Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita työpaikan kummajaisia, hiljaisia small talkin vihaajia?

Vierailija
08.09.2018 |

olen työpaikan kummajainen, hiljainen, small talkin vihaaja.. onko muita samanlaisia ja millä alalla??

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon just samanlainen kuin se, joka sanoi ettei häntä kiinnosta muiden arkiset tekemiset vaan enemmin mielipiteet ja muu mielenkiintoinen. Olen vähän filosofi vaikken koulutukseltani tai ammatiltani olekaan.

Vierailija
42/44 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpaikassa jossa oli muutama tyyppi jotka eivät pystyneet keskittymään työhönsä kuin lähes täydellisessä hiljaisuudessa ja se kyllä ärsytti meitä muita työntekijöitä jotka koimme, että meidän piti noiden tyyppien takia kulkea varpaillamme ja puhua kuiskaamalla mikä oli kyllä rasittavaa ja haittasi työpaikalla viihtymistä. Keskittymisvaikeuksiin saa varmast apua ja sitä apua kannattaisi kyllä hakea ennen kuin tulee työelämään ja oma ammattikin tällaisen henkilön tulisi hankkia alalta jossa voi työskennellä jokseenkin muista ihmisistä eristäytyneenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit opetella normaalit sosiaaliset käytöstavat, vaikka et niistä pitäisi.

Vierailija
44/44 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja joskus kun olen kertonut vaikka ostaneeni verhot, niin keskustelu tyrehtyy aiheesta saman tien. Kukaan ei oikein vaikuta kiinnostuneelta. Jos joku muu ostaa verhot, keskustelu lähtee soljumaan luonnollisesti eteenpäin. Kiusallista. 

Tää on just se mitä nepsynä ihmisenä en ymmärrä. Jos kerron ostaneeni uudet verhot innoissani niin kukaan ei jatka keskustelua. Sitten kun joku toinen puheliaampi sanoo ostaneensa jotain niin heti on ihmiset mukana keskustelussa. Todella raskasta muutenkin odottaa hetkeä koska ottaa osaa keskusteluun 

Sinun pitää luoda jotain tarttumapintaa jatkokeskustelulle. Ostin verhot, kun siellä uudessa kaupassa x oli kivoja, oletteko käyneet? Tai ostin verhot, kun teki mieli jotain kivaa kesäistä sisustusta. Mitähän muuta sitä keksisi?