Pidetään av-tyylin nyyttärit, mitä tuot?
Minä olen anoppi, joten joka tapauksessa laitan teidän muiden tuomiset jääkaappiin ja tuon omani tilalle.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Mä tuon kynttiläkipot pöydän koristeeksi ja vaihdan kevätverhot.
Eiks nyt ole syksy, vai olenko taas ymmärtänyt jotain väärin? 😱
Jos kerran noin moni aikoo tuoda raikkata voileipiä, niin minä tuon sitten tunkkaista voileipäkakkua.
Tyhjennän lähtiessäni kaapit niistä muidenkin tuomisista, jälkikäteen lähetän kaikille laskun.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyyttärien aikataulu menee yksiin työni ja 16:8-dieettini kanssa, jotta voin minäkin syödä ja osallistua, kun hoitsuna teen lähinnä vain yötä ja mies ei suostu hoitamaan vauvaamme. Ero?
Jätä se sika!
Raskaana olevan salaatin ja sitten leikkelen siihen porkkanasta tuommosia liekin mallisia koristeita kuin tuolla oikealla keskusteluissa. Mut onko se sitten sellainen flambeerattu salaatti? Tietääkö kukaan?
Ap tässä. Tietenkin me sitten katsomme jokaisen tuomisen arvon ja jaamme sen osallistujamäärällä. Muistakaa kuitit ja te, jotka teette uunissa, laskette myös virrankulutuksen arvon. Ne, jotka tuovat enemmän, saavat hyvitystä ja ne jotka tuovat vähemmän, maksavat. Koska minä olen tapahtuman ideoinut, minun ei tarvitse osallistua kustannusten jakamiseen.
Porvoolaista, haisevaa homejuustoa, voi olla feikkijuustoakin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperia kaikille käsikakkaajille ja lapsille golitsivaatteita.
Järkyttävän epäkohteliasta tuoda omat vessapaperit. Toivittavasti ei sitä keltaista Serlaa.
Golizeista nyt en sano mitään.
Minä tuon anopin leipoman kuivakakun.
En tiedä mutta pidetään ne mun luona. Mulla on iso p*rseelle haiseva sohva mihin kaikki mahdutaan mukavasi!
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon anopin leipoman kuivakakun.
Samoin. Se on pakastettu ja sulatettu jo seitsemän kertaa. Mutta tuon myös kermavaahtoa. ja jos ei mene, ap voi tehdä siitä pohjan juustokakkuun!
Meiltä tulee minä, mies, lapset, anoppi ja naapurin Pekka. Pekka tuo tiskiaineet.
Ap taas. Laitetaanko me nyyttäreiden ajaksi somekielto? Osaan sitten kutsuihin kirjoittaa.
Ps. muistakaa tuoda mulle 6 euroa/osallistuja: 1,50 postimerkkeihin ja loput kutsukortteihin menneestä rahamäärästä korvaus.
Vierailija kirjoitti:
Ap taas. Laitetaanko me nyyttäreiden ajaksi somekielto? Osaan sitten kutsuihin kirjoittaa.
Ps. muistakaa tuoda mulle 6 euroa/osallistuja: 1,50 postimerkkeihin ja loput kutsukortteihin menneestä rahamäärästä korvaus.
Ei mitään somekieltoja, pakko päästä raportoimaan palstalle. Imetyskiellon voisi kyllä laittaa.
Mikä siinä on, että pitää aina jättää se helkkarin iso voileipäkakun kantolaite pikin pöytiä muiden tielle?! Tiskit mahdu mihinkään, mehutölkki meinas tippua kerran pörrömatolle ja vanukastorni ollaan sovittu sinne keittiöön säilöön.
Toivottavasti nyyttärien aikataulu menee yksiin työni ja 16:8-dieettini kanssa, jotta voin minäkin syödä ja osallistua, kun hoitsuna teen lähinnä vain yötä ja mies ei suostu hoitamaan vauvaamme. Ero?