Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustan entinen kansanedustaja kutsui vähäosaisia ”ihmisroskaksi” Oulun kaupunginvaltuustossa

Vierailija
10.09.2018 |

Oulun kaupunginvaltuustossa nousi kuuma sanojenvaihto maanantaina sen jälkeen, kun keskustalainen valtuutettu Riikka Moilanen sai puheenvuoron.

– Tässä on käyty keskustelua kivetyksen likaisuudesta ja muusta roskaamisesta, mutta mitä Oulun kaupunki aikoo tehdä sille ihmisroskalle, jota siellä on yllättävän paljon. Tarkoitan niitä vähäosaisia ihmisiä, jotka käyttävät ammattimaisesti alkoholia, huumeita, päihteitä ja ovat ottaneet Isokadun nyt kodikseen, Moilanen sanoi.

Kommentit (378)

Vierailija
281/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua läpikahlaamatta: eikös tuo wt-luokitus ole aika tiheässä käytössä av-palstallakin...

Vierailija
282/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun kaupungilta on unohtunut roskien lajittelu, kun Valkean ympäristö on niin saastainen. Pitää tehdä kuntalaisaloite roskien lajittelemiseksi kauemmas keskustasta ympäristön vuoksi. Kaikki Oululaiset mukaan siivoustalkoisiin! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne mitään myötätuntoa tai sympatiaa tuota kuvottavaa usein agressiivisesti sivullisia kohtaan ilman mitään syytä käyttäytyvää rupuväkeä kohtaan. Ne eivät ole mitään uhreja vaan pikkurikollisia ym. joka ei kaida mitään keinoja muista hyötymiseksi. Kuinka helvetin paljon noihin pitäisi uhrata verorahoja? Tuon joukon saa mielihyvin pitää poissa keskeisiltä paikoilta. Neuvostoliitossa nuo laitettiin pakkotyöleirille missä pää selvisi kyllä sepelikärryjä työntäessä.

Huvittavaa että monet tuossa kunnossa olevat ovat aikoinaan ajatelleet täsmälleen samalla tavalla mitä sinä 😂.

Luuletko että tuo tehoaa minuun? Olen nähnyt jo sen verran maailmaa että sinisilmäisyys on karissut. Katsos ei tuohon kuntoon jouduta vaan halutaan.

Minulle on aivan turha tulla yhdenkään moniongelmaisen päihderiippuvaisen tulla selittämään kovaa kohtaloaan sillä minulta saa lämpimän käden sijaan potkun perseelle.

Näillä on ollut samat mahdollisuudet kuin muillakin. Ei ole varaa olla työttömänä ja syrjäytyä tai valikoida töitä sen mukaan mikä haluttaa. Katsos kun oikeassa elämässä on selvittävö itse. Mitään konkreettista apua harvoin saa, neuvojat ymmärtävät yleensä vähemmä kuin itse tai yrittävät johtaa pahimmillaan harhaan. Näin se vain valitettavastikin on.

Tunnen tuon joukon sielunelämää jo senverran että voit säästää vetistelevän sentimentaaliutesi naiiveille rippikouluikäisille. Pidä kukkarostasi kaksin käsin kiinni on kun kuljet näiden väärinymmärrettyjen veljien ohi sillä nämä eivät emmi varastaa vaikka viimeistä lanttia taskustasi.

Vierailija
284/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne mitään myötätuntoa tai sympatiaa tuota kuvottavaa usein agressiivisesti sivullisia kohtaan ilman mitään syytä käyttäytyvää rupuväkeä kohtaan. Ne eivät ole mitään uhreja vaan pikkurikollisia ym. joka ei kaida mitään keinoja muista hyötymiseksi. Kuinka helvetin paljon noihin pitäisi uhrata verorahoja? Tuon joukon saa mielihyvin pitää poissa keskeisiltä paikoilta. Neuvostoliitossa nuo laitettiin pakkotyöleirille missä pää selvisi kyllä sepelikärryjä työntäessä.

Huvittavaa että monet tuossa kunnossa olevat ovat aikoinaan ajatelleet täsmälleen samalla tavalla mitä sinä 😂.

Luuletko että tuo tehoaa minuun? Olen nähnyt jo sen verran maailmaa että sinisilmäisyys on karissut. Katsos ei tuohon kuntoon jouduta vaan halutaan.

Minulle on aivan turha tulla yhdenkään moniongelmaisen päihderiippuvaisen tulla selittämään kovaa kohtaloaan sillä minulta saa lämpimän käden sijaan potkun perseelle.

Näillä on ollut samat mahdollisuudet kuin muillakin. Ei ole varaa olla työttömänä ja syrjäytyä tai valikoida töitä sen mukaan mikä haluttaa. Katsos kun oikeassa elämässä on selvittävö itse. Mitään konkreettista apua harvoin saa, neuvojat ymmärtävät yleensä vähemmä kuin itse tai yrittävät johtaa pahimmillaan harhaan. Näin se vain valitettavastikin on.

Tunnen tuon joukon sielunelämää jo senverran että voit säästää vetistelevän sentimentaaliutesi naiiveille rippikouluikäisille. Pidä kukkarostasi kaksin käsin kiinni on kun kuljet näiden väärinymmärrettyjen veljien ohi sillä nämä eivät emmi varastaa vaikka viimeistä lanttia taskustasi.

Että tämmöstä neukkumeininkiä sitten. Ei ihme että sinä et ole saanut apua. Tunnevammaan harvoin edes auttaa mikään.

Vierailija
285/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lapsesi voi joskus kuulua narkkeihin ja alkoholisteihin. Ei ne lopu siihen vaikka nyt siellä oleva porukka siirrettäisiinTimbuktuun. Hoitoa kai ne tarvitsee.

Ei voi. Keski/ylä-luokkaisella taustalla sinun lapsellasi voi joku päivä olla huume-,alkoholi -tai mielenterveysongelma.

Vastaavasti lähiökansan vesoista tulee narkkeja,juoppoja ja hulluja.

ainoa lapsi ja opiskelee lääketiedettä, itse oon lähes raivoraitis

Vierailija
286/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä unohtuu aina se, että on ihmisiä joilla on ollut todella vaikeaa ja nämä alkoholistit sun muut ovat kyllä vaikeuttaneet sitä elämää lisää.

On vaikean lapsuuden läpi käyneitä, on asunnottomia, sairaita yms joiden elämää on vaikeuttaneet juuri nämä helkantelttus alkkikset joille kyllä synpatiaa löytyy toisin kuin alkottomille kärsiville.

Vierailija
287/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu Riikalle kultaista kädenpuristusta. 

Vierailija
288/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä unohtuu aina se, että on ihmisiä joilla on ollut todella vaikeaa ja nämä alkoholistit sun muut ovat kyllä vaikeuttaneet sitä elämää lisää.

On vaikean lapsuuden läpi käyneitä, on asunnottomia, sairaita yms joiden elämää on vaikeuttaneet juuri nämä helkantelttus alkkikset joille kyllä synpatiaa löytyy toisin kuin alkottomille kärsiville.

No mikä estää? Korkki auki vaan ja piikkiä taipeeseen, jos kerta kadehdit päihdeongelmaisia ja heidän saamaansa sympatiaa. Sairasta sanon minä.

Vierailija
289/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanompa vaan, että miestä ei olisi erotettu.

On niitä miehiäkin joutunut lähtemään johtajanpallilta typerien kommenttiensa vuoksi. Viime aikoina Espoon Bluesin GM ja Pori Jazzin toimitusjohtaja ensimmäisinä muistuvat mieleen.

Vierailija
290/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään ongelmaa ei olisi ellei keskustailaiset olisi väkisin hommaneet sitä junttiValkeaa keskelle katua.

Vierailija
291/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan se kuitenkin niin ettei ole kovin korrektia tai sopivaa sanoa ketään "ihmisroskaksi", varsinkaan julkisesti.

Vierailija
292/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lapsesi voi joskus kuulua narkkeihin ja alkoholisteihin. Ei ne lopu siihen vaikka nyt siellä oleva porukka siirrettäisiinTimbuktuun. Hoitoa kai ne tarvitsee.

Ei voi. Keski/ylä-luokkaisella taustalla sinun lapsellasi voi joku päivä olla huume-,alkoholi -tai mielenterveysongelma.

Vastaavasti lähiökansan vesoista tulee narkkeja,juoppoja ja hulluja.

ainoa lapsi ja opiskelee lääketiedettä, itse oon lähes raivoraitis

Miten tämä liittyy mihinkään?

Vierailija
293/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää keskustaa!

Vierailija
294/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paljasti nykyisen politiikan ja poliitikkojen ihmiskäsityksen. Järkyttävää puhetta, mutta ei tosiaankaan tullut yllätyksenä.

Vierailija
295/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moilasen puheet tuovat hyvin esiin hallituspuolueiden jakaman arvopohjan. Muistakaa äänestää kokoomusta, keskustaa tai perussuomalaisia myös ensi vaaleissa.

Perussuomalaiset EIVÄT ole hallituksessa.

Vierailija
296/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on selvää, että keskusta ei ole tämän ihmisroskan puheiden kannalla niin ihmettelen, että pitääkö näinkin ilmiselvissä tapauksissa Sipilän kuitenkin irtisanoutua?

Vierailija
297/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä estää? Korkki auki vaan ja piikkiä taipeeseen, jos kerta kadehdit päihdeongelmaisia ja heidän saamaansa sympatiaa. Sairasta sanon minä.

Ei vaan en hyväksy sitä, että päihdeongelmaisille annetaan lupa mellastaa ja häiritä muiden elämää sillä verukkeella, että kun minun lapsuudessani...

Heitä ei kukaan kadehdi. Hölmöt kuvittelevat juopot kilteiksi lupsskoiksi ukkeleiksi.

Jokaiselle yltiösuvaitsevalke tulisi sijoittaa naapuriin alkoholisti.

Vierailija
298/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopporetkut ovat ihan oma roskasakkinsa. Heille tulisi perustaa oma kaupunki jossa saisivat oksennella ja kusta. Valitettavasti ketään ei olisi siivoamassa heidän jälkiään. Ketäköhän syyttää tästä?

Juoppojen kaupungissa saisivat elää kuten haluavat.

Mutta pahaan oloon täytyisi aina etsiä joku syntipukki joten puukottsisivat lopulta toisensa. Ehkä sieltä yksi selviäisi, että Hei tämä ei ehkä ollut se elämä...

Vierailija
299/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kyseiset porukat ovat rapajuoppoja ja narkkeja. On vietetty aikaa linnassa ja lapset on viety pois. Juuri kukaan ei ole tehnyt päivääkään töissä. Päivät vietetään lojumalla valkeassa, tai sen edessä. Siinä sitten mölistään ja tapellaan isoon ääneen. Välillä poliisi tai ambulanssi vie jonkun pois. Että sellaisia. Ihmisarvo on kaikilla. Kaikki eivät ole yhteiskunnalle kuitenkaan tärkeitä, tai hyödyksi.

T. Oululainen

Vierailija
300/378 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni ajattelee joistain ihmisistä, että he ovat ihmisroskaa. Sitä ei vain sanota ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme