Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Mä tuon 200 g makaronilaatikkoa.
Mä en taida uskaltaa tuoda mitään näillä perseisillä käsillä :-(
Mä en tiedä mitä tuon, jotain halpaa. Mutta tuon mun lapset ihasteltaviksi. Kyllä ne osaa käyttäytyä. Ai ei kutsuttu lapsia, oliko tää siis joku aikuisten illanvietto? No tuon silti, koska minä haluan ja miten ne lapset muuten oppisi miten illanvietoissa ollaan!
Vierailija kirjoitti:
Tuon laatikollisen shampanjaa.
Ei saa ryypätä kun lapsia on paikalla! Antakaa lapsille raittiit nyyttärit!
Toisin vanukkaita, mutta mies söi ne :(
Tulen Munsalon kansallispuku päällä ja tuon jotain jota olen tehnyt Kalastajan exsän reseptin mukaan.
Mun 5 taistelukoiraa vapaana. Ne on ihan kilttejä eikä tee mitään pahojaan🐕 Vuhvuh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon laatikollisen shampanjaa.
Ei saa ryypätä kun lapsia on paikalla! Antakaa lapsille raittiit nyyttärit!
Ai, onko lapsia paikalla?
No, kyllä yhden lasillisen shampanjaa voi juoda; se ei ole ryypäämistä.
Mä tuon laatuviinipulloon kaadettua, Tallinnasta ostettua kyykkyviiniä. Lisäksi tuon vegaanista raakakakkua ja pidän moraalisaarnan huonoista ja epäeettisistä ruokailutottumuksista. Autossa mulla on kotimatkalle kebab-annos, koska naisten järjestämillä kutsuilla ei ikinä saa syödä vatsaansa täyteen.
Minä tuon itseni läpinäkyvissä juoksutrikoissa , stringeissä ja ihan väärän kuppikoon rintsikoissa, ympärysmittakin on ihan pielessä.
Olen anteliaalla tuulella ja tuon koko vuoden aikana pakastamani makaroninkeitinvedet.
Juustokakkua, tuplaliivatteella.
Minä tuon - pääateriaksi - itse pyytämäni ja savustamani riistaherkun: rämemajavan.
Sellainen tuli mieleen, että toivottavasti voidaan arvostella toistemme ulkonäöt ja ehkä vähän tasojammekin miettiä siis noin seurustelumielessä. Tästä varmaan saatais aikaan hedelmällistä keskustelua.
Perunoita ja ruskeaa kastiketta! Taivaallinen herkku!