Vaikket ole itse kokenut tai kuullut niin se voi olla olemassa!
Eli tarkoitan tällä nyt sitä, että jos itse et ole koskaan kokenut (esim. jotain ongelmaa, tai ilmiötä) tai kuullutkaan sellaisesta niin se ei sano, etteikö sellaista voisi ihna oikeasti olla!
Muistahan myös kunnioittaa toisen kokemusmaailmaa, me kkoetaankin asiat niin eri tavoin! Suvaitsevaisuutta keskusteluihin, kiitos!
T: havainnon palstalla tehnyt
Kommentit (4)
Etkö 2 ole itse huomannut vastaavaa täällä?-ap
joidenkin on vaikea käsittää, että taloudellinen ja sosiaalinen tilanne kaikilla ei ole sama kuin itsellä.
Näin on, ja niin inhottavaa kuin se onkin, niin ihmiset myös reagoivat asioihin! Siis niihin todellisiin kokemuksiin, joita heillä on, ja se on jopa tervettä!
Olen itse saanut juuri kuulla, miten olen käyttäytynyt typerästi kun mieheni on useita kertoja pettänyt minua, ja saanut koko elämäni sekaisin eromme jälkeen. (henkistä väkivaltaa!)
Erään ystäväni mielestä olen käyttäytynyt naurettavasti kun olen eronnut lapseni isästä, eli olen siis huono äiti.
Hänen mielestään en myöskään olisi saanut ottaa yhteyttä ns. toisiin ja kolmansiin naisiin, selvittääkseni asioiden todellisia laitoja, jne.
Hänellä ei itsellään ole kokemusta pettämisestä, paitsi niin, että on itse pettänyt lähes kaikkia kumppaneitaan....
näitähän on. :(