Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
1961/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette arvostelijat ole bi-seksuaaleista kuulleet?

En tällaisessa konseptissa, jossa haetaan heteropuolisoa!

https://www.is.fi/viihde/art-2000001937958.html

Onhan näitä!

Vierailija
1962/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ohjelman ideana ei ollut maajussille hetero morsian, vaan maajusille morsian. 

Diipa daapaa. Oletko oikeasti sitä mieltä, että tässä kävi nyt niin kuin Jussit toivoivat? Varmaan AJ: kin olisi ottanut ennemmin sellaisen tytön valintaan, jolla on oikeaa kiinnostusta häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ohjelman ideana ei ollut maajussille hetero morsian, vaan maajusille morsian. 

Diipa daapaa. Oletko oikeasti sitä mieltä, että tässä kävi nyt niin kuin Jussit toivoivat? Varmaan AJ: kin olisi ottanut ennemmin sellaisen tytön valintaan, jolla on oikeaa kiinnostusta häneen.

Eikö AJ:lla ollut peräti kolme häneen kiinnostustunutta naista farmiviikolla? Ei kai se tämän naispariskunnan vika ole, jos maajussit eivät löytyneet mielitettyään. 

Vierailija
1964/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää maailma kyllä mennyt mallilleen. Ei voi muuta sanoa. Samaa sukupuolta olevat keskenään.

Tämä maailma on ollut ollut sillä mallilla niin kauan kuin elämää on maapallolla ollu. Että yritäpä vain soputua siihen.

Näin asia ei valitettavasti ole. Perehdypä paremmin, ennenkuin alat huudella mitä sattuu.

Perehdypä itse. Homoseksuaalisuutta on myös muiden lajien kuin ihmisten parissa. Ainakin kaikkien joita on tutkittu ja todennäköisesti kaikkien niitten joita ei ole tutkittu.

Että jos niitä ei siellä sinun syrjäntakaperähelvetissäsi ollut, niin se johtuu vain siitä etteivät uskaltaneet olla oma itsensä, koska sinä ja kaltaisesi olisivat hyökänneet heinähankojen ja soihtujen kanssa.

Menikö sulla pahasti tunteisiin? Itse en lähtisi haukkumaan ketään. Ajattelen täysin erilailla kuin sinä. Se sun on vain kestettävä.

Täytyy kyllä myöntää, että minulla ainakin menee tunteisiin perverssit, joita kiinnostaa niin hirveästi toisten seksuaalielämä, että katsovat asiakseen tuomita heidän tapansa elää ikäänkuin se olisi heiltä pois.

Vierailija
1965/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mtv kertoo, että Maunon Henriikka ja A Jn ehdokas Juulia ovat löytäneet toisensa Naantalissa ja ovat nyt pari.

En ihmettele. Mun mielestä H on miehinen olemukseltaan ja ehkä siksi naisellinen Mauno veti puoleensa. Miehenä minua ei kiinnosta Henriikka yhtään, jotenkin naisellisuus puuttuu. Sinällään jotenkin epärehellistä että hakee elämänsä miestä ja sitten katsookin naapurikarsinan puolelta. Pitäisi tuossa iässä jo tietää mitä haluaa.

Vierailija
1966/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIetin, että mikä on todennäköisyys sille, että osallistut tosi tv- ohjelmaan etsimään itsellesi maajussia niin löydätkin mahdollisen tyttöystävän. 

Tämä ei olisi niin uskomatonta, jos kyse olisi vaikka farmiviikolla saman katon alla asuvien puolisokokelaiden keskinäisen ihastumisen kehittymisestä, mutta kauanko nämä kaksi olivat ehtineet nähdä toisiaan? On saanut olla aika päättäväistä iskemistoimintaa, kun siellä ensitutustumisvaiheessa ohjelma pyörii kuitenkin ensisijaisesti kuvausvalmisteluissa, tuotantotiimin muussa pyörityksessä ja sen oman Jussin porukan ympärillä.

Vierailija
1967/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja levy jäi päälle nyt siitä lesboparista. Onko tosiaan niin ihme asia tällä vuosituhannella, että ketjun aihekin piti muuttaa mokoman arkipäiväisyyden takia?

Vierailija
1968/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja levy jäi päälle nyt siitä lesboparista. Onko tosiaan niin ihme asia tällä vuosituhannella, että ketjun aihekin piti muuttaa mokoman arkipäiväisyyden takia?

Ai he ovat sittenkin lesboja, eikä bi:tä?

Vierailija
1969/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että Maunolle oli helpotus valita joukosta se, joka oli jo ihastunut toiseen. Ei tarvinnut esittää mitään suhteentynkää, kun kukaan naisista ei napannut. Vaikka Maunosta voi olla montaa mieltä hänen painopuheistaan jne.niin arvostan kyllä hänen rehellisyyttään. Että sanoo suoraan, kun ei kukaan kiinnosta ja tekee valinnan siltä pohjalta, ettei tarvitse tehdä eroa kahteen kertaan vaan on helppo molemmilla jatkaa suuntaansa.

Vierailija
1970/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Tuomon toinen nainen olisi kyllä pitänyt lähettää Maunolle, oli mielestäni luonteeltaan ja fiksuudeltaan sellainen, että voisivat hyvin tulla juttuun.

Vierailija
1971/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköhän tältä kaudelta ainoaksi pysyvämmäksi pariksi tämä naispari, jännä kausi näin loppujen lopuksi.

Vierailija
1972/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIetin, että mikä on todennäköisyys sille, että osallistut tosi tv- ohjelmaan etsimään itsellesi maajussia niin löydätkin mahdollisen tyttöystävän. 

Tämä ei olisi niin uskomatonta, jos kyse olisi vaikka farmiviikolla saman katon alla asuvien puolisokokelaiden keskinäisen ihastumisen kehittymisestä, mutta kauanko nämä kaksi olivat ehtineet nähdä toisiaan? On saanut olla aika päättäväistä iskemistoimintaa, kun siellä ensitutustumisvaiheessa ohjelma pyörii kuitenkin ensisijaisesti kuvausvalmisteluissa, tuotantotiimin muussa pyörityksessä ja sen oman Jussin porukan ympärillä.

Itse asiassa siellä Naantalissa on aika paljonkin sellaista vapaata aikaa, kuvaukset käyvät osallistujien osalta nopeasti vaikka toki lavasteiden laittelussa ja kuvaussuunnittelussa menee aikaa. Porukka on siellä ainakin kaksi päivää, ehkä kolmekin ja kuvauksiin menee muutamia tunteja. 

Vierailija
1973/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota Maunon kolmikkoa ja lopputulosta..Huhhuh. Ei tästä puuttuisi enää kruununa kuin se että Mauno tulisi kaapista ulos ja paljastuisi että ei hän tuolta itsekään ollut pohjimmiltaan morsianta etsimässä.

Vierailija
1974/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänä tuo Ilmarin ja Tuulin suhteen hyytyminen. Olikohan palstan arvailuissa, että Ilmari ei aina välttämättä olekaan niin kiva tyyppi jotain totuuden siementä? Vaikuttivat kuitenkin vielä tässä jaksossa niin ihastuneilta ja toiveikkailta tulevan suhteen.

Vierailija
1975/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmarin ja Tuulian suhteesta ei siis lopulta tullutkaan mitään? Eikös täällä jossain vaiheessa huudeltu, että se yksi pudotetuista (pitkä ja hoikka, nimeä on nyt muista.. olisiko ollut Sara?) olisi tullut kuvioihin? Itse en jotenkaan siitä Tuuliasta pitänyt. Oli jotenkin niin varman ja jotenkin sellanen.. synkän olonen. En osaa selittää. Ei tullut heistä kuitenkaan sellanen ajatus, että "ooh, unelmapari". 

Vierailija
1976/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulle tuli eilisestä jaksosta sellainen tunne, että vaikka Petra sanoi siinä, että tuskinpa tulee valituksi, niin tosiasiassa odotti, että AJ valitsee hänet, koska on naisista vetävin. Mutta varsinaisesta ihastumisesta ei vielä tullut vahvaa vaikutelmaa, vaikka varmaan se AJ:n kiinnostus muuten tuntui hyvältä.

Vierailija
1977/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko ajan sanonut (ja täälläkin kirjoittanut), että Petrasta tuli tosi epäaito kuva. Ja se kuva vain vahvistui eilen. "En usko että valitsee mua" ja tavallaan silti ajatteli, että tottakai valitsee mut.. Mutta jes ELINA <3 

Vierailija
1978/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa näin päiväsaikaan tällä palstalla, että täällä on paljon uskovaisia, katkeroituneita suurperheiden äitejä kommentoimassa. Ei täällä iltaisin ole näin paljon 50-luvulta perittyjä mielipiteitä.

Onneksi minä olen syntynyt vuonna 1930. En siis kuulu tuohon 50-luvun mielipidejoukkoon. Minusta on hyvä, että jokainen saa rakastaa sitä, joka tuntuu oikealta. Ei sen tarvitse aina olla vastakkaista sukupuolta. Tuomitseminen on yleensä pelkoa tuntemattomasta ja pelkoa oman mielipiteen puolesta. Miljoonia vuosia on ollut homo-, lesbo- ja heterosuhteita niin eläimillä kuin ihmisilläkin. Keneltä se on pois? Onko maapallo tuhoutunut? Onko väki loppunut?

Tv Isomummo 88-v

Vierailija
1979/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä yksinkertaista porukkaa.

Lyhyet hiukset -> Joo ton on ihan pakko olla lesbo.

Tämä sai 52 peukkua ylös, 8 alas. Ja siinä alkuperäisessä ei edes sanottu, että tukka tekee lesbon...

Vierailija
1980/2390 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mtv kertoo, että Maunon Henriikka ja A Jn ehdokas Juulia ovat löytäneet toisensa Naantalissa ja ovat nyt pari.

En ihmettele. Mun mielestä H on miehinen olemukseltaan ja ehkä siksi naisellinen Mauno veti puoleensa. Miehenä minua ei kiinnosta Henriikka yhtään, jotenkin naisellisuus puuttuu. Sinällään jotenkin epärehellistä että hakee elämänsä miestä ja sitten katsookin naapurikarsinan puolelta. Pitäisi tuossa iässä jo tietää mitä haluaa.

Mutta jos häntä kiinnostikin ensisijaisesti esim. lasten saaminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi