"Viimeinen hinta" -ostajat
tiedäätekö sen feeliksen kun pistät jonnekin tavaraa myyntiin ja mielestäsi olet laittanut jo kohtuullisen ja halvan hinnan, niin saat mailia joltain pölijältä että "viimeinen hinta?"
siis minä en tajua näitä ihmisiä jos olet määritellyt jo hinnan tuotteellle, mitä v*****A tullaan kysymään viimeistä hintaa?
se on ahneutta ja sitä kutsutaan kusipäisyydeksi
Kommentit (22)
Jonkin verran lastenvaatteita on tullut myytyä ja pientä tinkaamista ymmärrän. Mitä en tajua, on se jos jo lähtökohtaisesti myyn jotain tuotetta halvemmalla kuin yleinen hintataso, aletaan tinkaamaan. Sanotaan nyt joku lähes uudenveroinen pari kk käytetty talvihaalari, joka on kaupassa ovh 90e ja jota muut kauppaavat vähän käytettynä 50e ja minun hintapyyntö on 40e, niin aina tulee niitä, jotka ruinaavat että myytkö 35e. Silloin yleensä totean, että sulle en taida myydä missään tilanteessa kun pyyntösi on niin typerä - halvimmalta myyjältä yrität vielä tingata. Jos minä näen sen vaivan, että otan kuvat ja kirjoitan myyntitekstin ja olet saamassa lähes uudenveroisen tuotteen alle 50% hinnalla niin kyllä siinä ostajakin saisi sen verran perehtyä asiaan, että tietäisi hintatason.
Itse rikon tuotteen ja heitän sen roskikseen ennemmin kuin lasken jo valmiiksi halpaa hintaa.