Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Mauno kakista se nyt ulos vaan!
Ttu mitä shaissea toi Manu vetää :D
Vierailija kirjoitti:
Voi Pyhä jysäys noita Maunon valkoisia minishortseja..
Yhdistettynä paatokselliseen tunteiden analysointiin....
Mauno vaikutti ihan aidosti ahdistuneelta.
Mauno on varmaan intohimoinen sängyssä. (Miks mä edes mietin tällaista?!??)
Vierailija kirjoitti:
Voi Pyhä jysäys noita Maunon valkoisia minishortseja..
Aika pinkeet.
Maajussit-ohjelmasta on kyllä viimeinenkin aitous ja roso kadonnut. Nää kuulostaa niin prepatuilta, ammattilaisen kanssa valmistelluilta, että saattaapa olla että jää viimeisiksi maajusseiksi jjoita seuraan.
Puhutaan sitä hömppäterapiapuhetta ja ollaan epämääräisen ambivalentteja ettei tarvitse paljastaa omaa itseään. Näin tapetaan aitous.
Toivottavasti kuitenkin osallistujilla oli kivaa. Mahdollisuuskin rakkauteen on riskinottamisen arvoinen.
Vaikutti ihan siltä, että Mauno tunsi, että hän ei voi olla valitsematta jotakuta ja valitsi sitten Henriikan, vaikka ei tunteita olekaan.
Saas nähdä tuleeko mitä heille kuuluu nyt -jaksossa mitään kommenttia Saritan taustoista...
Toi Maunon valinta....okei...
Maukka feidaa heti ku kamerat sammuu.
Rippipappi ja halloweenneiti lähti.
Maunon valintaselostus oli nyt kyllä aika tuskaista seurattavaa...
Vierailija kirjoitti:
Rippipappi ja halloweenneiti lähti.
Maunon naiset olivat kyllä uskomattoman erilaisia kaikki kolme.
Mun mielestä Mauno on sympaattinen ja uskon että varmasti rehellinen. Olisin itse kiinnostunut jos olisin nuorempi. Maunon ehdokkaista Hanna ja Henriikka vaikuttivat myös ihanilta.
Ottikohan Mauno Henriikan siksi, että tästä pääsee eroon helpommin ja todeta että ollaa vaa frendejä?
Mauno yritti pitkittää väistämätöntä, olisi mieluummin varmaan liuennut paikalta.
Mitä se nyt vääntelehtii...