Te joilla on hyvä parisuhde: kerro jokin asia suhteessanne, mikä voisi olla paremmin
Yksikään parisuhde ei ole täydellinen. Haluaisin kuulla teiltä, jotka pidätte parisuhdettanne hyvänä ja olette (pääosin) tyytyväisiä, mikä on suurin "vika" tai ongelma suhteessanne. Minkä asian muuttaisitte jos voisitte?
Mainitsemanne asia voi olla ihan miten pieni tai iso tahansa. Haluaisin vain saada vähän ajatusta, että minkä mittakaavan ongelmien kanssa sellaiset ihmiset/parit painivat, jotka kuitenkin kokonaisuudessaan ovat tyytyväisiä suhteeseensa. Jos haluatte, niin voitte myös kertoa ikänne.
Kiitos kommenteista :)
N25
Kommentit (64)
Ylläteksyllisyys!
Tykkään yllättää, ostaa lahjoja, hieroa hartioita, laittaa hyvää ruokaa, pestä auton jne...
Mies ei tee mitään näistä pyytämättä. Mun päähän ei mene, miksi ei halua yllättää vaimoaan positiivisesti, kun tietää mun siitä tykkäävän. Ei koskaan mitään, ei edes kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Ylläteksyllisyys!
Tykkään yllättää, ostaa lahjoja, hieroa hartioita, laittaa hyvää ruokaa, pestä auton jne...Mies ei tee mitään näistä pyytämättä. Mun päähän ei mene, miksi ei halua yllättää vaimoaan positiivisesti, kun tietää mun siitä tykkäävän. Ei koskaan mitään, ei edes kukkia.
Samaistun.
Kaikki on hyvin, lähes täydellistä ja rakastan aviomiestäni. Kuitenkin samaan hengenvetoon voin nimetä ainakin 5 eri miestä, joista fantasioin salaa :(
Tai ehkä mulla on niin laaja sydän, että sitä rakkautta riittää useammalle ;)
En tosin ole aikeissa pettää.