Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Tuomosta ja Marjosta tulee outo fiilis. Onko Marjo liian laskelmoiva? Kaikki on vähän liian täydellistä ja ennalta arvattavaa..
Miksi tuomo ei laittanut korallin väristä T-paitaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuomo ei laittanut korallin väristä T-paitaa?
Se ei sopinu yhteen beigen väristen housujen kanssa.
Tuomo ja Marjo saa varmaan punatukkaisia lapsia.
Tuli itku eikä kylmii väreitä,kylmii väreitä.
Vierailija kirjoitti:
Joko Vapulla menee kylmät väreet Tuomon puolesta?
Väristykset muuttui itkuksi :D Miten tuo Vappu on niin paljon herkempi ja jotenkin lämpöisempi kuin viime kaudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AJ:kun vaikutti vaihteeksi jopa ihan symppikseltä. Oho.
Häh? Ihan samanlainen kuin ennenkin. Ei mitään eroa. Ennenkin ollut sympaattinen.
Kuka mistäkin tykkää, mielestäni aiemmin jäänyt vähän turhan leuhkat jutut mieleen. Siihen verrattuna nyt meni hyvin. -ed.
Tuntuu vaan oudolta, että AJ:ta on haukuttu sivukaupalla aiemmin, ja nyt yhtäkkiä valinnan jälkeen hän onkin jotenkin erilainen, vaikka ihan samanlainen se on ollut muissakin jaksoissa. Että onko täällä kommentoineilla, jotain omia traumoja siellä kommenttiensa taustalla.
Marjo kuulostaa kyllä laskelmoivalta. Halusko se Tuomon vai sen mitä se Tuomon kautta saa?
Joku ei natsaa Tuomossa ja Marjossa, tuosta tulee kumma fiilis.
Ja sitten Manu kiemurtelee seuraavaksi eikä valitse ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tuomo ja Marjo saa varmaan punatukkaisia lapsia.
Punanahkaisia jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin sai Ilmarikin menettää poikuutensa rakkauden kesänä 2018...
Tuskinpa palstamammat uskovat homman kestävyyteen, koska ainahan täältä saa lukea, että pitää olla juostu riittävästi juoksuja, ja vain parisuhdekokemusta omaava mies kelpaa, kokematon sortuu kuitenkin virheisiin jne.
Siis jos noi on vasta kuukauden tuntenu, niin mun mielestä on aika pikaista puhua häistä. Ehkä minä vaan olen sitten outo.
Vierailija kirjoitti:
Marjo kuulostaa kyllä laskelmoivalta. Halusko se Tuomon vai sen mitä se Tuomon kautta saa?
Saa meisseliä ja maatilan. Mitäs sitä muuta tarvitseekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AJ:kun vaikutti vaihteeksi jopa ihan symppikseltä. Oho.
Häh? Ihan samanlainen kuin ennenkin. Ei mitään eroa. Ennenkin ollut sympaattinen.
Kuka mistäkin tykkää, mielestäni aiemmin jäänyt vähän turhan leuhkat jutut mieleen. Siihen verrattuna nyt meni hyvin. -ed.
Tuntuu vaan oudolta, että AJ:ta on haukuttu sivukaupalla aiemmin, ja nyt yhtäkkiä valinnan jälkeen hän onkin jotenkin erilainen, vaikka ihan samanlainen se on ollut muissakin jaksoissa. Että onko täällä kommentoineilla, jotain omia traumoja siellä kommenttiensa taustalla.
Tyyppi jauhanut koko kauden pussaamisesta ja siitä, mitä mieltä olet minusta. Ei tuosta kovin hyvää kuvaa saa.
Kohta tulossa rutinaa, eikun seksikasta puheääntä.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos noi on vasta kuukauden tuntenu, niin mun mielestä on aika pikaista puhua häistä. Ehkä minä vaan olen sitten outo.
Et ole ainoa, joka ihmettelee tuollaista puhetta.
Vapulla on sama sydänmekko joka maajussin kotona. Ei kuitenkaan samana päivänä kiertele pitkin Suomea.
Joko Vapulla menee kylmät väreet Tuomon puolesta?