Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mtv kertoo, että Maunon Henriikka ja A Jn ehdokas Juulia ovat löytäneet toisensa Naantalissa ja ovat nyt pari.
En ihmettele. Mun mielestä H on miehinen olemukseltaan ja ehkä siksi naisellinen Mauno veti puoleensa. Miehenä minua ei kiinnosta Henriikka yhtään, jotenkin naisellisuus puuttuu. Sinällään jotenkin epärehellistä että hakee elämänsä miestä ja sitten katsookin naapurikarsinan puolelta. Pitäisi tuossa iässä jo tietää mitä haluaa.
Mutta jos häntä kiinnostikin ensisijaisesti esim. lasten saaminen?
.
No onpas reilua hakeutua ohjelmaan etsimään puolisoa, jos kuitenkin perimmäinen motiivi on lapsi ja sen saatuaan vaihtaisikin miehen naiseen. En väitä, että hänen päämotiivinsa oli tuo, ja olen iloinen syntyneen pariskunnan puolesta. Silti itselläkin tuli ensimmäisenä ajatuksena se, ettei oikein tiedä mitä haluaa, jos lähtee maajussia etsimään ja löytääkin naisen. Mutta hyvä niin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mtv kertoo, että Maunon Henriikka ja A Jn ehdokas Juulia ovat löytäneet toisensa Naantalissa ja ovat nyt pari.
En ihmettele. Mun mielestä H on miehinen olemukseltaan ja ehkä siksi naisellinen Mauno veti puoleensa. Miehenä minua ei kiinnosta Henriikka yhtään, jotenkin naisellisuus puuttuu. Sinällään jotenkin epärehellistä että hakee elämänsä miestä ja sitten katsookin naapurikarsinan puolelta. Pitäisi tuossa iässä jo tietää mitä haluaa.
.
No onpas reilua hakeutua ohjelmaan etsimään puolisoa, jos kuitenkin perimmäinen motiivi on lapsi ja sen saatuaan vaihtaisikin miehen naiseen. En väitä, että hänen päämotiivinsa oli tuo, ja olen iloinen syntyneen pariskunnan puolesta. Silti itselläkin tuli ensimmäisenä ajatuksena se, ettei oikein tiedä mitä haluaa, jos lähtee maajussia etsimään ja löytääkin naisen. Mutta hyvä niin kuitenkin.
Niin en tiedä onko puhunut siitä oikeasti, vai onko kyseessä rikkinäinen puhelin-ilmiö, mutta lukkoon menneessä keskustelussa oli viitattu asiaan näin:
"786/787 klo 7:45 | 4.9.2018
En ymmärrä miksi roikottaa Henriikkaa mukana. Henriikka haluaa perustaa perheen ja Mauno ei halua enää lapsia. Tai ehkä joutui miettimään kumpi pahempi, vauvakuumeinen Henriikka vai Sari joka haluaa perustaa kennelin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää maailma kyllä mennyt mallilleen. Ei voi muuta sanoa. Samaa sukupuolta olevat keskenään.
Tämä maailma on ollut ollut sillä mallilla niin kauan kuin elämää on maapallolla ollu. Että yritäpä vain soputua siihen.
Näin asia ei valitettavasti ole. Perehdypä paremmin, ennenkuin alat huudella mitä sattuu.
No kerropa, mihin pitäisi perehtyä. Ja raamattu ei kelpaa vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmarin ja Tuulian suhteesta ei siis lopulta tullutkaan mitään? Eikös täällä jossain vaiheessa huudeltu, että se yksi pudotetuista (pitkä ja hoikka, nimeä on nyt muista.. olisiko ollut Sara?) olisi tullut kuvioihin? Itse en jotenkaan siitä Tuuliasta pitänyt. Oli jotenkin niin varman ja jotenkin sellanen.. synkän olonen. En osaa selittää. Ei tullut heistä kuitenkaan sellanen ajatus, että "ooh, unelmapari".
Saran tiputtaminen oli Ilmarilta suuri virhe. Eikö siinä ollut perusteluna jotenkin, että ei saanut Sarasta tarpeeksi selkeää kuvaa ennen farmiviikkoa tai jotain? En ymmärrä miten Tuuliasta olisi saanut kun hänhän oli tosi hiljainen. Ehkä tässäkin taustalla jotain mitä ei katsojalle näytetty, koska muuten en ymmärrä miksi tiputti hänelle parhaan oloisen pois. Ja täällä oli tosiaan huhua että olisi Saran löytänyt uudestaan, mutta viimeisimpänä joku kirjoitti maatalousmessuilla nähneensä Saran jonkun toisen miehen kanssa ja epäili pariskunnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Jospa ei ole hukassa, vaan bi-seksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa näin päiväsaikaan tällä palstalla, että täällä on paljon uskovaisia, katkeroituneita suurperheiden äitejä kommentoimassa. Ei täällä iltaisin ole näin paljon 50-luvulta perittyjä mielipiteitä.
Onneksi minä olen syntynyt vuonna 1930. En siis kuulu tuohon 50-luvun mielipidejoukkoon. Minusta on hyvä, että jokainen saa rakastaa sitä, joka tuntuu oikealta. Ei sen tarvitse aina olla vastakkaista sukupuolta. Tuomitseminen on yleensä pelkoa tuntemattomasta ja pelkoa oman mielipiteen puolesta. Miljoonia vuosia on ollut homo-, lesbo- ja heterosuhteita niin eläimillä kuin ihmisilläkin. Keneltä se on pois? Onko maapallo tuhoutunut? Onko väki loppunut?
Tv Isomummo 88-v
Niinpä. Ei muiden parisuhde- ja seksielämän kyttääminen ikää kysy. Ilmeisesti näiden uskovaisten ruikuttajien omat parisuhteet ovat sitten menneet tasa-arvoisen avioliittolain vuoksi tärviölle, kuten uskovaiset raivopäisinä ennen lain säätämistä meuhkasivat. Ehkä mies on lähtenyt toisen miehen matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmarin ja Tuulian suhteesta ei siis lopulta tullutkaan mitään? Eikös täällä jossain vaiheessa huudeltu, että se yksi pudotetuista (pitkä ja hoikka, nimeä on nyt muista.. olisiko ollut Sara?) olisi tullut kuvioihin? Itse en jotenkaan siitä Tuuliasta pitänyt. Oli jotenkin niin varman ja jotenkin sellanen.. synkän olonen. En osaa selittää. Ei tullut heistä kuitenkaan sellanen ajatus, että "ooh, unelmapari".
Saran tiputtaminen oli Ilmarilta suuri virhe. Eikö siinä ollut perusteluna jotenkin, että ei saanut Sarasta tarpeeksi selkeää kuvaa ennen farmiviikkoa tai jotain? En ymmärrä miten Tuuliasta olisi saanut kun hänhän oli tosi hiljainen. Ehkä tässäkin taustalla jotain mitä ei katsojalle näytetty, koska muuten en ymmärrä miksi tiputti hänelle parhaan oloisen pois. Ja täällä oli tosiaan huhua että olisi Saran löytänyt uudestaan, mutta viimeisimpänä joku kirjoitti maatalousmessuilla nähneensä Saran jonkun toisen miehen kanssa ja epäili pariskunnaksi.
Saralle todellakin parempi näin! Ilmarista jäi mielikuva hankalasta, tapoihinsa ja periaatteisiinsa jumittuneesta ja kokemattomasta miehestä. Tuskin Sara olisi halunnut ryhtyä opettajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa näin päiväsaikaan tällä palstalla, että täällä on paljon uskovaisia, katkeroituneita suurperheiden äitejä kommentoimassa. Ei täällä iltaisin ole näin paljon 50-luvulta perittyjä mielipiteitä.
Onneksi minä olen syntynyt vuonna 1930. En siis kuulu tuohon 50-luvun mielipidejoukkoon. Minusta on hyvä, että jokainen saa rakastaa sitä, joka tuntuu oikealta. Ei sen tarvitse aina olla vastakkaista sukupuolta. Tuomitseminen on yleensä pelkoa tuntemattomasta ja pelkoa oman mielipiteen puolesta. Miljoonia vuosia on ollut homo-, lesbo- ja heterosuhteita niin eläimillä kuin ihmisilläkin. Keneltä se on pois? Onko maapallo tuhoutunut? Onko väki loppunut?
Tv Isomummo 88-v
Eihän tässä mistään syntymäajoista puhetta ollutkaan, vaan 50-luvulta periytyvistä asenteista, joita näkyy olevan 80-luvulla syntyneilläkin. Tuo kymmen oli ahdasmielinen, vaikka en itse sitä kovin hyvin vuonna 55 syntyneenä muistakaan. Tuon ajan asenteet sen sijaan tulivat hyvin tutuiksi.
Ehkä tällä tempulla Juulia sai haluamansa huomion, toivottavasti nyt joku huomaa epätoivoiset yritykset laulajaksi tai näyttelijäksi. Se että oliko reilu temppu ketään kohtaan on eri asia.
Toki olisi voinut miettiä onko lapsella kivaa kun äiskä julistautui lesboksi - kunnes mieli taas muuttuu :/
Vierailija kirjoitti:
Se Tuomon toinen nainen olisi kyllä pitänyt lähettää Maunolle, oli mielestäni luonteeltaan ja fiksuudeltaan sellainen, että voisivat hyvin tulla juttuun.
Mikä toinen? Heitähän oli kolme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää maailma kyllä mennyt mallilleen. Ei voi muuta sanoa. Samaa sukupuolta olevat keskenään.
Tämä maailma on ollut ollut sillä mallilla niin kauan kuin elämää on maapallolla ollu. Että yritäpä vain soputua siihen.
Näin asia ei valitettavasti ole. Perehdypä paremmin, ennenkuin alat huudella mitä sattuu.
No kerropa, mihin pitäisi perehtyä. Ja raamattu ei kelpaa vastaukseksi.
Hus omaan ketjuun vääntämään tuosta ikuisuusaiheesta, tämä on MJM-ketju.
Naiset on ihan heikkona alkukantaisiin maajusseihin.
Henriikka oli sanonut Maunolle heti farmiviikon alussa, että hänellä on jo muuta menossa ja ettei Maunon pidä valita häntä lopussa. Jotenkin tyhmää sitten kuvata heidän yksilötreffejään ja puhetta että mietin olisiko tässä hyvä hetki pussata. Miksi edes sanoa noin kun tiesi ettei mitään voi tulla. Vahvistui tunne että käsikirjoitettua teatteria jotta ei menetetä katsojia kun totuus on liian tylsää.
Ja Antin uudet yritykset Petran suuntaan kun Elinan kanssa ei toiminutkaan. Nyyh, nyyh Petra, ota mut nyt kun sain toiselta pakit.
Ihan surkea kausi!
Voi Mauno... Ei voi kun nauraa.
Kaunista, että naiset löysivät toisensa. Huvittavaa, että he olivat juuri Maunon "morsiamia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kiven alta sinä ryömit?
Jos sinä sanot itseäsi suvaitsevaiseksi, suvaitset varmasti myös minun mielipiteeni.
Ja jos itse sanot itseäsi ei- su vaitsevaksi, niin miksi et kestä itse sitä, kun sinua ei su vaita? Miksi alat nillittämään, et yhyyy mua pitåå, pitäää, pitääääääää su vaita? Etkö kestä omaa lääkettäsi? Vai oletko niitä niljakkeita, jotka alkavat kummasti vaatia su va itsevuutta ja ava ra katseisuutta heti, kun oma pzer on tulessa?
Vierailija kirjoitti:
Voi Mauno... Ei voi kun nauraa.
Kaunista, että naiset löysivät toisensa. Huvittavaa, että he olivat juuri Maunon "morsiamia".
Siis ymmärsinkö oikein, että Maunon "valitsema" nainen ja puukkonainen rakastuivat toisiinsa?!
Ohoh, aikamoinen yllätys MM-historiassa. En ollut siis ihan väärässä kun aistin Henriikasta pieniä lesbo/bi-viboja jo aiemmin :D
Mauno voisi osallistua ensi vuonna uudestaan, kun morsmaikku olikin jotain aivan muuta kuin piti. Maunosta ei kyllä sitten saa tehdä kaappihomoa! Juonikuvio vaikuttaa vahvasti ohjelman tuottajien ja Setan käsikirjoitukselta. Oikeassa elämässä seksuaallinen suuntautuminen selviää jo ensivaikutelmasta eikä sitä tarvitse viikkoja pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä yksinkertaista porukkaa.
Lyhyet hiukset -> Joo ton on ihan pakko olla lesbo.Tämä sai 52 peukkua ylös, 8 alas. Ja siinä alkuperäisessä ei edes sanottu, että tukka tekee lesbon...
Miten Henriikka yhtäkkiä muuttui lesboksi kun on suhteessa naisen kanssa? On hän seurustellut miestenkin kanssa. Biseksuaalisuus on joillekin ilmeisesti täysin outo käsite, vaikka todellisuudessa harva on täysin homo-tai heteroseksuaalinen.
Ei kyllä mennyt nyt Manulla putkeen. Olisiko Maunolla ollut tilalle tulijoita enemmän kuin ne 4 naista, jotka nähtiin Haikossa?