Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa mitä kappaletta Ilmari soitti siinä lopussa treffeillä??
Tosi tuttu melodia mut en vaaa millään saa päähän et mikä kappale kyseessä :D
Olikos se Romanssi? Ainakin jossain vaiheessa se tuossa ohjelmassa soi.
Vierailija kirjoitti:
Sua vain yli kaiken mä rakastan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Kirsi on ollut FAS-lapsi, eli sikiöaikana kärsinyt äidin alkonkäytöstä
Olihan tuossa aiemmin että Kirsi on syntymäkuuro ja hänelle on laitettu jossain vaiheessa implantit eli opetellut puhumaan. Siksi katsoi tiiviisti toiseen ja luki samalla huulilta.
Eikö tällainen tieto olisi pitänyt jo ohjelmassa kertoa, ettei katsojat ihmettele mikä kehitysvammainen toi on.
Ehkä oletettiin, että ihmiset osaavat ajatella aivoillaan ja olisivat nähneet normaalia elämää. Ehkä se oli liian optimistinen oletus.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ajn Kiiasta ole yhtään haastispätkää näytetty? Muista morsianehdokkaista kyllä.. putoaakohan Kiia?
Ensi jaksossahan näytetään loput treffit. Eihän Maunonkaan yhtä ehdokasta näkynyt tässä jaksossa juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sua yli kaiken mä rakastan
Pidin Tuomosta vielä viime jaksossa mutta en enää tämän illan jakson jälkeen. Särähti pahasti hänen kysymykset " miten kohteisit MINUA puolisona" ja " Haittaako minun monet reissuni? "
A-J:sta tuli heti pelimies fibat mutta miksi, oi miksi Tuomokin sellaiseksi paljastui?!
Joo, on kyllä pinnallista ja ahdasmielistä miten kirsistä spekuloidaan. Ihan normaaleja asioitahan se puhui, vaikka ei luultavasti juuri puhehäiriön takia mikään suupaltti ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi tuttu melodia mut en vaaa millään saa päähän et mikä kappale kyseessä :DSua vain yli kaiken mä rakastan
Kappaleen nimi on Romanssi (elokuvasta Katariina ja Munkkiniemen kreivi).
Lollero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö muitten ehdokkaitten kans Tuomo on jossain metässä jutskaamassa ja ens jakson klipissä näki ku Tuomo on jossain hieronnassaa sen yhen ehdokkaan kanssa...
Vai onko ens jaksossa sitten vielä jotain ihan eri treffejä vielä?
Yleensähän valinnat farmiviikolle on tehty näitten ryhmätreffien jälkeen(joilla siis toki juteltu vähä kaikkien ehdokkaiden kanssa).
Vai muistanko väärin :DKyllä se alusta lähtien ollut selvää että Tuomo tulee valitsemaan tämän ko neidin. Liekö jopa tunteneet jo etukäteen kun niin intensiivistä tuijottelua ja kipinää ollut havaittavissa.
Jep! Jo pikatreffeillä näiden välillä oikein sinkoili kipiniöitä, tuntu et tulee telkkarin näytönki läpi nää kipinät
Vierailija kirjoitti:
Pidin Tuomosta vielä viime jaksossa mutta en enää tämän illan jakson jälkeen. Särähti pahasti hänen kysymykset " miten kohteisit MINUA puolisona" ja " Haittaako minun monet reissuni? "
A-J:sta tuli heti pelimies fibat mutta miksi, oi miksi Tuomokin sellaiseksi paljastui?!
Antti-Jussiko pelimies? Ei sitten ikinä! Niin rehti maalaispoika, kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ajn Kiiasta ole yhtään haastispätkää näytetty? Muista morsianehdokkaista kyllä.. putoaakohan Kiia?
Ensi jaksossahan näytetään loput treffit. Eihän Maunonkaan yhtä ehdokasta näkynyt tässä jaksossa juurikaan.
Mutta kun en ole yhtäkään pätkää nähnyt jossa hän puhuu :o muilta kyllä on näkynyt useita kommentteja treffien lisäksi..
Vierailija kirjoitti:
Ja mua ei vielä pari viikkoa sit uskottu kun sanoin et Tuomo ei oo sitä miltä näyttää 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun en ole yhtäkään pätkää nähnyt jossa hän puhuu :o muilta kyllä on näkynyt useita kommentteja treffien lisäksi..
Siltä ei oo sit saatu hyvää matskua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävästi toimittu tuo Kirsin heivaaminen ennen oikeaa pudotusjaksoa. Ja Mauno tosiaan sanoi 'ku mä etin kuitenki ulospäinsuuntautunutta naista'. Argh. kommentti oli raippaa introverttien sieluille!
Juu, kyllä tuo vähän ärsyttää. Miten ihmisen ujous voi olla niin vaikea asia joillekin? Näissä ohjelmissa se varsinkin korostuu, kun ilmeisesti ei ole tarkoituskaan tutustua ihmiseen, vaan otetaan se, joka on eniten äänessä.
Ihan ok on olla introvertti. On myös ihan ok olla haluamatta introverttiä kumppanikseen. Itse olen varmaan sitten Maunon kuvailemaa herkästi innostuvaa maailmanvalloittajatyyppiä; jos minulle ehdottaa jotain, olen jo vetämässä eteisessä takkia päälle että joo mennään vaan. Tai ryhmätilanteissa päädyn yleensä olemaan se, joka joutuu kertomaan ääneen sen, mitä tässä oikein touhuttiin tai keskusteltiin. Ymmärrän, etteivät kaikki tällaisia ole. En kuitenkaan jaksaisi kumppanina jatkuvaan tsempattavaa/perässävedettävää tyyppiä tai johtaa aina jokaisessa julkisessa tilanteessa. Introvertti voi olla ihan mahtava huumorityyppi ja todella hyvää seuraa. Itse haluan kuitenkin elämänkumppaniksi tyypin, joka ei mene aina sosiaalisissa tilanteissa selkäni taakse piiloon supisemaan että sano sää. Ja jos hankkiutuu tuollaiseen ohjelmaan, hankkiutuu myös tieten tahtoen tilanteeseen, jossa on useampia ihmisiä ja lyhyt aika, ja pitäisi yrittää tutustua uuteen ihmiseen, niin siinä nyt voi joutua sitten itsekin sanomaan itsestään jotain. Ylläri.
Sinkkuaikoina päädyin treffeille hiukka aremman ja hiljaisen tyypin kanssa. Sen jälkeen tuntui kun olisi vetänyt tunnin stand up-shown. Toisesta ei saanut mitään irti ja hän sanoikin haluavansa vaan kuunnella. Hän halusi tavata uudelleen kun oli niin tosi hauskaa, minä en.
Ihmisellä voi olla myös puhevika ja ei ole mikään ihme jos kameroiden ja maajussien edessä jännittää, siitä syntyy väkisinkin töksäyttävä puhe ja kankea käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mua ei vielä pari viikkoa sit uskottu kun sanoin et Tuomo ei oo sitä miltä näyttää 😄
Mä en edelleenkään Tuomoa pelimieheksi tituleerais. Tulevat jaksot näyttänee enemmän. Tällä hetkellä mulla tulee Tuomosta enemmän sellaset kovisrooli -vibat, joka on oikeesti kuorensa alla ihan symppis... 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti-Jussiko pelimies? Ei sitten ikinä! Niin rehti maalaispoika, kuin olla ja voi.
Älkää nyt pliis viittikö pilata mielikuvaa Antti-Jussista! Niin unelmamies kun olla ja saattaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ilmari ainoa, joka otti mukaan pullukoitakin, vaikka itse on hoikka?
Ei varmaan ollu vaihtoehtoja.
Onko koskaan käynyt mielessä,että aivan samoin kun joku mieltyy vaikkapa enemmän vaaleisiin kuin tummiin, puheliaisiin kuin hiljaisiin, voi joku pitää enemmän pyöreämmistä? Ihan vapaaehtoisesti,omasta halustaan kokea enemmän vetoa pyöreämpiin,pehmeämpiin,kurvikkaampiin tms.kuin hoikkiin? Katselepa ympärillesi seuraavan kerran kun liikut julkisella paikalla. Aika paljon on erikokoisia ja muotoisia ihmisiä parisuhteissa.