Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
1901/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottikohan Mauno Henriikan siksi, että tästä pääsee eroon helpommin ja todeta että ollaa vaa frendejä?

Ää, kyllä mä uskon, että Mauno halusi vielä todeta, että voiko itselle syntyä tunteita, kun saa tutustua omassa rauhassa, kun ilmeisesti H on perusmukava ja fiksukin tyyppi ja hänen taholtaan olisi kiinnostustakin.

Itse en kyllä usko. Kaiken kertoi jo se niiden pyöräretki, jolla Mauno tokaisi kuinka kiva olis suudella ihanaa naista siinä kalliolla, mutta Henriikasta ei tule sellaista oloa.

Vierailija
1902/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottikohan Mauno Henriikan siksi, että tästä pääsee eroon helpommin ja todeta että ollaa vaa frendejä?

Ää, kyllä mä uskon, että Mauno halusi vielä todeta, että voiko itselle syntyä tunteita, kun saa tutustua omassa rauhassa, kun ilmeisesti H on perusmukava ja fiksukin tyyppi ja hänen taholtaan olisi kiinnostustakin.

Itse en kyllä usko. Kaiken kertoi jo se niiden pyöräretki, jolla Mauno tokaisi kuinka kiva olis suudella ihanaa naista siinä kalliolla, mutta Henriikasta ei tule sellaista oloa.

Miksi tällä palstalla aina liioitellaan ja keksitään? Ei Mauno sanonut mitään ihanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Elina oli jotenkin kylmän ja kovan oloinen. Ajattelin koko ajan. Tänäänkin enne valintaa. Kaksi muuta oli paljon pehmeämmän oloisia. Kiia rento herttainen, ihastunut. Petra A-J:n mukaan löytö.

Löytö ja timantti, muttei silti kelvannut. Todella outoa.

Niimpä. Mikä Elinassa oli parempaa kuin Petrassa? Itselle ainakin tuli noista sanoista se fiilis että valinta on Petra. Ehkä olen jäänyt jostakin paitsi.

No kun Petra ei ollut mitenkään ihastunut AJ:Hin.

Vierailija
1904/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu oli jotenkin enemmän hyvää pataa Tuomon kanssa mitä muiden maajussien. Tuomon "onneen" suhtautui ihan eri tavalla mitä muiden...jatkuvasti hösötti ja lässytti että "mä en kestä ...ihanaa"....ja se intensiivinen katse Tuomon kanssa. 

Kiinnitin tähän itsekin heti huomiota. Tuli ihan sellainen fiilis, että Vappu tuntisi Tuomon henkilökohtaisesti ja veti sen juonnonkin tunteella ja jotenkin ”henkilökohtaisesti”, kun taas muiden kanssa puhui ihan rutiininomaisesti. Ihmettelin tätä todella, kun äsken katsoin ohjelman Katsomosta ja olihan sen joku muukin havainnut. Mistähän lie johtuu.

Vierailija
1905/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjosta tuli mullekin todella laskelmoiva fiilis, mutta ymmärrän, että se voi olla täysin vääräkin, sillä tuskin itsekään olisin kovin luonnollinen kameroiden edessä. Tuomo oli ainakin oikeasti ihastunut ja sehän kävi ilmi jo Naantalissa. No ehkä se ensi jaksossa selviää.

Vierailija
1906/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapulla on sama sydänmekko joka maajussin kotona. Ei kuitenkaan samana päivänä kiertele pitkin Suomea.

Eipä ollutkaan Maunon luona.

Ei MTV anna joka paikkaan ostaa uutta klänninkiä, pitää säästää jotain TTT;hen. Eihän sitä maatalon emännätkään uutta mekkoo saa ku häihin ja hautajaisiin.

Vierailija
1907/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällä palstalla aina liioitellaan ja keksitään? Ei Mauno sanonut mitään ihanasta.

Tartuitkohan nyt ihan olennaiseen? Pointti varmaan tuli selväksi, vaikka ei juuri ihana sanaa olisi käyttänyt.

Vierailija
1908/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartuitkohan nyt ihan olennaiseen? Pointti varmaan tuli selväksi, vaikka ei juuri ihana sanaa olisi käyttänyt.

Pointti oli se että tuossa vääristeltiin, että Mauno olisi muka antanut ymmärtää, ettei Henriikka ole ihana.

Vierailija
1909/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ensi viikon jaksoa tulekkaan tänään c-moreen?

Vierailija
1910/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu oli jotenkin enemmän hyvää pataa Tuomon kanssa mitä muiden maajussien. Tuomon "onneen" suhtautui ihan eri tavalla mitä muiden...jatkuvasti hösötti ja lässytti että "mä en kestä ...ihanaa"....ja se intensiivinen katse Tuomon kanssa. 

Olis varmaan itse hallut olla Marjo.

Vierailija
1911/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjosta tulee gold digger viboja.

Vierailija
1912/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan hyvä, että Tuomo ei valinnut sitä toista pohdiskelevaa, miellyttävän oloista naista, joka ei ollut vielä heittänyt pyyhettä kehään. Löytää varmaan Tuomoa terävämmänkin miehen, Tuomista on valitettavasti tullut hieman yksitoikkoinen kuva sarjan mittaan.

Vierailija
1913/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli se että tuossa vääristeltiin, että Mauno olisi muka antanut ymmärtää, ettei Henriikka ole ihana.

Voi luoja. Pointti oli se, että Maunolla ei ollut Henriikkaa kohtaan sellaisia fiiliksiä, että olisi tehnyt mieli pussailla.

Vierailija
1914/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko ratkaisi valinnat - Jälleen kerran!

Vierailija
1915/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin tähän itsekin heti huomiota. Tuli ihan sellainen fiilis, että Vappu tuntisi Tuomon henkilökohtaisesti ja veti sen juonnonkin tunteella ja jotenkin ”henkilökohtaisesti”, kun taas muiden kanssa puhui ihan rutiininomaisesti. Ihmettelin tätä todella, kun äsken katsoin ohjelman Katsomosta ja olihan sen joku muukin havainnut. Mistähän lie johtuu.

Tuli myös sellainen fiilis, että Vappu ja Tuomo tuntisi jotenkin henkilökohtaisesti.... Vappu puhui ihan kuin jollekin läheiselleen.

Vierailija
1916/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kävi sääliksi sitä Maunon silmälasipäistä naista, taisi olla vielä ladattuna aika paljon toiveita myönteiseen ratkaisuun. Vaikka en vaan näe heitä pariskuntana.

Vierailija
1917/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksun tuntuinen ihminen

Vierailija
1918/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kävi sääliksi sitä Maunon silmälasipäistä naista, taisi olla vielä ladattuna aika paljon toiveita myönteiseen ratkaisuun. Vaikka en vaan näe heitä pariskuntana.

Kialla oli myös tunteet pelissä, mahtaakohan Kiaan loppuvaiheessa jo vähän lämmennyttä AJ:ta harmittaa, jos homma meni Elinan kanssa puihin.

Vierailija
1919/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö ensi viikon jaksoa tulekkaan tänään c-moreen?

"Maajussille morsian 11. jakso nähdään C Moressa poikkeuksellisesti ennakkoon vasta 23.10. klo 8." 

Vierailija
1920/2390 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi nätti nainen mutta olisi ollut vähän salaperäisempi, se herättää enemmän kiinnostusta. Ilmeitä pystyi lukea kuin avointa kirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän