Nautin kun olen rikas mutta en näytä sitä.
Käyn hienoissa autoliikkeissä kysymässä muutaman tonnin autoa ja lidissä ostamassa tarjouksia vaikka pankista soitellaan ja tarjotaan private bankingia ja asun hulppeassa kivitalossa
Kommentit (42)
Ite oon persaukinen ja näytänkin siltä
Kaverit ihmettelee, miksi minulla ei ole autoa, vaikka pääomatuloja on noin 100 tonnia vuodessa. Kun on tottunut julkisilla ja fillarilla liikkumaan, miksi pitäisi ottaa joku auto pihaan seisomaan.
M54
Sinunkaltaisten rahanjemmaajien takia talous ei kasva ja työllisyys on korkealla
Olet siis rikas mutta silti teet itsestäsi täyden pellen,mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Sinunkaltaisten rahanjemmaajien takia talous ei kasva ja työllisyys on korkealla
Sehän on hyvä että työllisyys on korkealla.
Tämä on yleistä Suomessa jossa ollaan niin kateellisia
Vierailija kirjoitti:
Kaverit ihmettelee, miksi minulla ei ole autoa, vaikka pääomatuloja on noin 100 tonnia vuodessa. Kun on tottunut julkisilla ja fillarilla liikkumaan, miksi pitäisi ottaa joku auto pihaan seisomaan.
M54
Mistä kaverit tietää sun pääomatulot? Eihän tuota summaa enää edes iltalehdissä julkaista.
Minä käytän taksia tai vuokraan auton, jos julkinen ei sovi.
Rahalla ei saa terveyttä, ei kehon eikä mielen.
Jos rahaa on niin ei kannata kertoa kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa terveyttä koska on mahdollista tehdä parempia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä terveyttä voi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sijoittanut vaikka osakkeisiin, niin ei ne rahat missään "jemmassa" ole vaan ihan kierrossa. aivan typerää kuvitella että meillä varakkailla olisi joku "roope ankan rahasäiliö" jonne hilloamme rahaa.
Minun pankkitilieni saldo on nyt vain noin 9000 euroa, kaikki muu on kierrossa. Varallisuus on asunnossa ja arvopapereissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pellen? Eri
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn ulomaila kerran vuodessa lääkärissä ja ostan samlla lääkkeitä, joita Suomen ei noin vain saa. Luvanvarainen lääke. Mielenterveyttä ainakin saa rahalla. Maksoin kalliin hinnan yksityishoitolasta, jossa kävin vähän lepäämässä. Siitä oli paljon apua. Kyllä minun olo on rahalla parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Mistä kaverit tietää sun pääomatulot? Eihän tuota summaa enää edes iltalehdissä julkaista.
Minä käytän taksia tai vuokraan auton, jos julkinen ei sovi.
On tullut puhetta vuosituloista enkä ole sitä salaillut. Vuokra-autoja itsekin suosinut sen 1-2 kertaa vuodessa, jos autoa olen tarvinnut. Kun asuu yliopistokaupungissa hyvän julkisen liikenteen piirissä, sillä pärjää, varsinkin kun elanto ei ole kiinni siitä, että pitää johonkin konttorille vääntäytyä aamulla aikaisin.
Köyhä tai rikas niin aloittaja voisi silti näyttää - sitä, ainakin sedille!
Vierailija kirjoitti:
Pellejä ovat ne jotka elävät leveästi velaksi!
No on sullakin huvit.