La-ilta ja olen saanut tasan yhden viestin
ja se tuli ex-anopilta, jossa sain kiitosta lastenkasvatustaidoistani.
Että hurjaa on elämä täällä.
Kommentit (12)
Minulle tulee vain neuvolan muistutukset ja pakettien saapumisilmoitukset. Moneen vuoteen en ole muita viestejä saanut.
Jos haluat lauantai-iltaisin viestejä sinun pitää olla ihminen joka on menosssa lauantaisin. Ei kukaan laita kotona istuvalle äidille joka viikko raporttia 'täällä taas tyttöjen kannsa Löylyssä, haluisiks säkin tulla'
Miks ihmees pitäs saada ja paljonko? Mittaatko viestien määrällä omaa suosiotasi vai mitä? Onko tää some aika menny jo kaikilla vähän överiksi?
No, turhaan valitan, mutta hirveä rakkaudenkaipuu päällä ja just tajusin, että kolmeen vuoteen kukaan mies-puolinen ei ole lähestynyt mua mitenkään. Aloin miettimään, että näinko tosiaan en ole enää kiinnostava ja näinhän sen täytyy olla. AP
Vierailija kirjoitti:
No, turhaan valitan, mutta hirveä rakkaudenkaipuu päällä ja just tajusin, että kolmeen vuoteen kukaan mies-puolinen ei ole lähestynyt mua mitenkään. Aloin miettimään, että näinko tosiaan en ole enää kiinnostava ja näinhän sen täytyy olla. AP
Tietoja tänne iästä ja sijainnista jne niin miehet laittaa sulle sähköpostiosoitteita..
Vierailija kirjoitti:
Ei nekään yleensä kotoo osaa tulla hakemaan. Aloitteellisuutta kehiin!
Juu, täytyy aktivoitua, mutta kun vaan tietäis miten. Av-palstalta tuskin miehiä löytyy. Anopin viesti vaan iski totuuden kasvoille, en tiedä, miks just nyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu, täytyy aktivoitua, mutta kun vaan tietäis miten. Av-palstalta tuskin miehiä löytyy. Anopin viesti vaan iski totuuden kasvoille, en tiedä, miks just nyt. Ap
Täällä on kyllä paljonkin miehiä, kuitenkin suomen vilkkain keskustelupalsta kyseessä..
Saat naisena jo tälle illalle seuraa halutessasi.
Kohta on jo kolmas kuukausi ilman yhtään viestiä keneltäkään. Puhuin viimeksi toisen ihmisen kanssa tiistaina, kun tervehdin kaupan kassaa. Ihanan yksinäistä tämä elämä.