Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI on niin vaikea hyväksyä jätetyksitulemista?

Vierailija
09.09.2018 |

Jokunen viikko erittäin tiivistä yhteydenpitoa miehen kanssa, joka vaikutti melkein yli-innostuneelta, mutta tapaamisia ei vaan meinannut järjestyä ja kun vihdoin saatiin sovittua, hän alkoi sitä perumaan muutamaa päivää aikaisemmin aika selittelyltä tuntuvaan syyhyn vedoten. Sanoin, etten pidä tämmösestä touhusta, ettei ikinä ehditä näkemään. Sitten sainkin kuulla, etten ole vaimomatskua! :O

Jonkin verran pahoitin mieleni tästä ja kirjoitin hänelle viestin, että jäi tosi paha mieli tuollaisesta aikani tuhlaamisesta ja tunteideni kanssa leikkimisestä. Hän siihen, että kyllä hänelläkin tunteita, välimatka vaan liikaa.

Mun on hiton vaikea hyväksyä näitä selityksiä, tuntuu, ettei hän ole ollut nyt ihan rehellinen vaan kyseessä on jotain muuta. Varattu hän ei ole, siitä olen varma. Muuta selitystä en keksi, eikä häneltä saa. Tiedän, ettei asiantila muutu vaikka totuus ois mikä, mutta silti harmittaa.

Auttakaa mua pääsemään tän yli, kiitos!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika törkeästi ja esineellistävästi sanottu, että ei vaimomatskua!

Mullekin on sanottu, että "voisin kyllä seurustella sun kanssa, paitsi x ja x asia, niin ei oikein" Ihan kuin olisin pyydellyt sitoutumista tai jotain selitystä?! seksiä oli harrastettu ilman mitään puheita seurustelusta tai edes treffeistä. Naurettavaa alkaa perustella oikein pahoillaan olevana, miksi en mihinkään kelpaisikaan.

Miten asia voitaisiin ilmaista niin että kaikki rehellisesti tietävät missä mennään, mutta ei käytettäisi loukkaavia sanoja? En tarkoita sanoa vastaan vaan haluaisin vain tietää

Esim. näin: Minkälaisia odotuksia sulla on tästä tapailusta, vai onko mitään? Itse ajattelen, että haluaisin näillä näkymin jatkaa tätä ihanaa seksiä, mutta en välttämättä sen erityisempää.

Eli toisen vikojen luettelu on aina huono liike. Tuossa kohtaa mulla meni fiilikset ja sanoin, että en mullakaan kyllä ollut edes seurustelusuhde mielessä. 

Vierailija
42/45 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin on sanottu, että "voisin kyllä seurustella sun kanssa, paitsi x ja x asia, niin ei oikein" Ihan kuin olisin pyydellyt sitoutumista tai jotain selitystä?! seksiä oli harrastettu ilman mitään puheita seurustelusta tai edes treffeistä. Naurettavaa alkaa perustella oikein pahoillaan olevana, miksi en mihinkään kelpaisikaan.

Miten asia voitaisiin ilmaista niin että kaikki rehellisesti tietävät missä mennään, mutta ei käytettäisi loukkaavia sanoja? En tarkoita sanoa vastaan vaan haluaisin vain tietää

Esim. näin: Minkälaisia odotuksia sulla on tästä tapailusta, vai onko mitään? Itse ajattelen, että haluaisin näillä näkymin jatkaa tätä ihanaa seksiä, mutta en välttämättä sen erityisempää.

Eli toisen vikojen luettelu on aina huono liike. Tuossa kohtaa mulla meni fiilikset ja sanoin, että en mullakaan kyllä ollut edes seurustelusuhde mielessä. 

Tai sitten vaan antaa asioitten mennä omalla painollaan, ennen kuin toinen kysyy tai vahvasti vihjailee siihen suuntaan, että voitaisiinko olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu, kiitos! Vauvapalstalla oppii aina joskus jotain uutta

Vierailija
44/45 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan tässä ketjussa kirjoittaneet naiset sisäistäneet sitä tosiasiaa, että tällainen keveä seksitapailu on kauhea isku myöhemmille mahdollisuuksille herättää miehessä tunteet, jotka johtavat siihen että hän kosii.

Ei niissä tapailuissa mitään sitten, jos jo varmasti tietää, että ei koskaan tulevaisuudessa tavoittele avioliittoa ja lapsiperhe-elämää

Vierailija
45/45 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan tässä ketjussa kirjoittaneet naiset sisäistäneet sitä tosiasiaa, että tällainen keveä seksitapailu on kauhea isku myöhemmille mahdollisuuksille herättää miehessä tunteet, jotka johtavat siihen että hän kosii.

Ei niissä tapailuissa mitään sitten, jos jo varmasti tietää, että ei koskaan tulevaisuudessa tavoittele avioliittoa ja lapsiperhe-elämää

Itse olen ainakin jo siinä elämänvaiheessa, etten enää perhettä perustamassa, eikä avioliittokaan todellakaan mikään tavoitetila. Kevyt seksitapailu siis toiveissa. Ikävän usein tapaa miehiä, jotka haluavat heti sitoa suhteeseen vakavalla parinmuodostusmielellä.