Onko dajm-pallerot gluteenittomia, 6 kpl rasia, keskiosastolta?
Näyttäisi valmistusaineiden perusteella olevan, mutta sitä ei ole mainittu paketissa ja oli normaalilla keksihyllyllä. Voiko näitä tarjota gluteenittomalle vieraalle? Ei ole nyt tulossa, mutta meillä on gluteeniton vakiovieras ja noita saa lähikaupasta. Lähikaupan gluteenittomien tarjonta on yleensä vähän tylsä.
Kommentit (7)
Sisältää gluteiinia
https://www.foodie.fi/entry/delicato-180g-daim-suklaapallo/7315361112044
Joo luin huonosti. Tai tää meidän vieras (sukulainen) ei ole keliaakikko vaan pahasti allerginen vehnälle ja ohralle, ei kauralle, mutta ehkä otan varman päälle. On vaan helpompi sanoa gluteeniton, kun muuten menee säätämiseksi, mm. mummo tarjosi kauraleipää, tajuamatta, että siinä on vehnää.
Eiköhän se vieras tunne hänelle sopivat valmistuotteet ja valitsee tarjotuista hänelle sopivat ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se vieras tunne hänelle sopivat valmistuotteet ja valitsee tarjotuista hänelle sopivat ihan itse.
Meillä ei ole normaalitilanteessa mitään gluteiinitonta kahvipöydässä, joten olisi se nyt ikävää, jos menisi ostamaan väärän tuotteen, joka ei käykään keliaakikolle.
-ei ap
No, osta tota ja pidä paketissa niin saa katsoa sisällön itse.
Älä tarjoa. Ne eivät maistu edes Daimille vaan sellaisella rasvaiselle ja tunkkaiselle, edes suklaa ei siinä maistu erityisemmin. Yksi paskimmista ostoksista koskaan ja piti heittää roskiin.
Älä tarjoa. Netissä lukee että sisältää gluteenia sisältäviä viljoja, ja katoin että sisältää ainakin kaurahiutaleita, kaikille keliakikoille ne eivät sovi.