Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Näkijä!!!!

Vierailija
04.05.2006 |

Olen kysellytkin täällä moneen otteeseen, mutta aina sen verran jälkijunassa, että olen ilman vastauksia jäänyt.

Millaisena näet perheeni tulevaisuuden? Tarkoitan lapsuudenkotiani. Entä oman perheeni ja parisuhteeni? Saammeko lapsia? Saanko koskaan koulutustani vastaavaa työtä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen kysellytkin täällä moneen otteeseen, mutta aina sen verran jälkijunassa, että olen ilman vastauksia jäänyt.

Millaisena näet perheeni tulevaisuuden? Tarkoitan lapsuudenkotiani. Entä oman perheeni ja parisuhteeni? Saammeko lapsia? Saanko koskaan koulutustani vastaavaa työtä?

lapsuudenkodissasi on ongelmia. isälläsi tulee joku kriisivaihe, mutta vanhempasi tahkoavat sen läpi. äitisi on sitkeä. älä mene liikaa mukaan, anna heidän selvittää asiansa.

sinun parisuhteesi: hieman on murheita työelämässä miehellä ja teillä on riitoja, mutta selviätte niistä. saatte tyttären, ette tosin ihan heti. saat myös koulutustasi vastaavaa työtä, mutta eri kautta kun nyt arvelet. joku huonompi duuni avaa oven koulutusta vastaavaan työhön suhteiden kautta.

terv. joku muu " näkijä"

Vierailija
2/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisitko minullekin perheeseeni liittyen saammeko perheenlisäystä vielä? Kiitos jos voit vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta tulen saamaan ja mikä on tämän vauvan sukupuoli, jonka laskettu aika on elokuussa? Mitä näet suhteestani mieheeni? Onko hän onnellinen vai onko jotain muuta mielessä?

Vierailija
4/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kova huoli vauvastani.

Vierailija
5/5 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee, muutammeko ja millaiseen paikkaan? Näetkö minut työelämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme