanit ja ovat edelleen samojen kanssa.
N25 ja M25
Kertokaa omat tarinanne puolivamhemmista.
Kommentit (6)
Isä ja äiti ei kumpikaan halunnut minua, kun he erosivat. Jäin isälle, kun äitini muutti toiselle puolelle suomea uuden miehensä kanssa. Sain äitipuolen joka oli parasta mitä minulle on ikänä tapahtunut. Hän sai oheishuoltajuuden kun hän erosi isästäni. Sain aivan ihania sisaruksia ja isäpuolenkin hänen kauttaan ja nyt hän on aivan ihan mummi minun lapselle.
Jos olisit yrittänyt pitää isäpuolestasi niin elämä olisi ollut varmaan mukavampaa. Voi olla että et olisi tykännyt hänestä siltikään. Mutta et edes yrittänyt. Eikö teille merkitse vanhempienne onni mitään?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit yrittänyt pitää isäpuolestasi niin elämä olisi ollut varmaan mukavampaa. Voi olla että et olisi tykännyt hänestä siltikään. Mutta et edes yrittänyt. Eikö teille merkitse vanhempienne onni mitään?
Isäpuoleni oli väkivaltainen alkoholisti. Joka viikonloppu pahoinpiteli äitiä. En todellakaan yrittänyt pitää hänestä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäpuoleni oli väkivaltainen alkoholisti. Joka viikonloppu pahoinpiteli äitiä. En todellakaan yrittänyt pitää hänestä.
AP
Ymmärrän. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Kumman onni on tärkeämpi lapsen vai vanhemmat. Minun vanhempani päättivät oman onnensa olevan tärkeämpi. Äitini oli sen verran itsekäs, että piti ex isäpuolen vaikka oli väkivaltainen. "Mutta kun mä rakastan" joo o mutta kun sun lapset kärsii...Äiti valitsi miehen lastensa sijaan. Isää ei juuri kiinnostanut. Tästä johtuen saan nyt itse olla itsekäs ja laittaa oman onneni vanhempieni onnen eteen. Ei kiinnosta heidän elämänsä.
Ja näköjään autocorret iski. Otsikossa piti lukea uusio perheiden lapset.