Mitä kuuluu sille tytölle, joka leipoi niitä kakkuja myyntiin kotonaan. Jolla liikuntavamma
Oli paljon esillä ennen lehdissä yms. Pitkään aikaan ei oo kuulunut mitään. Vieläkö leipoo kakkuja?
Kommentit (12)
Miksei olla enää kiinnostuneita. Mua kyllä kiinnostaa. Onko valmistunut ammattiin? Vieläkö myy kakkuja?
Kehuu itseään facebookissa ja tupakka-askit vilkkuu kakkukuvien taustalla.
Nimi on kai Milla. Onko tietoa kuulumisista?
Kiitos linkistä. Olipa suloinen tyttö!
Miksikään muuten kunta ei kustannus hänelle rannetukia yms. Mutta kaipa sellaiset on sitten itse ostettava. Ainakin kävelykeppikin on itse ostettava.
Todella hienoja kakkuja. Tyttö on taiteellinen. Ainoastaan se arveluttaa, että voiko kotioloissa olla tarpeeksi hygieenistä. Ja sitten saatavuus, kun entä jos hän saakin vaikka flunssan ja ei voikaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Todella hienoja kakkuja. Tyttö on taiteellinen. Ainoastaan se arveluttaa, että voiko kotioloissa olla tarpeeksi hygieenistä. Ja sitten saatavuus, kun entä jos hän saakin vaikka flunssan ja ei voikaan tehdä.
Vanha juttu, mutta astianpesukone sijaitsi vessassa ja kissat kiipeili keittiön pöydillä ja mitkään lupa-asiat ei ollut kunnossa ja Evirakin puuttui asiaan ja mitä näitä nyt oli.
Seurasin silloin kun asia oli pinnalla, mutta nyt en ole jaksanut seurata. Meni mielenkiinto, kun jatkuvalla syötöllä alkoi tulla milloin mitäkin oiretta, sairautta, valittamista, salavideoita jne. En usko, että on hankkinut vieläkään niitä lupia.
Vierailija kirjoitti:
Seurasin silloin kun asia oli pinnalla, mutta nyt en ole jaksanut seurata. Meni mielenkiinto, kun jatkuvalla syötöllä alkoi tulla milloin mitäkin oiretta, sairautta, valittamista, salavideoita jne. En usko, että on hankkinut vieläkään niitä lupia.
Luulisi, että on jo laittanut lupa-asiat kuntoon.
Ei me olla enää kiinnostuneita, kun ei ole enää alaikäinen. Seuraava case.