Mikä vaivaa tällaista naista?
35-vuotias nainen, jolla ei ole parisuhdetaustaa. Löytää viimeinkin miehen. Miehellä on lapsi ja hyvät välit lapsen äitiin. Mutta uusi nainen ei tätä hyväksy. Nainen rikkoo miehen ja miehen eksän välit ja mies suostuu tähän, koska on läheisriippuvuuteen taipuvainen. Uusi nainen hankkiutuu raskaaksi heti. Nainen yrittää myös viedä miehen eksältä lapsen. Kannustaa miestään esimerkiksi hakemaan lapsen huoltajuutta. Lopulta mies uskoo, että hänen entinen vaimo on hirviönarsisti ja uusi nainen ihana ihminen.
Miten kauan tällainen kulissi voi parhaillaan kestää?
Terveisin, epätoivoinen äiti
Kommentit (48)
No. Lienee syynsä miksi naisella kesti 35 vuotta pariutua. Sulla on ollut huono tuuri. Opiskele pershäiriöisen kanssa toimeen tulemista. Dokumentoi asiat niin että niistä on todisteita.
Outoa on, häiriintynyt nainen.
Itse olen vähän vanhenpi, vaatimaton parisuhdetausta. Mutta en ikinä, ikinä rikkoisi miehen ja eksän/lapsen välejä! Mitä paremmissa väleissä eksään ja mitä enemmän hoitaa lasta, sen parempi.
Viisas viesti kolmoselta. Samaistun niin täysillä, kun itsellä juuri tilanne päällä. Katevällinen työkaveri yrittää savustaa. En todellakaan tiedä, mitä näille voi tehdä. Eivät itse taida tajuta lainkaan, että muut eivät ole kateellisia, joten voisivat rentoutua ja matkia ihailun kautta eikä syrjäyttämistarkoituksessa. Että ainoa syy joka heistä tekee niin sietämättömiä on juurikin tuo kateus.
Kertokaa nyt joku viisaampi, mitä näille voi, jos voi. Aloittajakin tietysti on niin kovassa paikassa siksi, kun pitää taistella perheestään. Joku työ on kuitenkin siihen nähden sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Viisas viesti kolmoselta. Samaistun niin täysillä, kun itsellä juuri tilanne päällä. Katevällinen työkaveri yrittää savustaa. En todellakaan tiedä, mitä näille voi tehdä. Eivät itse taida tajuta lainkaan, että muut eivät ole kateellisia, joten voisivat rentoutua ja matkia ihailun kautta eikä syrjäyttämistarkoituksessa. Että ainoa syy joka heistä tekee niin sietämättömiä on juurikin tuo kateus.
Kertokaa nyt joku viisaampi, mitä näille voi, jos voi. Aloittajakin tietysti on niin kovassa paikassa siksi, kun pitää taistella perheestään. Joku työ on kuitenkin siihen nähden sivuseikka.
Juuri tämä! Kaipaan myös vinkkejä.
Ap
Niinhän se aina menee et eksän uus yrittää pilata kaiken ja omassa toiminnassa ei ole mitään vikaan..
Miten kauan kestää? No meillä se kesti siihen asti kunnes se isä teki itsarin. Ei vaan pystynyt enää. Ja kyse on siis mun isästä, ei ex-miehestä. Onneksi ko akka inhosi mua, niin sain jäädä äidin kanssa.
Sä voit ap. hakea lähestymiskieltoa ja tehdä rikosilmoituksen, jos menee ihan asiattomaksi. Meillä meni tosiaankin. Tosin ex-mies oli ihan samanlainen sitten kuin se uusi nainen. Yrittivät viedä lapsen ja tekivät lasuja ja mustamaalasivat minua ympäri kyliä. No ei auttanut mikään kuitenkaan lopulta. Lapsi ei edes halua nähdä isäänsä enää.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan kestää? No meillä se kesti siihen asti kunnes se isä teki itsarin. Ei vaan pystynyt enää. Ja kyse on siis mun isästä, ei ex-miehestä. Onneksi ko akka inhosi mua, niin sain jäädä äidin kanssa.
Siis miten se siihen pisteeseen meni? Oliko sun isä aluksi rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Sä voit ap. hakea lähestymiskieltoa ja tehdä rikosilmoituksen, jos menee ihan asiattomaksi. Meillä meni tosiaankin. Tosin ex-mies oli ihan samanlainen sitten kuin se uusi nainen. Yrittivät viedä lapsen ja tekivät lasuja ja mustamaalasivat minua ympäri kyliä. No ei auttanut mikään kuitenkaan lopulta. Lapsi ei edes halua nähdä isäänsä enää.
Ei mulla ole mitään syytä lähestymiskiellolle. En ole missään tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sun isä ei lähtenyt käveleen siitä suhteesta? Mun mielestä on omituista jos ainut vaihtoehto pn itsari.
Se on ymmärrettävää että 35-vuotias nainen haluaa heti lapsen kunnollisen miehen löydettyään.
Ja vielä senkin ymmärtää että ei halua olla tekemisissä miehen exän kanssa.
MUTTA tuo on huolestuttavaa että haluaa viedä miehen exältä lapsen.
Ei oo normaalia, kuulostaa ihan narsistilta tuo nainen. Löytänyt itselleen helposti höynäytettävän miehen ja sitoo tän miehen nyt tulevan vauvan avuin itseensä...
Vierailija kirjoitti:
Se on ymmärrettävää että 35-vuotias nainen haluaa heti lapsen kunnollisen miehen löydettyään.
Ja vielä senkin ymmärtää että ei halua olla tekemisissä miehen exän kanssa.MUTTA tuo on huolestuttavaa että haluaa viedä miehen exältä lapsen.
Ei oo normaalia, kuulostaa ihan narsistilta tuo nainen. Löytänyt itselleen helposti höynäytettävän miehen ja sitoo tän miehen nyt tulevan vauvan avuin itseensä...
Mun mielestä ei ole normaalia jos 35-vuotias kokee miehen eksän uhkana eikä halua olla tekemisissä. Se olisi kuitenkin lapsen kannalta tärkeää, että vanhemmat olisivat tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä senkin ymmärtää että ei halua olla tekemisissä miehen exän kanssa.MUTTA tuo on huolestuttavaa että haluaa viedä miehen exältä lapsen.
Kerro lisää narsistisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi on nyt? Miksi erosit hänen isästään?
Ootko Apn tuttu?
Niin kauan kuin mies tuota katselee.