Päästättekö yläasteikäisen tyttönen poikakaverille yöksi
Kommentit (90)
Itse käyttäisin käänteistä psykologiaa ja antaisin tytön mukaan jumbokokoisia kortsuja vaatien, että näitä sitten käytätte, kun kumminkin niihin hommiin ryhdytte.
Reaktiovaihtoehdot:
a) Tyttö nolostuisi, eikä kehtaisi mennä
b) Tyttö menisi, mutta jättäisi seksin väliin, koska siitä hävisi just kielletyn hedelmän kiehtovuus
c) Tyttö menisi, haluaisi edelleen harrastaa seksiä, mutta pojan itsetunto kokisi kolauksen ja seksi jäisi väliin, koska hän ei pystyisi täyttämään jumbokokoista kortsua pikkupilillään
d) Tyttö ja poika harrastaisivat suojattua seksiä
TAI
e) Kieltäisin menemästä, jolloin nämä kuitenkin jossain päätyisivät nuhjaamaan ja sitten pelättäisiin, että alkaako maha kasvaa vai ei
Ei ole mitään mieltä kannustaa alaikäisiä teinejä seksiin tai päihteisiin. Ne asiat kuuluvat aikuisten elämään, ei alaikäisten lasten.
No en ole päästänyt ketään kolmesta tytöstäni. Hyvin ovat pärjänneet.
En, 15 vee on älyltään verrattavissa koiraan.
Vierailija kirjoitti:
AP. Onko kyseessä yläasteikäinen poikanen?
On minulla sellainenkin. Mutta häntä ei onnista.
Kolleja pyörii ympärillä koko ajan, tytär on onneksi vielä toistaiseksi potkinut niitä kauemmaksi.
Koko elämäni olin sitä mieltä että yläasteikäiset ovat vielä liian nuoria yökyläilyihin. Kunnes poika löysi 7.luokalla samanikäisen tyttöystävän, joka asui toisella paikkakunnalla. Ensin kielsin että ei yötä, mutta kun tytön äiti suorastaan vaati että tyttö on meillä yötä ettei tarvitse yökausia tuolla junissa kulkea. Minä en poikaa päästänyt tytön luokse yöksi.
Tätä on nyt kestänyt kohta kaksi vuotta, vuorotellen ovat viikonloput tytöllä ja meillä nykyään. Toisaalta mietin, että hyvä kun poika viihtyy tytön kanssa eikä ole tuolla kaduilla juomassa kaljaa ja potkimassa ikkunoita rikki (kuten entiset kaveriporukat tekee). Näin se ajatusmaailma kääntyy, halusi tai ei.
On hyvä puhua lapselle, ettei varhainen seurustelusuhde kannata. Kannattaa ensin tutustua itseensä kunnolla, omiin mieltymyksiin, ajatuksiin tunteisiin ja vasta myöhemmin aloittaa parisuhde ja seksielämä.
Päästäisin pojan meille yöksi, mutta erillisiin sänkyihin. Hyvä antaa jonkinlaista joustavuutta, sillä kyseessä on kuitenkin jo suht vanha lapsi, ja jos he seksiä haluavat yhdessä harrastaa, onnistuu se muuallakin kuin pelkissä yökylissä. Heille kuitenkin varmaan tärkeää parina on saada kertoa muille, että ovat yökyllässä olleet. En varmaan kuitenkaan uskaltaisi päästää omaa tyttöäni hänen luokse yökylään.
AP. Onko kyseessä yläasteikäinen poikanen?