Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin Tuomosta vielä viime jaksossa mutta en enää tämän illan jakson jälkeen. Särähti pahasti hänen kysymykset " miten kohteisit MINUA puolisona" ja " Haittaako minun monet reissuni? "
A-J:sta tuli heti pelimies fibat mutta miksi, oi miksi Tuomokin sellaiseksi paljastui?!
Ja mua ei vielä pari viikkoa sit uskottu kun sanoin et Tuomo ei oo sitä miltä näyttää 😄
Juu ei ollut ehkä ihan hyvä avaus nuo puheet runsaista reissuista ja poissaoloista maatilalla naisille, jotka harkitsevat jättävänsä koko elämän taakseen muuttaakseen miehen luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ajn Kiiasta ole yhtään haastispätkää näytetty? Muista morsianehdokkaista kyllä.. putoaakohan Kiia?
Kuka tää ees on? Muistan vain Riinan, Saritan, Kirsin ja Marjon. Muut ovat jääneet nimettömiksi. Maajussille tapettia.
Ajn neljäs ehdokas joka oli ryhmätreffeilläkin! Siksi ihmetyttääkin kun naisesta ei ole mitään ollut vaikka edelleen mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävästi toimittu tuo Kirsin heivaaminen ennen oikeaa pudotusjaksoa. Ja Mauno tosiaan sanoi 'ku mä etin kuitenki ulospäinsuuntautunutta naista'. Argh. kommentti oli raippaa introverttien sieluille!
Juu, kyllä tuo vähän ärsyttää. Miten ihmisen ujous voi olla niin vaikea asia joillekin? Näissä ohjelmissa se varsinkin korostuu, kun ilmeisesti ei ole tarkoituskaan tutustua ihmiseen, vaan otetaan se, joka on eniten äänessä.
Ihan ok on olla introvertti. On myös ihan ok olla haluamatta introverttiä kumppanikseen. Itse olen varmaan sitten Maunon kuvailemaa herkästi innostuvaa maailmanvalloittajatyyppiä; jos minulle ehdottaa jotain, olen jo vetämässä eteisessä takkia päälle että joo mennään vaan. Tai ryhmätilanteissa päädyn yleensä olemaan se, joka joutuu kertomaan ääneen sen, mitä tässä oikein touhuttiin tai keskusteltiin. Ymmärrän, etteivät kaikki tällaisia ole. En kuitenkaan jaksaisi kumppanina jatkuvaan tsempattavaa/perässävedettävää tyyppiä tai johtaa aina jokaisessa julkisessa tilanteessa. Introvertti voi olla ihan mahtava huumorityyppi ja todella hyvää seuraa. Itse haluan kuitenkin elämänkumppaniksi tyypin, joka ei mene aina sosiaalisissa tilanteissa selkäni taakse piiloon supisemaan että sano sää. Ja jos hankkiutuu tuollaiseen ohjelmaan, hankkiutuu myös tieten tahtoen tilanteeseen, jossa on useampia ihmisiä ja lyhyt aika, ja pitäisi yrittää tutustua uuteen ihmiseen, niin siinä nyt voi joutua sitten itsekin sanomaan itsestään jotain. Ylläri.
Sinkkuaikoina päädyin treffeille hiukka aremman ja hiljaisen tyypin kanssa. Sen jälkeen tuntui kun olisi vetänyt tunnin stand up-shown. Toisesta ei saanut mitään irti ja hän sanoikin haluavansa vaan kuunnella. Hän halusi tavata uudelleen kun oli niin tosi hauskaa, minä en.
On ok olla haluamatta introverttia kumppanikseen, mutta minusta sille annetaan melkoisen iso merkitys, jos se yksinään on syy tutustumattomuuteen.
Minusta on hassu oletus tuo, että jos ei ole ryhmässä kilpaa puhumassa toisen päälle, se tarkoittaisi sitä, ettei esim kysyessäkään osaisi sanoa muuta kuin "sano sää" tai että ihminen olisi jotenkin perässävedettävä. Kyllä monet introvertitkin osaavat puhua ihan normaalisti, jos saavat suunvuoron ja jos heiltä jotain kysytään. Ja osaavat toimia arkisissa tilanteissa, vaikkeivät paljon puhuisikaan. Eivät tarvitse mitään johtajaa.
Mä oon aina ajatellut, että mun tuleva mies on metroseksuaali, mutta kun katson Maunoa, muutin mieleni.
Mun mielestä Maunom olisi pitänut ilmoittaa Kirsin pudotuksesta ihan normaalisti seuraavassa jaksossa.ihan turhaa huomiota saa pudotus ja Kirsi nyt
Vierailija kirjoitti:
Tuomolla oli kuulemma kuuma tyttöystävä joskus 1.5-2v sitten mut laittoi suhteen yhtäkkiä poikki, kun ei "huvittanut" seurustella enää. Sellainen mies.
En ymmärrä millaisen miehen tämä tieto Tuomosta tekee? Sellaisen joka ei jää vuosien ajaksi suhteeseen jossa ei viihdy? Väittäisin että yhdeksän kertaa kymmenestä se kun joku sanoo ettei halua seurustella juuri nyt tarkoittaa että ei halua seurustella juuri sen nykyisen kumppanin kanssa.
Cmoreen tuli jo eilen illalla ensi viikon jakso, eli sieltä selviää farmiviikolle pääsevät. En tiedä saako tässä ketjussa spoilata, joten jätän kirjoittamatta.
Laittamalla se pihalle ennen kuin on edes valinnan aika? 😂
Kyllä Mauno teki ihan oikein, kun keroi ihan asiallisesti ettei homma tule toimimaan. Turhaan olisi antanut toiveita muuten jatkosta. Ja minusta Kirsissä ei ole mitään säälittävää. Rohkea nainen, kun uskalsi osallistua ohjelmaan ja toivottavasti löytää sen oikean vielä.
Vierailija kirjoitti:
Cmoreen tuli jo eilen illalla ensi viikon jakso, eli sieltä selviää farmiviikolle pääsevät. En tiedä saako tässä ketjussa spoilata, joten jätän kirjoittamatta.
Laita spolerivaroitukset alkuun ja kerro! Mua ainaki kiinostaa, oliko jaksossa mitään yllättävvää ym.? 😄
Vierailija kirjoitti:
Tee uusi ketju, jossa lukee vaikka spoilerit maajussista tms. Olis kiva, että maksullisia palveluita käyttämättömät voi keskustella täällä.
Miehet on kyllä täysin sokeita urpoja ihastuessaan. Petrahan on aivan hiton teennäinen ja laskelmoiva, sen näkee kilsan päähän jokaisesta eleestään ja lausunnostaan. Ja AJ oikein hehkutti miten aito ja pyyteetön hän on...yök!
Tuomo taas on selkeästi hyvin savolainen luonne, peittää huumoriin ja jopa karskiuteen aidon itsensä. Ei tod vaikuta yhtään niin mul**lta kuin moni täälläkin väittää.
Anteeks mut sanoiko joku Saritan vartaloa hyväksi?! :’D Kiitos päivän nauruista.
Toivotaan että tämä ihana nainen pääsee jatkoon.
https://im.mtv.fi/image/7060226/landscape16_9/1024/576/d2cb1b8b2f2aa3c2…
Joo teee spoileriketju! Siellä voi c moren katsojat keskustella ja muutki lukea spoilauksia jos kiinostaa :)
Kirsin olemus kertoi, ettei hän viihtynyt tilanteessa lainkaan. Olkapäät lähes kohtasivat etupuolella. Hyvä vaan, ettei hänen kidutusta jatkettu.
Löytää kumppanin varmasti toisenlaisessa ympäristössä kuin tv-kameroiden kuvatessa.
Tulipa ihan paha mieli, kun Maunon morsianehdokkaita haukuttiin tässä ketjussa ties miksikä, sketsihahmoiksi jne. Aika ilkeää. Olen itsekin ollut alusta asti sitä mieltä, että tuolta ei Maunolle morsianta löydy, mutta tarvitseeko kuitenkaan ilkeillä? Mielestäni se yksi nainen (Henna-Maaria tms.?), jonka kanssa Mauno jutteli "henkeviä" vaikutti tosi symppikseltä. Ei kylläkään yhtään Maunolle sopivalta, mutta ystävälliseltä ja kiltiltä ihmiseltä. Minua kiinnostaisi tietää, että kuvittelivatko nämä Maunon morsmaikkuehdokkaat oikeasti sopivansa Maunolle, kun hänelle kirjoittivat? Etenkin juuri tämä Henna-Maaria (sori, saatan olla hakoteillä nimen kanssa).
Mauno on kuitenkin mielestäni esiintynyt ihan edukseen tässä ohjelmassa, ja veikkaanpa, että saa ohjelman jälkeen/aikana yhteydenottoja hänelle paremmin sopivilta ehdokkailta. Vähän huolestuttaa, että Mauno etenee Saritan kanssa "fyysisemmälle" tasolle, koska molemmat ovat niin kovin fyysisiä ihmisiä...
Tuomon kahdenkeskeiset hetket olivat kuin haastatteluja, eivät ollenkaan sellaisia luonnollisia jutteluhetkiä. Jos minulta mies kysyisi, että miten kohtelisit minua, niin vastaisin ja esittäisin saman kysymyksen myös miehelle, jotta siitä syntyisi keskustelu, ei pelkkä haastattelu.
Ilmari on ihanan aidosti oma itsensä, ja toivon koko sydämestäni, että hän löytää ohjelmasta elämänsä rakkauden. Tosin en ehkä osaa noista naisista nähdä ketään hänen kanssaan.
Antti-Jussista ei kummempia tuntemuksia herännyt tässä jaksossa. Ainoastaan vahvistui se tunne, että on jo valinnut Petran. Toivon, etteivät Antti-Jussista liikkuvat huhut pidä paikkaansa.
Ilmari on mun lemppari asenteensa, luonteensa ja käytöksensä suhteen. Tuntuu olevan ainoa, joka on ohjelmassa tosissaan. Hyvät mielenkiinnonkohteetkin. Miehenä ei vaan henkkoht sytytä, mutta on kiva seurata sen kuvioita.
Maunosta mulla on alusta asti tullut vahvat homosignaalit, mutta kai olen väärässä kun kerta tuossa ohjelmassa on. Mun mielestä Mauno on luonteeltaan ihan ok ja rehellinen ihminen. En näe mitään paheksuttavaa siinä, että haluaa normaalipainoisen kumppanin ja sellaisen, jonka kanssa homma natsaa. Pointsit rehellisyydestä juuri. Se fyysisyyskysymys oli kyllä liikaa. Äänestä en pidä tippaakaan. Eli itseäni ei kiinnostaisi.
AJ ja Tuomo on hyvin samanlaisia. Kumpikin on varautunut, eikä paljasta itsestään juuri mitään. Eivät osaa olla rennosti omia itseään. Eli vähän tylsää seurata niiden touhuja. Odotan, millaisia miehiä sieltä kuoriutuu. AJ:n länkkärihattu ja liian pienet paidat on kammottavia, mutta muuten vaikuttaa ihan normaalijärkiseltä ihmiseltä. Tuomo on todella komea, mutta siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävästi toimittu tuo Kirsin heivaaminen ennen oikeaa pudotusjaksoa. Ja Mauno tosiaan sanoi 'ku mä etin kuitenki ulospäinsuuntautunutta naista'. Argh. kommentti oli raippaa introverttien sieluille!
Juu, kyllä tuo vähän ärsyttää. Miten ihmisen ujous voi olla niin vaikea asia joillekin? Näissä ohjelmissa se varsinkin korostuu, kun ilmeisesti ei ole tarkoituskaan tutustua ihmiseen, vaan otetaan se, joka on eniten äänessä.
Ihan ok on olla introvertti. On myös ihan ok olla haluamatta introverttiä kumppanikseen. Itse olen varmaan sitten Maunon kuvailemaa herkästi innostuvaa maailmanvalloittajatyyppiä; jos minulle ehdottaa jotain, olen jo vetämässä eteisessä takkia päälle että joo mennään vaan. Tai ryhmätilanteissa päädyn yleensä olemaan se, joka joutuu kertomaan ääneen sen, mitä tässä oikein touhuttiin tai keskusteltiin. Ymmärrän, etteivät kaikki tällaisia ole. En kuitenkaan jaksaisi kumppanina jatkuvaan tsempattavaa/perässävedettävää tyyppiä tai johtaa aina jokaisessa julkisessa tilanteessa. Introvertti voi olla ihan mahtava huumorityyppi ja todella hyvää seuraa. Itse haluan kuitenkin elämänkumppaniksi tyypin, joka ei mene aina sosiaalisissa tilanteissa selkäni taakse piiloon supisemaan että sano sää. Ja jos hankkiutuu tuollaiseen ohjelmaan, hankkiutuu myös tieten tahtoen tilanteeseen, jossa on useampia ihmisiä ja lyhyt aika, ja pitäisi yrittää tutustua uuteen ihmiseen, niin siinä nyt voi joutua sitten itsekin sanomaan itsestään jotain. Ylläri.
Sinkkuaikoina päädyin treffeille hiukka aremman ja hiljaisen tyypin kanssa. Sen jälkeen tuntui kun olisi vetänyt tunnin stand up-shown. Toisesta ei saanut mitään irti ja hän sanoikin haluavansa vaan kuunnella. Hän halusi tavata uudelleen kun oli niin tosi hauskaa, minä en.
On ok olla haluamatta introverttia kumppanikseen, mutta minusta sille annetaan melkoisen iso merkitys, jos se yksinään on syy tutustumattomuuteen.
Minusta on hassu oletus tuo, että jos ei ole ryhmässä kilpaa puhumassa toisen päälle, se tarkoittaisi sitä, ettei esim kysyessäkään osaisi sanoa muuta kuin "sano sää" tai että ihminen olisi jotenkin perässävedettävä. Kyllä monet introvertitkin osaavat puhua ihan normaalisti, jos saavat suunvuoron ja jos heiltä jotain kysytään. Ja osaavat toimia arkisissa tilanteissa, vaikkeivät paljon puhuisikaan. Eivät tarvitse mitään johtajaa.
Minä en puhu kilpaa ihmisten päälle. Mutta niissä tilanteissa joissa kukaan ei sano yhtään mitään, avaan kyllä suuni enemmin kun kuuntelen sitä kuvitteellista heinäsirkkojen siritystä pitkään. Annan suunvuoron, mutta en kyllä jaksa lypsää toisesta kaikkea infoa kyselemällä irti. Itselleni on luontaista toimia myös melkoisen nopeasti, niin kaikenlainen arpominen sitten aina ärsyttää, ja ehkä siinä sitten tulee se olo, että ujomman ihmisen kanssa on vähän hankalaa olla. Jos siis esimerkiksi on tarpeen päättää tyyliin ruokapaikka; onko kellä mitä mielessä? *heinäsirkkojen siritystä* Joku ehdottaa jotain *myöntelevää vastailua* ...ja sitten jälkeenpäin kahvitauolla viimeistään mutinaa, että en mä kyllä sinne olisi halunnut mennä. Olisiko sitä asiaa pitänyt tiedustella viikkoa aikaisemmin kirjatulla kirjeellä, vai olisiko toinen voinut sanoa mielipiteensä tilanteessa kun mielipide kuitenkin oli?
Minulla on introvertteja ystäviä. Puolisoksi en kuitenkaan introverttia/ujoa haluaisi, vaan enemmän omaa luonnetta ja temperamenttia vastaavan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en puhu kilpaa ihmisten päälle. Mutta niissä tilanteissa joissa kukaan ei sano yhtään mitään, avaan kyllä suuni enemmin kun kuuntelen sitä kuvitteellista heinäsirkkojen siritystä pitkään. Annan suunvuoron, mutta en kyllä jaksa lypsää toisesta kaikkea infoa kyselemällä irti. Itselleni on luontaista toimia myös melkoisen nopeasti, niin kaikenlainen arpominen sitten aina ärsyttää, ja ehkä siinä sitten tulee se olo, että ujomman ihmisen kanssa on vähän hankalaa olla. Jos siis esimerkiksi on tarpeen päättää tyyliin ruokapaikka; onko kellä mitä mielessä? *heinäsirkkojen siritystä* Joku ehdottaa jotain *myöntelevää vastailua* ...ja sitten jälkeenpäin kahvitauolla viimeistään mutinaa, että en mä kyllä sinne olisi halunnut mennä. Olisiko sitä asiaa pitänyt tiedustella viikkoa aikaisemmin kirjatulla kirjeellä, vai olisiko toinen voinut sanoa mielipiteensä tilanteessa kun mielipide kuitenkin oli?
Minulla on introvertteja ystäviä. Puolisoksi en kuitenkaan introverttia/ujoa haluaisi, vaan enemmän omaa luonnetta ja temperamenttia vastaavan ihmisen.
Niin tietysti, jos ei kestä hiljaisuutta, silloin introvertin kanssa ei kannata pariutua.
Mä tykkään edelleen Tuomasta vaikka se on tällä palstalla jo tuomittu ihan m*lkuksi.
Varmaan johtuu siitä, et siinä on jotain itselleni tuttua.
Asun nykyään itse siis Savossa, ja vaikka en ihan perinteistä savolaista edustakkaan, jotenki tällanen Tuomon tyylinen mies on hyvin tuttu täältäpäin. Yleensä nääki savolaiset on pohjimmiltaan ihan mukavia ja jopa herkkiä, mut tunteiden näyttäminen ei vain ole se vahvuus.
Kuka tää ees on? Muistan vain Riinan, Saritan, Kirsin ja Marjon. Muut ovat jääneet nimettömiksi. Maajussille tapettia.