Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI on niin vaikea hyväksyä jätetyksitulemista?

Vierailija
09.09.2018 |

Jokunen viikko erittäin tiivistä yhteydenpitoa miehen kanssa, joka vaikutti melkein yli-innostuneelta, mutta tapaamisia ei vaan meinannut järjestyä ja kun vihdoin saatiin sovittua, hän alkoi sitä perumaan muutamaa päivää aikaisemmin aika selittelyltä tuntuvaan syyhyn vedoten. Sanoin, etten pidä tämmösestä touhusta, ettei ikinä ehditä näkemään. Sitten sainkin kuulla, etten ole vaimomatskua! :O

Jonkin verran pahoitin mieleni tästä ja kirjoitin hänelle viestin, että jäi tosi paha mieli tuollaisesta aikani tuhlaamisesta ja tunteideni kanssa leikkimisestä. Hän siihen, että kyllä hänelläkin tunteita, välimatka vaan liikaa.

Mun on hiton vaikea hyväksyä näitä selityksiä, tuntuu, ettei hän ole ollut nyt ihan rehellinen vaan kyseessä on jotain muuta. Varattu hän ei ole, siitä olen varma. Muuta selitystä en keksi, eikä häneltä saa. Tiedän, ettei asiantila muutu vaikka totuus ois mikä, mutta silti harmittaa.

Auttakaa mua pääsemään tän yli, kiitos!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis olleet ehtineet tavata vielä kertaakaan?

Vierailija
2/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tavannut häntä kasvotusten, webkamerilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tavattu kerran, silloin kun ekan kerran tutustuttiin.

Vierailija
4/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on helppo toipua jos ei ole tavannut edes vielä.

Mutta sitten esim jos on tavattu jo muutamia kertoja ja seksiäkin ollut niin sitten se on jo tosi kova pala saada pakit.

Vierailija
5/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis kerran oltiin tavattu ja oli seksiä heti silloin. Se hänen selityksensä sille "ei vaimomatskua" jutulle sitten olikin, vaikka myöhemmin sanoi, että se nyt vaan on semmoinen periaate, ei kylläkään mikään 100% oleva eli sen suhteen ois voinu muuttaa mieltään, mutku välimatka..

Ota noista nyt sitten selvää

Vierailija
6/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis kerran oltiin tavattu ja oli seksiä heti silloin. Se hänen selityksensä sille "ei vaimomatskua" jutulle sitten olikin, vaikka myöhemmin sanoi, että se nyt vaan on semmoinen periaate, ei kylläkään mikään 100% oleva eli sen suhteen ois voinu muuttaa mieltään, mutku välimatka..

Miten teillä oli seksiä heti ekalla tapaamiskerralla?

Eli mies halusi vain helpon panon..

Vierailija
7/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuohon voi sanoa muuta kuin että jos tuo mies tykkäisi sinusta niin hän tekisi kaikkensa nähdäksesi sinut. Jossain on kyllä mies joka tulee tapaamaan vaikka miten pitkän välimatkan päästä.

Eihän tuossa ole tulevaisuutta jos mies on noin välinpitämätön heti alussa.

Vierailija
8/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi seksiä sun kanssa, ei parisuhdetta. Hän vielä ilmoittikin sen sulle, että et ole hänen mielestään vaimomatskua. Joten anna asian olla ja siirry eteenpäin.

Vierailija
9/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä... älä viestittele sille enää mitään, teet vaan itestäs naurettavan ja sit tuntuu vielä pahemmalta.

Vierailija
10/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo pano ois vallan hyvin käynyt kyllä mullekin! :D En mä niin kuolemanvakavasti tähän suhteenalkuun suhtautunut, että vaimoksi oisin ollut ytkyttäytymässäkään, ihan seksi lähinnä mullakin mielessä ainakin aluksi, sen verran kivaa se oli

Vierailija
11/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuohon voi sanoa muuta kuin että jos tuo mies tykkäisi sinusta niin hän tekisi kaikkensa nähdäksesi sinut. Jossain on kyllä mies joka tulee tapaamaan vaikka miten pitkän välimatkan päästä.

Eihän tuossa ole tulevaisuutta jos mies on noin välinpitämätön heti alussa.

Tää on kyllä niin totta!

Vierailija
12/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo pano ois vallan hyvin käynyt kyllä mullekin! :D En mä niin kuolemanvakavasti tähän suhteenalkuun suhtautunut, että vaimoksi oisin ollut ytkyttäytymässäkään, ihan seksi lähinnä mullakin mielessä ainakin aluksi, sen verran kivaa se oli

Eli ongelmaa ei lopulta ollutkaan xD

Vierailija
13/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän halusi seksiä sun kanssa, ei parisuhdetta. Hän vielä ilmoittikin sen sulle, että et ole hänen mielestään vaimomatskua. Joten anna asian olla ja siirry eteenpäin.

Nokun mulla se lähinnä seksisuhde oli mielessä, en ollut ajatellut mitään vaimojuttua, ennenkuin hän otti asian puheeksi!

Vierailija
14/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ongelmaksi tuli se, ettei sitä saanut, kun tapaamisia ei järjestynyt! 

Vierailija
15/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että panomiehet tästä maasta loppuivat tuohon mieheen?

Vierailija
16/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että panomiehet tästä maasta loppuivat tuohon mieheen?

No ei varmaan lopu, mutten niin kauhean montaa halua alkaa kokeilee ja kun yksi hyvä löytyy, niin mielellään sillä jatkaisin. 

Joskus muinoin käynyt vähän samalla tavalla, silloin ei ollut välimatka este, en tiedä mikä kuu sitten, koska seksi oli molempien mielestä ihan tajuttoman hyvää! En ymmärrä miehiä, miksei pelkkä seksi riitä, miksi pitää ajatella jotain vaimomatsku-juttuja..

Vierailija
17/45 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jotenkin ehkä tajuta mitä ap tarkoittaa. Olen itse ollut tilanteessa, jossa olen ollut ihan hauskanpito mielellä liikkeellä ja miehen kanssa on ollut kivaa. En ole ajatellut suhdetta edes mitenkään eteenpäin, en ole painostanut miestä sitoutumaan, roikkunut tms. ja sitten mies yhtäkkiä täräyttää kesken treffien, että "me ei sitten olla menossa naimisiin". Ihan kuin se edes oli jotain mitä ajattelin, tai että edes olisin suostunut hänelle vaimoksi. Fiilis meni siihen heittoon ja siihen, että mies jotenkin ilmeisesti piti minua epäkelpona naisena itselleen. Sen jälkeen olisi kuitenkin halunnut vielä nähdä ja seurustella, mutta "ei silleen vakavasti". Itse tein jättämisen, koska en pidä siitä, että aikaani haaskataan ja saan jatkuvasti kuulla, miten en kelpaa hänelle mihinkään vakavaan, vaikka hän on se joka haluaa olla yhdessä. Paha mieli vain tulee tällaisista kuvioista

Vierailija
18/45 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on alle 0 ms, ns. "tapailuja" mikä viittaisi johonkin, häiriintynyt naikkonen yrittää pelastaa tyhmän nuppinsa selittämällä jättäneensä (kohteensa, jonka perässä partionkin mukaan häiriköi). Rikoslaki tuleesellaiselle kyllä eteen nopeasti.

Mutta kun ollaan vielä jonkun toisen naisen seurassakin..

Vierailija
19/45 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies oli liikenteessä ns. tositarkoituksella. Ja sanoi niin kuin asia on, ap ei ollut vaimomatskua hänelle ja välimatkakin olisi ollut parisuhteeseen liian paljon.

Vierailija
20/45 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan jotenkin ehkä tajuta mitä ap tarkoittaa. Olen itse ollut tilanteessa, jossa olen ollut ihan hauskanpito mielellä liikkeellä ja miehen kanssa on ollut kivaa. En ole ajatellut suhdetta edes mitenkään eteenpäin, en ole painostanut miestä sitoutumaan, roikkunut tms. ja sitten mies yhtäkkiä täräyttää kesken treffien, että "me ei sitten olla menossa naimisiin". Ihan kuin se edes oli jotain mitä ajattelin, tai että edes olisin suostunut hänelle vaimoksi. Fiilis meni siihen heittoon ja siihen, että mies jotenkin ilmeisesti piti minua epäkelpona naisena itselleen. Sen jälkeen olisi kuitenkin halunnut vielä nähdä ja seurustella, mutta "ei silleen vakavasti". Itse tein jättämisen, koska en pidä siitä, että aikaani haaskataan ja saan jatkuvasti kuulla, miten en kelpaa hänelle mihinkään vakavaan, vaikka hän on se joka haluaa olla yhdessä. Paha mieli vain tulee tällaisista kuvioista

Tämä! Jokin käsittämätön miestenlogiikka varmaan! Ei voi ymmärtää!!