Lapsi kysyi, että miksi ne, jotka eivät kutsu synttäreilleen
Pitävät juhlansa salassa ja jotku jopa valehtelevat, että muuta menoa? Miksei ne vaan sano, että niillä on juhlat?
No niiden vanhemmat on kieltäneet kertomasta, ettei ei kutsutuille tule paha mieli? Vastasin.
Ai haluaako niiden vanhemmat, että lapset valehtelee? Kysyi lapsi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No musta on kohteliaampaa olla retostelematta juhlilla, joihin ei kutsuta kaikkkia
No ehkä. Tämä 7-vuotiaan ajatuksista. Ei tuntunut olevan moksiskaan, että jäi kutsutta.
No kai vanhemmat voivat opettaa valkoisiin valheisiin. 😁
Tuon takia en lapsia hankikaan. Ärsyttäviä kyselijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia en lapsia hankikaan. Ärsyttäviä kyselijöitä.
😀 ja enempi ärsyttää, ku ei osaa vastata.
No kylläpä sä olit tyhmä, ap. Et sä voi väittää tuollaista. Lapset voivat ihan hyvin keksiä jotain tuollaista itsekin.
Minä en ainakaan opeta lapsiani valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
No kylläpä sä olit tyhmä, ap. Et sä voi väittää tuollaista. Lapset voivat ihan hyvin keksiä jotain tuollaista itsekin.
Eli olisi pitänyt sanoa, että luokkakaverisi ovat valehtelijoita. 😁
Ehkä tarkoitus tässä ei ole olekaan retostelu vaan jos kysytään niin sanotaan asia niin kuin se on.
Irmieli: Kaisuli voitko olla lauantaina?
Kaisuli: En mä voi kun meen Elinasirkkulin synttäreille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tarkoitus tässä ei ole olekaan retostelu vaan jos kysytään niin sanotaan asia niin kuin se on.
Kaisuli: En mä voi kun meen Elinasirkkulin synttäreille.
Juuri tämä. Tätä lapsi ihmettelee. On jo 2 kertaa sattunut. Eskarissa, jossa syntymäpäivä saman talon naapurilla ja vielä samassa eskarissa. Leikkivät usein. Tämä oli valehdellut menevänsä mummolaan ja olikin kaverisyntät hoplopissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisuli: En mä voi kun meen Elinasirkkulin synttäreille.Juuri tämä. Tätä lapsi ihmettelee. On jo 2 kertaa sattunut. Eskarissa, jossa syntymäpäivä saman talon naapurilla ja vielä samassa eskarissa. Leikkivät usein. Tämä oli valehdellut menevänsä mummolaan ja olikin kaverisyntät hoplopissa.
Eihän se silti estä menemästä samana päivänä myös mummolaan?
Kaikki eivät edes vietä synttäreitä. Ehkä lapsesi luulee muiden viettävän salassa synttäreitä, kun synttäreitä ei vietetä ollenkaan.
No musta on kohteliaampaa olla retostelematta juhlilla, joihin ei kutsuta kaikkkia