Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
2021/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin täällä joku "tiesi" että Ilmari olisi yhdessä ryhmätreffien jälkeen pudottamansa luonnonnätin tytön kanssa. Nyt olen pettynyt, kun tämä ei ilmeisesti olekaan totta :(

Vierailija
2022/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto oli näköjään järjestänyt tuonne kaksi lepakkoa että saadaan lgbt -uutisointia ja sitäkautta taas tasa-arvohömppää ja "ehkä" lisää katsojia kun perämetsien maunotkin alkavat pälllistelemään että mikäs juttu tämä on.

Säälittävän läpinäkyvää, ihan kuin ne olisi oikeasti olleet siellä miestä etsimässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mtv kertoo, että Maunon Henriikka ja A Jn ehdokas Juulia ovat löytäneet toisensa Naantalissa ja ovat nyt pari.

En ihmettele. Mun mielestä H on miehinen olemukseltaan ja ehkä siksi naisellinen Mauno veti puoleensa. Miehenä minua ei kiinnosta Henriikka yhtään, jotenkin naisellisuus puuttuu. Sinällään jotenkin epärehellistä että hakee elämänsä miestä ja sitten katsookin naapurikarsinan puolelta. Pitäisi tuossa iässä jo tietää mitä haluaa.

Mutta jos häntä kiinnostikin ensisijaisesti esim. lasten saaminen?

On todella epärehellistä etsiä jotain siitosoria itselleen, ellei sitä selvästi sano toiselle heti alussa.

Vierailija
2024/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa näin päiväsaikaan tällä palstalla, että täällä on paljon uskovaisia, katkeroituneita suurperheiden äitejä kommentoimassa. Ei täällä iltaisin ole näin paljon 50-luvulta perittyjä mielipiteitä.

Onneksi minä olen syntynyt vuonna 1930. En siis kuulu tuohon 50-luvun mielipidejoukkoon. Minusta on hyvä, että jokainen saa rakastaa sitä, joka tuntuu oikealta. Ei sen tarvitse aina olla vastakkaista sukupuolta. Tuomitseminen on yleensä pelkoa tuntemattomasta ja pelkoa oman mielipiteen puolesta. Miljoonia vuosia on ollut homo-, lesbo- ja heterosuhteita niin eläimillä kuin ihmisilläkin. Keneltä se on pois? Onko maapallo tuhoutunut? Onko väki loppunut?

Tv Isomummo 88-v

Miten tuollaiset fossiilit osaa enää kirjoittaa?

Kun on kerran hyvin oppinut, ei se unohdu. Ehkä runsas kirjallisuuden lukeminenkin pitää aivot kirkkaina.  Isolle näytölle pöytäkoneella on hyvä kirjoittaa.

Tv Fossiili vm 1930

Tosi hienoa, että iäkkäät ovat ajan tasalla. Upeeta !

Kiitos! Voi miten kauniisti sanottu. Minua voi kyllä sanoa vanhukseksi, se on minusta hieno nimitys. Enkä minä loukkaannu huuteluista, joita jotkut harrastavat. Ilkeä huuteluhan kertoo vain sanojasta itsestään. (Olen ylpeä, kun osasin tuon tummennuksenkin!)

Vierailija
2025/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa näin päiväsaikaan tällä palstalla, että täällä on paljon uskovaisia, katkeroituneita suurperheiden äitejä kommentoimassa. Ei täällä iltaisin ole näin paljon 50-luvulta perittyjä mielipiteitä.

Onneksi minä olen syntynyt vuonna 1930. En siis kuulu tuohon 50-luvun mielipidejoukkoon. Minusta on hyvä, että jokainen saa rakastaa sitä, joka tuntuu oikealta. Ei sen tarvitse aina olla vastakkaista sukupuolta. Tuomitseminen on yleensä pelkoa tuntemattomasta ja pelkoa oman mielipiteen puolesta. Miljoonia vuosia on ollut homo-, lesbo- ja heterosuhteita niin eläimillä kuin ihmisilläkin. Keneltä se on pois? Onko maapallo tuhoutunut? Onko väki loppunut?

Tv Isomummo 88-v

Miten tuollaiset fossiilit osaa enää kirjoittaa?

Kun on kerran hyvin oppinut, ei se unohdu. Ehkä runsas kirjallisuuden lukeminenkin pitää aivot kirkkaina.  Isolle näytölle pöytäkoneella on hyvä kirjoittaa.

Tv Fossiili vm 1930

Tosi hienoa, että iäkkäät ovat ajan tasalla. Upeeta !

Kiitos! Voi miten kauniisti sanottu. Minua voi kyllä sanoa vanhukseksi, se on minusta hieno nimitys. Enkä minä loukkaannu huuteluista, joita jotkut harrastavat. Ilkeä huuteluhan kertoo vain sanojasta itsestään. (Olen ylpeä, kun osasin tuon tummennuksenkin!)

Ihana! Voisit olla meidän virallinen av-mummu :-)

Vierailija
2026/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lessut tulleet vahingossa väärään ohjelmaan

Lessut? Ketkä heistä olivat lestadiolaisia? Ja miksi he olivat väärässä ohjelmassa?

Ei kai siellä uskontoa kysellä.

Vierailija
2027/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunon kävi sitten köpelösti... LoL, en voi peittää vahingoniloani ;)

Vierailija
2028/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maunon kävi sitten köpelösti... LoL, en voi peittää vahingoniloani ;)

Millä tavalla köpelösti? Ja mitä pahaa hän on sinulle tehnyt? Loukannut ihrojasi toivomalla normaalipainoista naista?

Vierailija
2029/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mennyt nyt Manulla putkeen. Olisiko Maunolla ollut tilalle tulijoita enemmän kuin ne 4 naista, jotka nähtiin Haikossa?

Eikun siinäpä juuri se. Ei saanut Mauno kuin kourallisen, olisko ollut 5 kpl kirjeitä? Ei ollut oikein suosiossa sen esittelyvideon jälkeen, ja ymmärrän kyllä miksi...

Vierailija
2030/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mahtanut AJtä ottaa päähän, kun on tajunnut valinneensa sen, jolla niitä tunteita ei häntä kohtaan ole ja mokanneensa jutun toisen kanssa totaalisesti. Sama Ilmarilla, mokas jutut muitten kanssa, paitsi Tuulin, josta ei sitten mitään tullutkaan, kun ei ollut kipinää eikä kiinnostusta hänellä pitää yhteyttä ja nyt Ilmari elelee poikamiehenä lopun ikää. Mauno mokas kaiken jo alussa ja menetti tsäänssit edes saada kirjeitä. Katotaan miten Rantasalmen pojalle käy. En tiedä, onko Marjo muuttanut tilalle kuten lupasi, vai empiikö sittenkin. Tuleeko siitäkään mitään?

Vierailija
2031/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä yksinkertaista porukkaa.

Lyhyet hiukset -> Joo ton on ihan pakko olla lesbo.

Tämä sai 52 peukkua ylös, 8 alas. Ja siinä alkuperäisessä ei edes sanottu, että tukka tekee lesbon...

Eihän se olekaan lesbo, vaan bi. Onhan toi aika törkeetä alkaa määrittelemään toisen ihmisen seksuaalista suuntautumista, vaikka hän on itse tehnyt ohjelmaan hakiessa selväksi olevansa joko hetero tai bi/pan.

Vierailija
2032/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei missään vaiheessa piipannut gaydar Henriikan kohdalla, mutta Juulialla piippasi vahvasti. Harmi, että ehti Henriikka ensin. Odotin innolla törmääväni jossain Juuliaan heti kun dumppasi AJ:n.

Vierailija
2033/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari vaikutti ohjelmassa alusta alkaen aidolta ja mukavalta ihmiseltä. Silti en voi olla miettimättä, että onko vain hyvä näyttelemään. Oliko isokokoisten naisten suosiminen ja kaikkein tylsimmän oloisen naisen valinta taktinen veto, jolla saa Suomen kansan rakastumaan itseensä? Ja oikea puolison etsintä alkaakin vasta ohjelman (deitti-ilmoituksen) jälkeen?

Vierailija
2034/2390 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Henriikka lähti farmille jos oli jo Naantalissa ihastunut? Ja miksi Mauno valitsi hänet, jos oli kieltänyt. Eikö sanonut kuitenkaan riittävän suoraan...? Eikö ole ennenkin joskus ollut tilanne, että maajussi ei valitse ketään ehdokasta, tai ainakin reilusti sanoo että kaveripohjalta lähdetään - ainakin silloin kun pariskunnat oli tapana lähettää vielä jonnekin reissuun, jota kuvattiin ja näytettiin viimeisessä jaksossa. Se olisi ollut täysin ok nytkin ettei väkisin ota ketään. Liekö Mauno saanut nyt paljon yhteydenottoja naisilta, kun lopputulema paljastui...

Vierailija
2035/2390 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Henriikka lähti farmille jos oli jo Naantalissa ihastunut? Ja miksi Mauno valitsi hänet, jos oli kieltänyt. Eikö sanonut kuitenkaan riittävän suoraan...? Eikö ole ennenkin joskus ollut tilanne, että maajussi ei valitse ketään ehdokasta, tai ainakin reilusti sanoo että kaveripohjalta lähdetään - ainakin silloin kun pariskunnat oli tapana lähettää vielä jonnekin reissuun, jota kuvattiin ja näytettiin viimeisessä jaksossa. Se olisi ollut täysin ok nytkin ettei väkisin ota ketään. Liekö Mauno saanut nyt paljon yhteydenottoja naisilta, kun lopputulema paljastui...

Ymmärsin, että Mauno valitsi Henriikan just siks, että tiesi, ettei heidän välillään tulis mitään olemaan. Tiesi et Henriikka ei edes kuvittelisi muuta. Kuuluuko sitten formaattiin, että joku on valittava eli ei voi dumpata kaikkia ja siks tämä "valinta"?

AJllä ei mun mielestä ollut kenenkään morsiamen kanssa "oikeeta" kemiaa ja näytti tavallaan hyvin väkinäiseltä kaikki tekeminen. Siitä kertoo myös se, jos huhuihin on uskomista, että oli myös Petraan yhteydessä heti, kun kävi selväksi ettei Elinan kanssa homma toiminu.

Ilmari ja Tuulia. Hmmm. Jotain mielenkiintoa oli puolin ja toisin mut tässäkin jäi jotain puuttumaan. Ja ilmeisesti näilläkin suhde sitten hiipui.

Tuomolla ja Marjolla oli selkeesti kemiaa ja sellaista läheisyyttä, joka välittyi myös katsojalle. Joku tuossa kuitenkin mua tökkii, en oikein saa kiinni, että mikä.

Vierailija
2036/2390 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että juuri Tuomosta ja Marjosta tulee ylimääräinen jakso. Tai lähinnä se, että miksi sellainen edes tehtiin? Ja Vappu siinä juuri ennen valintaa Tuomoa jututtaessa käyttäytyi aivan kuin olisi kovinkin läheinen tuttu tämän kanssa (verrattuna kommunikointiin muiden jussien kanssa). Mietin et onko ne juonineet jo kauden alusta asti jotain, varsinkin kun heti Naantalista asti Tuomon ja Marjon suhde on vaikuttanut jotenkin liian "pitkälle" edenneeltä siihen nähden, että olivat vasta juuri tavanneet. Jotain outoa tuossa kuviossa on :D

Vierailija
2037/2390 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei missään vaiheessa piipannut gaydar Henriikan kohdalla, mutta Juulialla piippasi vahvasti. Harmi, että ehti Henriikka ensin. Odotin innolla törmääväni jossain Juuliaan heti kun dumppasi AJ:n.

Meitä muita ei kiinnosta sinun le$bofantasiasi.

Sinua ei kiinnosta=ketään palstan lukijaa ei kiinnosta. Joku luulee olevansa varsinainen kansan ääni. Oikein kahteen kertaan pitää kommentti lähettää, vaikka ei muka kiinnosta.

Yleensä jos ei joku asia kiinnosta, ei siihen kiinnitä sen enempää huomiota

Vierailija
2038/2390 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin itsekin voinut ottaa sen Juulian.

T. Heteronainen

Vierailija
2039/2390 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että juuri Tuomosta ja Marjosta tulee ylimääräinen jakso. Tai lähinnä se, että miksi sellainen edes tehtiin? Ja Vappu siinä juuri ennen valintaa Tuomoa jututtaessa käyttäytyi aivan kuin olisi kovinkin läheinen tuttu tämän kanssa (verrattuna kommunikointiin muiden jussien kanssa). Mietin et onko ne juonineet jo kauden alusta asti jotain, varsinkin kun heti Naantalista asti Tuomon ja Marjon suhde on vaikuttanut jotenkin liian "pitkälle" edenneeltä siihen nähden, että olivat vasta juuri tavanneet. Jotain outoa tuossa kuviossa on :D

Siksi, koska Vappu tykkää Tuomosta eniten, koska on komein. Ulkonäkö edellä.... Ei muuten. Juontajilla näkyy olevan ne suosikkipoikansa.

Tympeää...

Arvasin, että Pimiä tulee pilaamaan tuon ihanan ohjelman.

Vierailija
2040/2390 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisin itsekin voinut ottaa sen Juulian.

T. Heteronainen

Jäikö koulussa biologiantunti väliin? Jos sinua kiinnostaa naisena naiset, olet joko lesbo tai bi. Hetero et silloin ole. Ei siinä ole nykyaikana mitään hävettävää, tule rohkeasti vaan kaapista ulos!

On ja paljon. Yäk!