Epäonnistuneita häitä
Kertokaa häistä, jotka ovat menneen pieleen joko vieraiden tai hääparin puolesta! Ap aloittaa: oltiin alkukesällä häissä jossa bestman oli alotellut muidenkin puolesta, alku illasta jo kompasteli ja bestmanin pitämästä juhlapuheesta saanut mitään selvää kun sammalti niin paljon. Sääliksi kävi morsianta, näytti että purskahtaa itkuun kun toinen siellä sössöttää mummoille ja papoille polttareiden meiningistä ja vanhoista poikienreissuista.
Kommentit (9)
sulhanen oli kun naama norsunvituilla koko häät, mutta ei ollut munaa erota vaikka ei rakastunutkaan puolisooan
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta: Olen ollut kolmissa häissä. Kaksi paria on eronnut rivakasti, alle vuoden jälkeen. Jonkinlainen epäonnistuminen?
sama. kihaluksesta pitkä aika häihin ja kun päivä luotu lukkoon ei kehdattu perua häitä
Ystävän häissä miehen äiti oli naama vääränä KOKO päivän, aloitti jo kirkon pihalla tuskastuneen huokailun ja silmien pyörittelyn, kirkkomenoissa sitten nyyhki äänekkäästi ja ei jäänyt kellekkään epäselväksi ettei itku ollut ilon kyyneleitä. Juhlassa ei mikään ollut mieleen: kala oli kuivaa, kakku vääränlainen. *itti että ratisi rusinat sillä sulhanen ei tehnyt mitään, hänelle kävi moni sanomassa että käy nyt herran jumala sanomassa äidillesi että lopettaa tuon shown sillä muiden sukulaisten puheet eivät akkaa rauhottaneet, aloitti vaan itkuvirren kuinka menettää ainoan poikansa. Onneksi muuttivat ulkomaille pari vuotta tästä myöhemmin niin ei tarvinnut elää avioelämää anopin ruoskan alla.
En ole ollut paikalla, mutta ainakin kaksissa häissä on joku vanhempi sukulainen kuollut.
Ehdottomasti rautaiset Satuhää-tyyppiset wt-bileet. Mansikkatäyte kakku, Virosta viinat, tyllikoristelut ja lihakastike&potut (anopin tekemänä tottakai). Illalla porukka kännissä kuin Ruotsin laivalla konsanaan ja avioparin lapset juoksevat iltamyöhään asti jaloissa ilman että vanhempia voisi kiinnostaa tuon taivaallista.
Yksissä häissä morsian ja sulhanen riitelivät. Kyllähän se tekee olon vähän kiusaantuneeksi.
Kaksissa häissä olen päätynyt leikittämään minulle ennestään tuntematonta laumaa alle kouluikäisiä, kun vanhemmat ovat keskittyneet juhlimaan eikä lapsille ole järjestetty mitään puuhaa tai erillistä leikittäjää. Ei se tarvitsisi kuin saippuakuplakoneen ja soittimeen lastenmusiikkia sinne tanssilavan reunalle tai värityskuvia ja muutaman värikynän per mukula (ihan voi pyytää vaikka lapsiperheitä tuomaan omat värikynät) siksi aikaa, kun vanhemmat syövät tai odottavat mitä milloinkin.
Yksissä häissä oli ohjelmanumerona stand up -koomikko. Juttujen taso ei ollut ihan lasten korville sopiva.
Tylsiä ovat myös sellaiset häät, joihin on kutsuttu yli sata henkeä. Siellä sitten osa istuu jossain eteisessä jonotettuaan pari tuntia ruokaa. Ei oikein tule sellainen fiilis, että minun läsnäoloani on hartaasti toivottu elämän tärkeimpään hetkeen.
"Huonoissa" häissä on sellainen hyvä puoli, että kun itse järjestää häitä, osaa välttää tällaiset karikot.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti rautaiset Satuhää-tyyppiset wt-bileet. Mansikkatäyte kakku, Virosta viinat, tyllikoristelut ja lihakastike&potut (anopin tekemänä tottakai). Illalla porukka kännissä kuin Ruotsin laivalla konsanaan ja avioparin lapset juoksevat iltamyöhään asti jaloissa ilman että vanhempia voisi kiinnostaa tuon taivaallista.
No jos kaikilla on ollut hauskaa niin miten nämä ovat sitten muka epäonnistuneet?
Vähän ohis, mutta: Olen ollut kolmissa häissä. Kaksi paria on eronnut rivakasti, alle vuoden jälkeen. Jonkinlainen epäonnistuminen?