Mies oli askarrellut Pamela Anderson naamarin jota halusi minun käyttävän sängyssä
Sanoi että Pamela ollut hänelle joku nuoruuden seksihaave ja halusi toteuttaa sitä haavettaan minun kanssani. En oikein tiedä haluanko suostua tuohon. Kohta mennään saunaan ja saunan jälkeen olisi tarkoitus laittaa Pamelat kasvoille. Suostunko vai en?
Kommentit (41)
Ihana idea, uutta säpinää makuuhuoneseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vitsaillaan, mutta ottakaa huomioon, että paljon riippuu siitä, miten ja millaisessa tarkoituksessa pyyntö esitetään. Se voi olla myös traumaattista, jos sävy on henkistä väkivaltaa tai seksuaalista hyväksikäyttöä.
On kokemusta siitä nimittäin, että mies ensin haukkui rumaksi ja sitten halusi seksiä niin, että pitäisin peruukkia, meikkiä, tekoripsiä ja seksiasua. Eli muuttuisin ihan eri näköiseksi. Se olisi ollut ok, ellei se olisi liittynyt siihen, että ensin oma ulkonäköni haukittiin. Eikä tarvota edes räikeää haukkumista vaan jo tunne siitä, ettei kelpaa itsenään, riittää siihen, että kannattaa kieltäytyä. Vain ap itse tietää ja tuntee, että mikä heidän tilanteensa on ja että tuntuisiko tuo ajatus kivalta vai kirjalta.Höpö höpö, jos ei tuommosta voi ottaa huumorilla tai sanoa miehelle suorat sanat, että pukekoon itse naamarin ja vetäköön lapaan niin peiliin saa katsoa.
Sinulla ei taida olla kokemusta alistavasta miehestä ja henkisestä väkivallasta.
Me emme tiedä, millainen suhde ap:lla on eli mikä on laajempi konteksti.
You've gotta reach out
Take hold of my hand
You've gotta reach out
Till you're safe on dry land
Ilmoitin aloituksen asialliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin aloituksen asiattomaksi!
Äitis oli asiaton kun sut teki.
Me voitais olla vaikka Katri Helena ja Danny.
Tässä on riskinsä. Ensi viikolla saattaa olla Carmen Electra -naamio vuorossaan. Kun annat pikkusormen, se vie koko käden.
Vierailija kirjoitti:
Tee sinä David Hasselhoff-naamari hänelle, niin voitte harrastaa Baywatch-seksiä!
Tai Tommy Lee naamari ja sitten veneilemään.
Askartele ite Timo Soini -naamari ja pyydä miestäsi pitämään sitä.
Eihän toi oo vielä mitään. Ihan tosielämässä näkee naisia, jotka yhä yrittää näyttää Pamsulta, on se tatuointi käsivarressa teetettynä, huulet joilla ei pysty puhumaan, huonosti blondattu tukka, samanlaiset vaatteet 2018 kuin Pamsulla 90-luvulla, samat seksikeikistelyt mutta päivänvalossa, ne kapeat kulmakarvat vieläkin... Jopa Pamela itse on tyylikkäämpi nykyään.
Jos onnistut Keanu- naamarissa, niin jaathan ohjeet tänne!
Keanu on mielestäni käsittämättömän kaunis/komea mies!
Kannattaa katsoa Hitchcockin elokuva Vertigo!
Tässä olisi hyvä aihe Kalevauvan uuteen biisiin.
Hei ap, miten meni ilta :D kai sää askartelit kunnon ison munan ja laitoit sen ukkos munan päälle :) ja sitten esim. roger mooren pärstä naamarin ?!
No mielestäni Pamela on aika karsea naamasta.. :D Eikös siinä naisessa ne rinnat ja ylipäänsä vartalo ole ollut se juttu? Toki jos kroppasi on samaa luokkaa, niin ymmärrän sen naamarin..
Tuohan voisi toisaalta olla aika hauskaa. Kokeile :D ei kaikkea tarvitse aina ottaa niin vakavasti.
Hah. :D On olemassa ihan oikeita Pamela-naamareitakin.
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71YyirwNHlL._SY445_.jpg
Eli jos tarvetta jatkossakin niin ostakaa tuollainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin aloituksen asiattomaksi!
Äitis oli asiaton kun sut teki.
Höh!Äitini onkin Pamela Anderson !
Minusta tuo pyyntö on nöyryyttävä ja sinua alentava. Sehän tarkoittaa ettei mies kiihotu sinusta eikä välitä kuin omista tarpeistaan ja fantasioistaan. Sinuna ottaisin nyt jonkun hunksin kuvan ja sanoisin miehelle että hänen pitää sitten käyttää tätä.